Drewniana Girlanda

Tak  myślę  co  by  Wam  tu  napisać .. I pustkę  w  głowie  mam  zupełną.
Chorujemy ! Jedno kończy  kolejne  zaczyna.
 Kilka  nocy  ledwo  przespanych,  bo  gorączkę  u  najmniejszej  mieszkanki   trzeba  było  zbijać.
Nie  narzekam..  Nie  jeden   by  powiedział, że  to  tylko  grypa..
No  nic..  Dziś  już  dużo  lepiej,  więc   mogłam  jakieś  zdjęcia  zrobić i  pokazać   nowości.

Polubiliśmy  się  z  tymi  drewnianymi  kuleczkami  ostatnio:) I  tak  pomyślałam, że  może Wam  się  spodobają . Mam  na  nie  kilka  pomysłów. Pierwsze  Zwieszki  mogliście  oglądać  TU.
 Dziś  mam  kolejne  propozycje..

                                                   Drewniana  girlanda  ręcznie  malowana, długa.
                                                                    Z  mniejszymi  kulkami  



Girlanda  świetnie  pasuje  do   wnętrz  w  stylu   Skandynawskim, Boho, Nowoczesnym.
Świetnie   będzie  się  prezentować  w  pokoju  dziecka. 
  
                                                 
                                    Girlanda  krótsza,  ma  za  to  większe  ręcznie malowane kulki
                                             
                                           

                                                  Tu  już    kolejna  propozycja  zawieszek.
                                                                     Z pomponami 





Będą  występować   w  różnych  wielkościach i  kolorach  



Jeśli   nic  się  nie  zmieni  u  Natalki,  zawieszki  i  girlandy   będą  dostępne  w  sklepiku już  dziś  wieczorem.
Będą    dostępne  w  różnych  wariantach   kolorystycznych. 

Piszcie  proszę  co  myślicie  o  mojej  propozycji na  dekoracje  do  Waszych  domów:) 


       Ściskam S.  
  

21 komentarzy:

  1. Girlanda prezentuje się super, na początku myślałam, że to cotton balls, tylko dziwnie blisko siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To prawda troszkę przypomina Cottonki :)

      Usuń
  2. Czekam na wieczór, w takim razie :) Mi te Wasze kuleczki podobają, się bardzo!!! :) Tylko wiesz muszę poczekać, aż się moje konto zasili ;) Podobają mi się te długie, i te z chwostami i pomponami - muszę tylko pomyśleć, gdzie by je umieścić :)
    Wam dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że już nie długo pochwalisz sie jak u Ciebie :) Buziaki i dziękuję:)

      Usuń
  3. Śliczne to jest! Mnie by ucieszył taki fotel w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he.. Ja na nim odczyniam terapię słońcem :) Oczywiście kiedy tylko jest możliwość :)

      Usuń
  4. Girlandy cudne. Musze w końcu skusić się na coś z Twojego sklepiku ;). Mam pytanie odnośnie huśtawki, gdzie ją zakupiliście jeśli mogę spytać? Buźki przesyłam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Hamak kupiłam na allegro, ale już sporo czasu temu i niestety nie pamiętam nazwy użytkownika :( Ale myślę, że znajdziesz bez problemu :) ściskam

      Usuń
  5. Śliczna, naprawdę pięknie wygląda :)
    Pozdrawiam weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie cieszy bardzo :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Kochana Przeedewszystkim to ja Zycze Wam Duuzo Zdrowka !!! U nas podobnie i tak jakos momentami ble, no ale jakos trzeba sobie radzic :)) Girladny Piekne i pomyslowe :)))Suuper je sobie wymyslilas :))) Zdolna ojj Bardzo Zdolna z Ciebie Kobietka :))) Super :) Pozdrawiam Was Cieplutko !!! :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję dobra kobietko :) Przyda się , bo już nie mogę ! Natalka sobie poradzi to Dawidek zaczyna..
      Cieszę się,że girladna Ci się podoba :)
      Ja również przesyłam uściski i dużo zdrówka.

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł taka alternatywa do cotton balls tyle że w stylu skandynawskim ;) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo dziękuję :) Bardzo mi się podoba chyba najbardziej, że jest drewniana :)Uściski

      Usuń
  8. ta drewniana girlanda jest super :) chętnie taką bym u siebie widziała :) zdrówka życzę dla całej rodzinki, niech te choróbska się już skończą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Girlanda jest już w sklepiku na blogu, więc jeśli będziesz miała ochotę zapraszam :)
      Również życzę dużo zdrówka..Ono jednak najważniejsze :)

      Usuń
  9. Fajny pomysł, ale ten fotel! Rewelacyjnie wygląda, chciałabym taki u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pomyślałabym,że można te drewniane kulki tak wykorzystać. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. och uwielbiam drewniane kuleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. whoah this blog is fantastic i really like reading your posts.
    Keep up the good work! You know, a lot of individuals are searching around for
    this information, you could help them greatly.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger