Lampki nocne DIY

Oj.. długo  czekała  ta  Nasza  sypialnia   na   oświetlenie.
Już  nie  pamiętam  ile   razy    idąc  po ciemku,   uderzyłam   się  w  kolano i  jak  bolało!
Ile  razy    siadając   w  huśtawce,  patrzyłam   na  wiszącego   przy  suficie  kikuta  z  żarówką.
Ja  wiem,  wiem  to  teraz  bardzo  modne,  ale  uwierzcie   u  Nas  to  nie  był  skandynawski desing :)
 Było  wiele  pomysłów,  nawet  przez  jakiś  czas   wisiała  gałąź.  Jednak  nie  czułam  tego  zupełnie..
 Mój   Łukasz   podjął  decyzję  za  mnie..
Na  widok   kawałka  belka   poczułam  strach, pomyślałam   zwariował  już  całkiem!
Postanowiłam  mu  jednak  zaufać..
 Przecież  widziałam    nie  raz   lampy  w  podobnym  stylu.
Podobały  mi  się, ale  czasem  moje  wyobrażenie,  jest  zupełnie  inne   niż  mojego  M.
 Tym  razem  jednak  zaufanie  dało  pozytywny  skutek:)
Dziś  pokaże  Wam   tylko  lampkę  nocną.
 Oświetlenie   w  komplecie   chciała  bym  pokazać,  gdy  cały  pokój  będzie  gotowy.
Nie  będę  już  mówiła  kiedy  to  nastąpi,  bo  jak  tylko  coś  powiem, dzieje  się  na  opak!
 Tak   więc,   lampka  nocna  projektu   i  wykonania  mojego  Męża..

                                   
   




Lubię  takie  surowe  akcenty  w  Naszym  domu.
A  Wy  co  myślicie ? Warto  było  zaufać ?

   Pozdrawiam  S.
                                             
 

30 komentarzy:

  1. Piękna jest :) Ja się tej Waszej sypialni nie mogę doczekać, ale cierpliwa jestem, więc nie popędzam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszkę:)Temperatura na dworze krzyżuje nam plany. No.. cierpliwa jesteś bardzo, bo mu ja już tak długo kończymy :)

      Usuń
  2. Wow! No powiem, że jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) Ja również się zachwycam szczególnie wieczorem :)

      Usuń
  3. Jest moc złociutka! Rewelacja! Przebłysk geniuszu! Zazdro ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miewa dużo takich przebłysków heheh :) Buziaki

      Usuń
  4. Wspaniale wygląda :) W ogóle piękną ramę łóżka macie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Łóżko też mąż sam robił :)

      Usuń
  5. Zaufanie to podstawa, a w Waszym przypadku to zawsze 100% sukces. Lampa jest genialna. W waszej sypialni podbija klimat :) Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie ciepłe wnętrza i mam nadzieje że efekt końcowy mimo tych metalowych części będzie osiągnięty :)Ściskam

      Usuń
  6. Alez masz zdolniache w chacie;)) boska lampa,zbieram szczękę z podłogi:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula Ty wiesz, że nie jesteś jedną osobą która tak mówi, nie skromnie powiem ze zgadzam się :) Chyba nie ma rzeczy na świecie której by nie zrobił.. Buziaki kochana

      Usuń
  7. wyglądają bardzo oryginalnie, do rustykalnych wnętrz super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja do tej pory nie umiem nazwać stylu jaki panuje w Naszym domu.. Mam tylko nadzieję że jakoś to razem będzie wyglądać ::)

      Usuń
  8. Przepiękna:) To był naprawdę dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję przekaże :) Pozdrawiam serdecznie..

      Usuń
  9. Lampka wyszła super :) Gratulacje dla męża! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że jak przyniósł ten kawałek belka, taki goły i przystawił do ściany moja wyobraźnia średnio zadziałała :) A kiedy zobaczyłam co chce powiesić na suficie to już w ogóle. Jednak razem bardzo fajnie się prezentuje:)

      Usuń
  10. Już wiem po kogo zadzwonię przy urządzaniu domu;) po fachowca;) Rewelacja. Zapisuję jako inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dzwoń dzwoń:)Tylko żałuję, że bliżej nie mieszkacie :( Bo dzieciaki będą tęsknić za Tatusiem ;)

      Usuń
  11. Wow, bardzo ciekawa lampka, wygląda naprawdę oryginalnie i sądzę że nigdzie byś takiej nie znalazła w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Chyba już się zaczną pojawiać lampy w podobnym stylu :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. W który kąt swojego domu nas nie wpuścisz - wszędzie pięknie, przytulnie i klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Bardzo bym chciała przede wszystkim by był taki Nasz :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Warto zdecydowanie! Bardzo fajnie się to prezentuje i co najważniejsze doskonale się wpasowuje w Wasze wnętrze;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę różne miałam myśli na ten temat. Trochę prze leżo to Nasze nowe oświetlenie takie nie dokończone. Mam w sypialni fotel coś na kształt Ludwikowskiego i tak mi się to trochę gryzie.. Teraz muszę mu chyba zmienić lokum :) Dobrej nocy

      Usuń
  14. Pomysł baaardzo oryginalny. Utrzymany w bardzo nowoczesnym designu.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda :)Jednak zawszę kieruję się swoim gustem. Chcę by pasowało do Naszego domu, do Nas:) Pozdrawiam i dobrej nocy :)

      Usuń
  15. Świetnie wyszła. Oryginalna i dopracowana pod każdym względem. Nawet hak zachwyca :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie chcieliśmy zepsuć lampy czymś nowoczesnym, dlatego ten hak:) Bardzo się cieszymy, że przypadła do gustu :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger