TARG STAROCI

Ostatnio u mnie czasu jak na lekarstwo. Z niczym się nie wyrabiam.. 
Pomysłów tyle, a nie ma, kiedy zrobić.. Blog też troszkę zaniedbany, jakoś łatwiej mi ostatnio na Instagram fotkę wrzucić.. Postaram się nadrobić. Jednak gdyby ktoś bardzo tęsknił, jestem TU i  TU..

W tym całym zabieganiu znalazła się chwila na odwiedziny ( odmówić sobie nie mogłam) targu staroci. Tam czas dla mnie przestaje istnieć! Mogłabym grzebać, szukać godzinami.. 

Ten, kto mnie czyta od dłuższego  czasu wie, że kocham takie miejsca i rupiecie. Wie też, że Domek za lasem wypełniony jest drewnem i odnowionymi rzeczami właśnie z takich miejsc.
Mogę śmiało powiedzieć.. Sezon na starocie, uważam za otwarty.

Zobaczcie, co znalazłam.. 


                                                         Komoda  wyglądała   inaczej.
                         Została  wyczyszczona, dostała  nogi,  a  to jeszcze nie  koniec  zmian.




Świeczniki,  baaaaardzo dużo  świeczników.
Niektóre  staną   na  tarasie.
 Jest  też  druciak, który  na  pewno  zmieni  kolor.



Dla  dzieciaków   wózek  i    drewniany   wózek   widłowy.


Są  też  kolejne  świeczniki, drewniane :)
   


I  to  cały  NOWY  STARY  przybytek.

   Jak  Wam  się  podobają ?
A  może  ktoś  z  Was  jeździ   i  wynajduje  takie  cuda ?

Pozdrawiam  S. 

27 komentarzy:

  1. Boszzzz jaka piekna!!!!! Mnie się bardzo podobają takie klimaty, Twój salon piekny i sypialnia iw ogóle, ale ja nie mam pomysłów, umiejętności na to jak zmienić pokój :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj adres przyjadę i coś pokombinujemy ;) A tak naprawdę bardzo się cieszę że Ci się u Nas podoba:)

      Usuń
  2. Wózek widłowy to mistrzostwo świata; ) a zresztą wszystkie zbiory

    OdpowiedzUsuń
  3. No to ładnie się obłowiłaś :). Komoda to istne cudoooo. Zresztą wszystko jest takie piękne, z duszą. Świeczniki też wpadły mi w oko. Domyślam się jak zadowolona wróciłaś z takich zakupów :). Ja byłabym przeszczęśliwa :). Przesyłam pozdrowionka :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komoda chodziła za mną już bardzo długo..Kiedy tylko zobaczyłam, że jeszcze jej nie sprzedali od razu wiedziałam, ze będzie moja :) Tylko Ona naprawdę nie wyglądała tak dobrze miała urywane drzwiczki i była zupełnie gładka. Teraz czeka na jakiś lakier :) Buziaki

      Usuń
  4. Komoda i świeczniki są przecudowne, strasznie, ale to strasznie Ci zazdroszczę! Raz, że udanych łowów, a dwa, że masz gdzie łowić, u nas nie ma takich targów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) My też nie mamy bardzo blisko, jedziemy 50 km. Jednak i tak się opłaci:) :) :) A może trzeba kogoś zapytać, czy przypadkiem gdzieś nie ma giełdy samochodowej na której takie rzeczy można znaleźć ;)

      Usuń
  5. Co prawda nie jeżdżę i nie szukam takich perełek, to bardzo lubię ich prostotę i wdzięk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lepiej się czuję w takich miejscach, mogę tam spędzić cały dzień:) Gorzej z zakupami w galerii :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. ale super gadżety wyszperałaś:)komoda cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawszę coś muszę przywlec heheh :) Buziaki dla Was ;)

      Usuń
  7. Niezłe zdobycze :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem całkiem ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Niedaleko mnie jest takie miejsce, czynne cały rok - znajdziemy tam wszystko. Wiosną mam zamiar się tam wybrać w poszukiwaniu bibelotów do dekoracji sypialni :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabierz mnie ze sobą :) A tak naprawdę bardzo Ci zazdroszczę (pozytywnie). Pewnie gdyby taki targ był blisko mnie, to mój portfel był by cały czas pusty ;) Dobrej nocy

      Usuń
  9. Cudowna ta komoda, no i podziwiam cierpliwość jeśli chodzi o czyszczenie. Mnie czasem trudno skrzynkę po jabłkach wyczyścić:). Czekam z niecierpliwością na końcowy efekt komody. Na pewno będzie niesamowity. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To Łukasz ja dopadł, jakoś szybko mu poszło. Na razie myślę co tu dalej z niż zrobić;) Pewnie nic wielkiego.Wiesz jak podoba mi się surowe drewno ;) Buziaki

      Usuń
  10. Druciana taca to dla mnie nr 1. Komoda bardzo na topie.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy mam ją kupić. Cieszę się, że jednak to zrobiłam. Muszę ja pomalować na jakiś kolor i sama nie wiem, ma byc czarna czy biała ? pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Rany boskie, gdzie ten targ? 💞❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger