Prezent..

Siedemnastego stycznia mojej małej dziewczynce przybył roczek.
Była impreza, tort i nawet tańce były..
Oczywiście nie zabrakło również prezentów. Jednak w tym roku podeszliśmy do tej kwestii nieco inaczej niż w latach poprzednich. Postawiliśmy na jakość, nie na ilość! Dostała m.in. Drewniane zestawy AGD, domek dla lalek (o tym niedługo) i komplecik przydasiów do włosów.

Dziś chcę o tym zestawie, dlaczego ?
Ponieważ jest to pudełeczko z gumeczkami, wykonane własnoręcznie.

Chciałam, by Natalka dostała coś tylko ode mnie.. By nosiła zawsze przy sobie. 
Uwielbia moje zabawki, ale nie wszędzie może je ze sobą zabrać. Na włosach natomiast ma coś zawsze. Tak powstała seria gumek inspirowana Przytulankami.
Sami zobaczcie ..



Pudełeczko  jest  ręcznie  malowane.
Chciałam  by  było  proste.


 W  środku   jest  miejsce  na  lustereczko. 
Jednak   wciąż  nie  mogę  się  zdecydować  w  jakim  kształcie  ma być.



                                         Tu  jeż  prezentuje gumeczki   MAŁA  właścicielka.
    W  cudownej   sukieneczce,  którą  uszyła  dla  Nas Arletka  z  bloga Schabikowo.                                                                     Zdolna dziewczyna !



Słodką  torebeczkę  mamy  od   spokosznurek
(Artystka   z  młodziutkim  profilem  na  Instagramie )
Polecam.


Słodziaka   Binę   mamy  od  Klaudynki  z Karmelowa Kraina Handmode  



Moja  mała   modelka   nie  rozstaje  się  z   gumeczkami :)

A  Wam  jak  się  podobają ?
Co  myślicie  o  takiej  formie  prezentów  dla  dzieciaków ?

Ściskam S.

17 komentarzy:

  1. :* Ciesze się, że w końcu mogę zobaczyć Natalkę w sukience, wygląda cudnie :) A te Twoje przydasie są fantastyczne!!! :) Brawo za pomysł i wykonanie :) Zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę mi zeszło wybacz.. A pomysł jakoś tak wpadło mi do głowy:)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Natalki! :) Wspaniały prezent zrobiłaś córeczce! Ten zestaw jest fenomenalny, gumeczki prezentują się fantastycznie i bardzo pasują właścicielce, a w dodatku to pudełeczko - cud, miód, malina! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kinia :) hehe ja sama noszę te gumki:) A pudełeczko no jakoś takie proste mi się widziało najbardziej..

      Usuń
  3. Ślicznie, króliczki super.
    Sukieneczka rewelacja.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo , bardzo dziękuję:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Świetny pomysł i cudowne wykonanie! Naprawdę, jestem pod wrażeniem i w takich nielicznych momentach żałuję, że w zestawie z synem nie mam jeszcze córeczki, żeby móc ją stroić... Nic to, wszystko przede mną! :D Jeszcze raz szczerze gratuluję rewelacyjnego pomysłu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból .. Bardzo chciałam mieć córkę, kiedy tylko Dawiduś skończył rok :) Na szczęście się udało. Trzymam kciuki za wszystko jeszcze przede mną ;)

      Usuń
  5. Pomysł genialny,wygladaja przecudnie na tej ślicznej główce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Córy!
    Gumeczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, przekażę :) Miłego zaczytana kobietko :)

      Usuń
  7. Fantastyczne! Ileż to gumek można kupić - tyle że są takie jak wszędzie, w sumie takie nijakie. A tu proszę - jedyny taki zestaw - nie dość, że prześliczny to jeszcze jak zapakowany! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) faktycznie takich jeszcze nie widziałam ;) Może i Ty pomyślisz?

      Usuń
  8. Jakie słodkie gumki! Szkoda, że nie mam już 5 lat, żeby móc takie nosić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja noszę mimo iż nie mam już pięciu lat :) Córka minie stroi i na przymus muszę malować usta , ponoć wtedy jestem piękna ;)Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Śliczna modelka :) Gumeczki cudne - oryginalne i niepowtarzalne, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger