MANDALA

MANDALA to rysunek na planie koła. Wywodzi się z tradycji hinduskiej, a jej nazwa oznacza „koło życia, cały świat, święty krąg". Koło uważane jest za symbol harmonii i doskonałości. Chętnie posługują się nią mnisi buddyjscy, dla których wykonanie mandali jest rodzajem medytacji. Więcej na jej temat przeczytacie TU.

Kiedy planowałam sypialnie wiedziałam, że mandala pojawi się na pewno. Wiedziałam również, że zrobię ją sama. Nie przewidziałam jednak, że lekko zwariuje na jej punkcje. Powstała pierwsza, taka na próbę. Ta jedyna dopiero ma powstać. W międzyczasie jednak powstały podkładki i pewnie jeszcze na girlandzie się pojawi. 


Więcej pisać nie będę zapraszam do zdjęć..



                                                                
                                                Mandala na  drewnianych podkładkach.





Pierwsza  próbna  Mandala.
Wykonana  farbami akrylowymi.



Girlanda   z  talarków  drewna  "Serducho".


                                  
                                                         Może  i  Wy  spróbujecie?             

 Jeśli  chcieli  byście   podkładki z  Mandalą mojego  wykonania  , albo  spodobała  Wam  się   girlanda  piszcie.
                            Zapraszam Was również  na  domekzalasemhandmode.

                                                          
                           Piszcie  proszę  co  myślicie  o  takiej  formie wyciszenia, medytacji ?
                                   I  oczywiście,    jak  wam  się  podobają  moje  Mandale ?

                                                                      Pozdrawiam  S.

21 komentarzy:

  1. Piękne mandale Ci wyszły. Twoje podkładki zawsze mnie zachwycają. Ja też darzę je niesamowitym zainteresowaniem. Zwasze przyciągają mój wzrok. Może spróbuję taką mandale namalować. Przyznam Ci się, że swego czasu gdy zastanawiałam się nad wzorem tatuażu to pierwszym typem była właśnie mandala :). Buziaczki i uściski przesyłam dla całej Twojej rodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.. Ja też miałam swojego czasu obsesje, na punkcje tatuażu z wzorem Mandali. Trochę mi jednak przeszło (trochę) :) No i bardzo dziękuję , musisz spróbować fajna sprawa :)Buziaki

      Usuń
  2. Mandala mandalą , ale ja podziwiam od jakiegos czasu ten stolik!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi to krzesło do toaletki :) Jak widać można wykorzystać na różne sposoby ;) Buziaki

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Czytasz mi w myślach, dziś w pracy stwierdzilam, ze nie mam podkladki pod kubek i tylko Ty jestes w stanie zrobic coś wyjątkowego :) także kolejne Twoje cudenko na mojej liscie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arletka znowu zmieniłaś fotkę i Cię nie poznałam. Jak coś to pisz ;)Buziaki

      Usuń
    2. Kochana, bo tam z telefonu pisałam, jakoś mnie tak zalogowało :)
      Czekam na wypłatę (niestety w marcu dopiero) i będę do Ciebie pisać :)

      Usuń
  5. Mandala na płótnie prezentuje się przepięknie :)
    i za każdym razem nie mogę się napatrzeć na tą Waszą huśtawkę, jest boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Już nie mogę się doczekać ciepłych dni. Będę mogła otworzyć drzwi balkonowe i cieszyć się słońcem. Pada wprost na nią :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Piękne mandale, świetne zdjęcia i stolik drewniany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Trzeba jeszcze kilka razy namalować, by się wprawić. Pewnie na kartkach było by mi łatwiej . Pozdrawiam

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Hehe wiesz wydaje mi się, że i Ty dała byś sobie świetnie radę :)Buziaki

      Usuń
  8. wyglądają bardzo ciekawie! piękna ozdoba do każdego wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Myślę że każda kolejna będzie wyglądała lepiej ;)Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Cudowna aranżacja. Ja niestety mam strasznie małą sypialnię i niestety taki śliczny bujany fotel się nie zmieści :( Szukam pomysłu do swojej sypialni i trafiłam na takie rady : http://www.domolubni.pl/mala-sypialnia-zobacz-jak-ja-urzadzic/. Czy możesz się jakoś do tego odnieść? :) Z góry dziękuję. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć:) Artykuł jest świetny i zawiera wszystkie informacje, które ja sama chciała bym Ci przekazać. W ogóle strona fantastyczna. Pamiętaj jedynie, że to Twoja sypialnia i to Ty masz się w niej dobrze czuć. Ja oczywiście bardzo, bardzo dziękuję. Nasza sypialnia jest duża , więc możemy sobie poszaleć z aranżacją. Serdecznie pozdrawiam Sybilla

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger