KONSTELACJA GWIAZD

Lubię tak czasem przysiąść na sypialnianej huśtawce.
Lubię, kiedy świeci słońce aż tak, że oczy muszę zamknąć..
Lubię to, co wtedy widzę. Dom, dzieci, psy w ogrodzie, śniadanie latem na tarasie. Pomysłów na rzeczy i wnętrza wtedy jest tysiące.

Mój Mąż też widać lubi, kiedy tak rozmyślam. Nawet kiedy wiąże się to z pracą dla niego. Powiedział mi ostatnio, że życzyłby sobie więcej moich prac na ścianach.. Dobrze się złożyło. Siedzą na huśtawce, wymyśliłam konstelację gwiazd nad łóżkiem. Miałam już zamawiać plakaty, kiedy pomyślałam, zrobię sama. Dzięki temu będzie to takie w moim stylu (drewnianym).

Konstelacje Raka i Lwa powstały na sklejce. Oprawione w surową drewnianą ramkę z maleńkimi talarkami imitującymi gwiazdy, wpasowała się świetnie w styl sypialni.(To mam nadzieję kiedyś zobaczycie).


Dziś    Konstelacje..






Chyba  prawdą  jest, że  przeciwieństwa  się  przyciągają..


Co  myślicie  o  takiej  wersji   Konstelacji?


Do  napisania S. 

30 komentarzy:

  1. Zbieram szczękę z podłogi! :) Mega, fantastyczne! Nie dość, że pięknie wyglądają te Twoje obrazy, to jeszcze takie osobiste :) Takie Wasze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale to chyba aż tak ładne nie jest :) Ale miło mi :)

      Usuń
    2. Nie doceniasz się Kochana! Ja nadal jestem pod wrażeniem!

      Usuń
  2. CU-DOW-NE! Aż mi zabrakło słów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) Tka huśtawka w sypialni by się przydała, sypialnia by się przydała.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wszystko w swoim czasie:) My jeszcze niedawno spaliśmy w jednym pokoju na czterech łóżkach..chwilami tęsknie za tamtymi czasami:) no chyba że dzieciaki w nocy wpakują nam się do łóżka :)

      Usuń
  4. Są przepiękne, fantastyczne i bardzo kilimatyczne! Pod takimi gwiazdami będą się Wam śniły same cudowne sny! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś tak mi wpadło :) Bardzo chcę by sypialnia była przede wszystkim bardzo ciepłym miejscem. Zobaczymy czy się uda :) Spokojnej nocy

      Usuń
  5. Ale to pięknie wygląda! :)) Może jakiś mały tutorial? :P Jestem ciekawa jak to było robione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie jestem dobra w takich rzeczach, ale mogę Ci napisać:) Płytę typu sklejka pomalowałam wałkiem na czarno farba akrylową, nakropiłam pędzelkiem maluśkie kropeczki gdy wyschło namalowałam konstelację i na sam koniec malutkie talarki z patyka przykleiłam klejem na gorąco (w miejsca gdzie powinny być większe gwiazdy tworzące konstelacje). Ramka to już zwykłe zrzynki docięte na odpowiedni wymiar. Jest tez sznurek przykręcony wkrętami na tyle obrazka. Kobietko z Twoimi zdolnościami to pikuś:) Spokojnej nocy

      Usuń
  6. Fantastyczne, a najważniejsze, że Wasze własne osobiste :)Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne :) a najważniejsze, że Wasze własne osobiste :) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Faktycznie tych konstelacji jest mnóstwo, ale te są takie bardzo Nasze :) Spokojnej nocy

      Usuń
  8. Cóż mogę napisać. Chylę czoła nad pomysłowością :). Uściski przesyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, naprawdę przyciąga wzrok :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Rewelacyjne, naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Świetny pomysł i wykonanie pierwsza klasa. Może kiedyś zgapię pomysł, bo wygląda to cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Nie jest to trudne wiec proszę bardzo :) Pozdrawiam

      Usuń
  12. Świetny pomysł - nie ma co mówić.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne! Bardzo mi się podobają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest naprawdę szalenie kreatywne i piękne. :) Bardzo mi się podoba ten pomysł, moim zdaniem pięknie się prezentuje w domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci Asiu dziękuję :) Na plakaty chorowałam od dawna i jednak bardzo się cieszę, że ich nie kupiłam..Spokojnej nocy życzę..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger