Czas na Wnętrze- HIPERBLOG

Na prowincji mieszka się świetnie, ale czasem dostęp do rzeczy jest utrudniony. Na szczęście trafił już do mnie, więc mogę powiedzieć.. Magazyn Czas na Wnętrze docenił Domek za lasem.

W rubryce HIPERBLOG prowadzonej przez Kasię Sojkę, obok innych wspaniałych blogów i kobiet, ukazał się krótki artykuł o Naszym Domku za lasem. Jestem bardzo dumna, ponieważ jesteśmy na początku naszej przygody z blogowaniem..

Kochani Wam chciałam podziękować za to, że jesteście.. Licznie odwiedzacie, komentujecie. To dzięki Wam jest to miejsce, ten blog. My możemy się rozwijać..

Zapraszam do lutowego wydania Czas na Wnętrze ;
)




                                                      Pokój  Dawidka 



Ściskam  S.

22 komentarze:

  1. SUPER :) Trzymam kciuki za Wasze dalsze sukcesy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chciałam bym nie powiem.. Spokojnej nocy :)

      Usuń
  2. Moje gratulacje :) Ale tak na prawdę to się nie dziwię gdyż prowadzisz świetny blog pełen inspiracji, pełen dekoracji i pełen miłości :) Już kiedyś Ci pisałam, że powinnaś zgłaszać się do gazet z tymi Twoimi cudnymi wnętrzami i tadaam :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kamilko za wsparcie i ciepłe słowa.. Prawdą jest, że bez czytelników nie było tego bloga. Dostaję od Was dużo dobrego, co powoduje, że chce mi się działać. Więc to taki Nasz wspólny sukces :) Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  3. Gratulacje dla Was !!!! :))) Wiecej takich wywiadow Wam Zycze :))) Pozdrawiam Cie cieplutko Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś.. Ja dziękuję, że Nas odwiedzasz :) Wszystkiego dobrego dla Waszej rodzinki :)

      Usuń
  4. Serdecznie gratuluję i życzę jeszcze wielu artykułów na Wasz temat :). Przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) I Tobie kochana tego życzę :)

      Usuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Nie wiem, jak Ty, ale ja zbierałam szczękę z podłogi, gdy przeczytałam maila od Kasi, że mój blog miałby się znaleźć w rubryce Hiperblog. Super-uczucie, prawda? Gratuluję, zasługujesz na to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczucie hmm.. Nie da się opisać:) To naprawdę ogromne wyróżnienie. No dobra, piszczałam z radości:)) Jestem świadoma tego, że jeszcze wiele rzeczy muszę zmienić i poprawić, dlatego nie bardzo mogłam w to uwierzyć.. Tobie również bardzo gratuluję :) Spokojnej nocy życzę:)

      Usuń
  7. Gratulacje! W pełni zasłużone. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Aniu dziękuję :) Jeszcze rok temu marzyłam, by ktoś zaczął mnie odwiedzać, a tu proszę.. To Nasz wspólny sukces ;) Spokojnej nocy

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger