Przebudzenie..

Ostatnio budzę się bardzo wcześnie. Wychodzę na balkon, zamykam za sobą drzwi, słucham natury.. Ptaki śpiewają, delikatny wiatr wieje, psy czasem szczekną, coś między drzewami szeleści.. Od czasu do czasu zerkam, czy rodzinka już na kupę śpiącą w naszym łóżku się budzi.. Szczęście..

Każdego dnia widzę zmiany.. Widzę jak drzewa za oknem, budzą się do życia, jak trawa się zieleni.. Widzę słońce, które wkrada się do środka i wypełnia cały dom.. Widzę pszczoły, które robią już co, do nich należy.. Szczęście

Budzą się.. Słyszę MAMO, MAMO.. Idę, by jeszcze się przytulić.. Schodzimy do salonu.. Salon kwitnie dosłownie ! Gałązki zaczynają kwitnąć.. Są kwiaty i młode listki.. Piękny widok.. Jak zawsze cztery psy, przybiegły na taras, by się przywitać.. Szczęście

O szczęściu można na różne sposoby.. Dla mnie szczęście, to ta zwykła codzienność.. Tak niezwykła..


                             Ps.  Oczywiście  musi   też   być  coś " ZRÓB TO SAM". 
          Uszyłam  poduchy   na   mój  ulubiony   fotel, co  odmieniło  Go  zupełnie. 



Są  również  poduchy  na  kanapę.. 
Razem  z  lampami   tworzą  fajny  komplet.




Poduszki  są  pikowane. 
Przyszyłam   drewniane   guziki  (przecież  nie  mogło być inaczej ) ;)






Dziś  już  wiem, że poduszki  w tym stylu, odmienią fotele  na tarasie..
Tylko  muszą być w innym kolorze.. 


Cudownego  dnia  Kochani.. 




11 komentarzy:

  1. Cudnie... Świeżo, lekko... Marzę o takiej skrzyni!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszki podbiły urodę fotela :). Patrząc na twoje wnętrze ma się pewność, że beże niesamowicie ocieplają przestrzeń. Do tego piękno drewna i zieleń roślin. Bardzo mi się podoba :). Pozdrawiam Cię ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię sobie tak ostatnio rano (lub wieczorem ;)) wyjść, posłuchać ptaków... czuje się, że jest wiosna i wszystko się budzi do życia... jest pięknie!
    A Twoje wnętrza... cudowne, marzenie mieć tak pięknie urządzony dom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, poducha na fotelu wygląda wspaniale. Mięciutko, aż chce się usiąść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :)
    Taki spokój i harmonia biją ze zdjęć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczescie to nasza Codziennosc Zgadzam sie z Toba jak najbardziej :)))) Cuudownie u Ciebie Kochana i podusie Cudne :)) Wkoncu wiosna sie pokazala ,choc groza ochlodzeniem ,oby nie !!! Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te poduszki - jedyne co mnie zastanawia to to, czy guziki nie gniotą w plecy jak się siedzi?

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, zazdroszczę Ci takich przebudzeń...I te widoki za oknem - marzenie!
    Wszystkiego dobrego życzę na Święta!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie, romantycznie i tak świeżo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz piękniej w tym Twoim salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny salon, świetnie urządzony, ja od niedawana również mam możliwość podziwiania drzew w swoim własnym ogrodzie, świetna sprawa. Nie wiem czy dałabym radę sama urządzić wnętrze, chyba nie mam odpowiedniego wyczucia. Z braku czasu i motywacji zdecydowałam się na pomoc architekta. Wprowadziliśmy się 2 tygodnie temu, jestem bardzo zadowolona (do tej pory mieszkaliśmy w bloku) i się chwalę. Jakby ktoś z Was potrzebował fachowca, sprawdźcie sobie realizacje Pani Doroty Kowalczyk - https://www.facebook.com/MaisonCreativepl współpraca naprawdę udana, wszystko wygląda tak, jak chciałam, tyle, że sama nie wcieliłabym takiego planu w życie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger