Sznur żarówek

Ostatnio jest tak, że bardzo dużo spędzam czasu w pracowni, realizując zamówienia. Bardzo mnie to cieszy, bo to uwielbiam. Troszkę jednak brak mi czasu na zrobienie czegoś da nas.. Jest jeszcze przecież rodzina do nakarmienia, dom do posprzątania, a pranie też niestety się samo nie upierze, codzienność..
Są jednak momenty, w których rzucam odkurzacz, mimo iż okruchów tysiące. Siadam i działam.. To jest już chyba silniejsze ode mnie! 
Wtedy pracuje mi się najlepiej. Niektórzy mówią na TO wena ;)
Nie powstają wówczas spektakularne arcydzieła, lecz coś, co mi się zwyczajnie podoba.


Ciekawe czy i Wam się spodoba..

          Sznur  z   ręcznie  malowanymi  żarówkami   w   skandynawskim stylu.
                             Kto  powiedział,  że  żarówki  muszą  się  świecić ;)


Jest  też  kolejny  obrazek  z  napisem.






Proporczyk   dla  małej  księżniczki. 


Może uda mi się   kiedyś  znaleźć  czas,   na  małą  metamorfozę pokoju  mojej  małej  księżniczki. Na  razie  jednak  wracam  do pracy..

                                   Piszcie  czy  podobają  Wam  się  żarówki ?
                                    Jaki  macie   styl  w  pokoju  dzieciaków ? 

                                       
                                                 Życzę Wam  dużo  słonecznych  dni
                                                                     Sybilla

13 komentarzy:

  1. Piękne te żaróweczki, stale podziwiam Twoje prace :) Rozkręciłaś się na całego i pięknie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Wciąż jeszcze wyrabiam rękę ;) Buziaki

      Usuń
  2. Albo przestaniesz być tak kreatywna, albo za każdym razem będziesz czytać moje ochy i achy ;). Co napisać, żeby nie być monotematyczna. Hmmm. Jesteś taką zdolniachą :). Pomysłów i pracowitości Ci nie brakuje to widać. Żarówki świetne :). Ślę uściski ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika Ty wiesz, że sama się chwilami złoszczę na siebie!Czasem to tu jakieś szaleństwo panuje (którego nie ogarniam)!!Wszystko na raz bym chciała i dom i dzieci i blog i instagram i pomysły do zrealizowania.. Życia mi braknie na to moje WSZYTKO. Uważaj bo i Ciebie wciągnie.. Ściskam

      Usuń
  3. Genialna dekoracja! Sama chętnie bym taką widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeśli będzie potrzebna proszę o wiadomość prywatną ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Ładniutkie i urocze.
    Świetne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Chyba zawisną w pokoju córki, który mam nadzieje niebawem przejdzie metamorfozę :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Piękne. W grupie im dobrze. Od dawna mnie zachwycaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam żarówki, w każdej postaci :)

      Usuń
  6. Haha świetne żarówki! Te chyba są jeszcze lepsze niż LEDy bo nie zżerają prądu :-D
    Pozdrowionka,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger