DREWNIANE ŁÓŻKO

Blog okryła już gruba warstwa kurzu.. Na nic moje zapewnienia, głównie przed samą sobą, że wrócę do poprzedniej systematyczności. Już wiem, że raczej to nie możliwe, że tak dopada mnie brak czasu, że aż niewiarygodne. Dużo tego "że".
 Bardzo chcę dać radę tworzyć to miejsce. Tak wiele osób tu zagląda:)
 Chcę dalej inspirować Was do zmian, dzielić się pomysłami, Naszymi wnętrzami.. 
To nie tak, że nic nie robię, bo robię, są dni, kiedy dom wygląda jak po przejściu trąby powietrznej (dwóch trąbach), a ja siedzę w tej mojej pracowni, której też Wam jeszcze nie pokazałam. Siedzę i maluję, szyję czyszczę, wszystko dla Was :)
 Teraz jeszcze wymyśliłam sobie niby szybką metamorfozę w pokoju Natalki. Okazało się, że wcale taka szybka nie będzie.. Zwyczajnie przestałam się wyrabiać..
 Jak by ktoś miał przypadkiem czasu w nadmiarze, proszę podzielcie się.

Sypialnia też jeszcze nie wygląda do końca tak, jak bym tego chciała.
 Jednak stwierdziłam, że już nie czekam na ten moment, a pokazuję po kawałku.Ostatnio widzieliście toaletkę, dziś pokażę łóżko..
 Kiedy planowaliśmy sypialnie, wiedzieliśmy, że ma być w niej drewno, że przeniesiemy klimat góralskich chat do tego wnętrza. 
Kiedy Łukasz powiedział, że sam zrobi łóżko, to się trochę zastanowiłam. Wiedziałam jednak, że będzie wyjątkowe. I takim właśnie dla mnie jest. 
Drewno to pozostałości z naszych schodów.

Zobaczcie..



                                        Łóżko  sprawia  pewnie  wrażenie  olbrzymiego. 
                                        Jednak mieści się w  nim  materac  180 x 200.
                            Cała  sypialnia   mała  nie  jest, więc  troszkę  w  niej  ginie.


                             Obok  łóżka  stoją  pieńki, które  robią  za  stoliki  nocne. 


 Tu  możecie    zobaczyć  cały  komplet  oświetlenia :)


Lubię  len   dlatego  uszyłam  kilka  poduszek.
No  dobra,  trochę  tych  poduch  w  domu  by  się  znalazło ;)





Muszę  powiedzieć, że  cudownie  się  jest  budzić  w  tym  miejscu. Drewno  tworzy  naprawdę  wyjątkowy  klimat.  
Zdolny  Mąż  nie  ma  co :) 

Gdyby  Was  się za Nami tęskniło to zapraszam na Instagram  @domekzalasem

Piszcie  proszę  co  myślicie ? 
Czy  podoba  Wam  się  drewno  w  takim  wydaniu ?

Pozdrawiam   S.

15 komentarzy:

  1. Łóżko wygląda wręcz majestatycznie ;). Powiem Ci, że macie swój indywidualny styl, który jest już rozpoznawalny :). Zakochałam się w tych wszystkich poduszkach i chyba złożę u Ciebie na nie zamówienie ;). Buziaki i niech czas Ci się rozmnoży :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Łóżko jest niezwykle stylowe. Utrzymane w waszym pojęciu estetyki. Bardzo mi się podoba i łóżko i wokół łóżka. Wszystko z sobą idealnie współgra.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite łoże.Super sypialnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalne łóżko, wręcz łoże! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite jest to łóżko! Piękny klimat tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham drewno, kocham ten zapach, ten klimat. Gratuluję męża :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No myślę, ze gdybym miała takie cudowne łózko to w końcu bym się w miarę porządnie wysypiała!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale się prezentuje;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne i w 100% naturalne :)
    Piękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki klimatyczny pokój, a łóżko napewno niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nareszcie - chce się rzec :) Jest sypialnia :) Brawa dla męża za łóżko, a dla Ciebie za resztę :) Bo to Ty serducho wkładasz w to urządzanie :) Pięknie Wam to razem wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to wygląda. Właśnie w nowym mieszkaniu planujemy mieć jak najwięcej elementów z naturalnego drewna :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresowało mnie na tym blogu wszystko. Jest ciekawy, piękne zdjęcia, interesujące teksty. Pozdrawiam. Aleksandra Strzelecka

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś wspaniałego. Powinnaś mieć swój osobisty katalog z dekoracjami oraz wystrojem wnętrz, uważam, że jest niepowtarzalny, wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju. Pomyśl o tym :)
    Pozdrawiam
    matkapolka89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokoj bardzo klimatyczny! Szukam wlasnie inspiracji, poniewaz niewykluczone ze calkiem niebawem czekaja mnie pewne remonty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger