JUŻ WIEM..

Budzę się pewnego ranka i już wiem. Macie tak czasem ? Tak długo się broniłam, a jednak kobieca strona mojego ja wygrała. Tego ranka już wiedziałam dokładnie, z czego ma być, jak ma wyglądać itp. Olśnienie jakieś !
Do szczęścia brakowało jedynie czasu. Nie, nie mnie, Złotej Rączce.. Znacie GO już ;) Nauczyłam się jednak czekać. Już nie kupuję niepotrzebnych rzeczy, które leżą potem w piwnicy, a u wierzcie mi, jest ich trochę! 

Cierpliwość jednak  się opłaca..
 Doczekałam się.. Mam  toaletkę! Przy niej stoi krzesełko z plastra drewna, które tak mi się podobało.Toaletka jest surowa, taka by pasowała do lamp.
Brakuje na tej ścianie kilku rzeczy, między innymi drabiny. Podanie już złożyłam, więc może za jakiś czas :)

A  teraz  obejrzyjcie  sobie  to  moje  "JUŻ WIEM "



Zastanawiam  się   jeszcze   nad szufladką.
 Będzie   bardziej  funkcjonalna.   




Teraz  widzę  jak  razi  to  puste  miejsce,które  czeka  na  realizację  kolejnego  pomysłu.
Udajmy,  że  to  tak  celowo  ;)


Jak  widać  jest  miejsce  na  drabinę.



Sypialnia  coraz  bardziej  zaczyna  przypominać  sypialnię. A  z  toaletki  najczęściej  korzysta  Natalka :)  Świetnie  sprawdza  się  również  w  roli  biurka.

Jestem  strasznie  ciekawa  Waszego  zdania  na  jej  temat.
Piszcie  co  myślicie ? 

Ściskam S. 

11 komentarzy:

  1. Zachwycająca! Tak jak cały Wasz dom... to drewno jest przepiękne...
    Pozdrawiam! :)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. to drewno u ciebie jest niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem nią zachwycona :) A lustro skradło moje serce - jakiś czas temu poprosiłam swojego męża o takie ale jak to napisałaś podanie złożyłam i czekam cierpliwie :) Pozdrawiam Was gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna toaletka. Ja niestety nie mam miejsca w sypialni, a bardzo chciałabym taką posiadać. Z tym lustrem to się powtórzę z poprzedniczką, ale mój mąż też ma takie dla mnie zrobić. Kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko jakie cuda!!!!!!!! Lustro mnie urzekło :) Miałam tak ostatnio, że padło "już wiem" i zabrałąm się za organizację spotkania blogerskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie. Wszystko tak do siebie pasuje. Mamy coś wspólnego - huśtawkę (właśnie się jej dorobiłam).
    Jest bardzo wygodna.
    Ślę same serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wątpliwości chyba nie masz że zachwyca mnie toaletka. Nie wiedziałam że coś tak surowego może być zarazem delikatne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna toaletka! Idealnie wpasowała się w klimaty Waszego domu. Rzeczywiście drabina będzie fajnie wyglądać obok :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym lustrze!!!
    Toaletka cudowna i to krzesełko... ach przepięknie to wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger