Zawieszki

Zasypało  Nas..
Siedzę     w  pracowni i  zerkam  czasem  przez  okno.. Widzę    ślady   jakiegoś  zwierza  między drzewami,   jak  płatki  śniegu   frywolnie tańczą  w  rytm  wiatru.  Psy  Nasze  coś  tam  szczekną  od  czasu  do  czasu.. Znak  dają , że  ktoś  nadjeżdża, albo  pobłądził.
Ciepło  mi  tu..  Pod  stołem   kaloryfer  nogi  grzeje, herbatką z  cynamonem    się  raczę.
Chwilo  trwaj.. Uwielbiam   ten  spokój, to  miejsce,  ten  dom..

Mimo  iż  walczymy  z  chorobami, bo  jak  nie  jedno,  to  drugie  zaraz  choruje!
Energi  i  pomysłów   mi  nie  brak, może  tego  czasu na  realizacje  troszkę.
Moją  największą   inspiracją , są Nasze dzieciaki.
Czasem   wystarczy   gest,  spojrzenie, zabawa..
Uciekam  wówczas  w  to  moje  miejsce,  z  tym  oknem.
Zaraz  za  mną   wchodzi   Natalka,   siada  obok  z  malowanką   i  kredkami  w  rękach.
Razem  już   od  czasu   do  czasu,  na  ten  las  zerkamy, nogi  grzejemy :)
Pamiętam   jak  dziś,  kiedy  ja  tak   obok  mojej  babci  siadałam..

Tu  macie  troszkę  tego,  co  z  tych  Naszych   posiedzeń  wynika..
   
                                     Bardzo  podoba  mi  się  połączenie  drewna  z  materiałem,
                                           wymyśliłam  więc  dla  dzieciaków  zawieszki.
                             Pięknie  by  wyglądały , zawieszone   przy  łóżeczkach  dzidziusiów.
                                            ( Spokojnie  nie  mam  dla  Was  niespodzianki )


 Ręcznie  malowana  żarówka,  z  myślą  o  Dawidku,
 Gwiazdka  dla  Natalki.


Szykują  się  zmiany  w  pokoju  Natalki ,
 więc  gwiazdka  wisi  tu  tylko  chwilowo :)


  Zawieszki      w  takich  kolorach  świetnie    będą  wyglądać,
również  w  pokoju  chłopca.
Bardzo  pasują  do  skandynawskich   wnętrz.





                              Oczywiście   Zawieszki  będą  dostępne  niebawem  w  sklepiku.
                               Zamówić  będzie  można  Je w  różnych  rozmiarach i  kolorach.
                                   
Jak  wam  się  podobają ?  Widzieli  byście  takie  u  siebie ?
I  jak  tam  u  Was  ze  śniegiem,  sypie ?



                                                                        Pozdrawiam S.



   

22 komentarze:

  1. Ależ to wszystko pięknie wygląda; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszki jak zawsze piękne! W całym pokoju jest tak dużo pięknych elementów, że aż ciężko się zdecydować co podoba się najbardziej!

    Pozdrawiamy ze śnieżnego Gdańska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje :) Już mi się nudzi:) Coś bym zmieniła, przemalowała, ale jeszcze troszkę muszę wytrzymać.. Ciekawa jestem jak wygląda może zimą, zawsze byliśmy latem. Buziaki

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają :) Wyglądają świetnie :) i te drewniane kuleczki, też bardzo mi się podobają, zastanawiałam się skąd można je wytrzasnąć - i już szukać dłużej nie muszę :) Czekam na ofertę sklepiku :)
    p.s. ciekawe co Ty w tym Natalkowym pokoiku kombinujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arletko mam parę pomysłów na te drewniane kuleczki:) Poczekaj może coś Ci się spodoba :) Buziaki

      Usuń
  4. Ach ten domek......chciałabym takie cudo ! Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zamówić u MĘŻA swojego, albo u Mojego ;)buziak

      Usuń
  5. Ja się zgłaszam. Ja, ja proszę Pani :). Cudne są, a te drewniane koraliczki są przeurocze. Twórz dalej, bo to co wychodzi spod twoich rąk jest niesamowite ;). Pozdrawiam Cię mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi hi .. Dobra, już dobra ;) Dzięki za słowa wsparcia.. Lubię kombinować no nie ukrywam :) Ściskam

      Usuń
  6. Zawieszki wyglądają świetnie i pasują super w pokoju :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze kilka pomysłów, tylko czasu brak :( Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ależ cudnie, kurczę, robota pali Ci się w rękach, a ja chyba zapadłam w coś w rodzaju zimowego snu:)) Pięknie tam u Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania uwierz mam to samo.. Czasem tylko przebłyski jakieś mnie dopadną :) Zimę powinno się właśnie przesypiać, budzić tylko na święta:)

      Usuń
  8. Gwiazdkowa zawieszka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja :) Cudowne prace, jestem pod ogromnym wrażeniem :) Świetnie prowadzony blog, na pewno będę zaglądać tu częściej :) Zapraszam też do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo , bardzo dziękuję:) Proszę się rozgościć :) W wolnej chwili na pewno odwiedzę:) Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  10. masz mnóstwo pomysłów :) ciekawe, skąd je bierzesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo jakoś tak :) Czasem coś zobaczę i już mi się wymyśli:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger