Domek za lasem w czasopiśmie M jak mieszkanie.

Kochani  troszkę  się  Wam  dziś  pochwalę..
Marzyliśmy  z  Mężem  o  domu,  o  miejscu  pełnym  ciepła   i  Naszego   stylu..
Dzięki  ciężkiej  pracy  marzenie   się  spełniło.
Stworzyliśmy   miejsce  wypchane   po  brzegi,   Naszymi  pomysłami   i Naszą  pracą.
Potem   zrodził  się  pomysł    bloga,   wahałam  się bardzo,  jednak  spróbowałam..
I  nie  żałuję :)
Faktycznie  kilka  razy   miałam   ochotę  powiedzieć  dość!
Sami  wiecie, że  to  nie  takie  proste,  że   wymaga   mnóstwa   pracy..

Jetem   osobą,   która   nie  pcha  się  nigdzie  na  siłę..
Która uparcie   wierzy  w  to,  że  wszystko  ma  swoje  miejsce  i  czas..
 że  jeżeli  się   kocha to  co   się  robi,  efekty  same  przyjdą :)
Więc  kiedy  Redakcja  M  jak  Mieszkanie   poprosiła  mnie  o  zdjęcia pokoiku  Natalki,
 bardzo  się  ucieszyłam, dobra   nie  mogłam  w  to  uwierzyć ..
Jest  to  dla  Nas  wielkie  wyróżnienie, wspaniała  pamiątka,  ukoronowanie  pracy   Męża  i  Mojej.

 Jakiś  czas  temu  Domek  za  lasem  gościł  wspaniałych  pełnych  pasji,  energii  i profesjonalizmu  ludzi.
Karolina  Klepacka -szefowa  stylistów  M jak  mieszkanie  i  Mariusz  Bykowski- fotograf sprawili,  że  ten  dzień   był  pełen   miłych  chwil, śmiechu  i   zdjęć.
Zupełnie nie  potrzebnie  denerwowałam się  już  na  tydzień  przed sesją.
Było  świetnie!

Piękne zdjęcia,   które  powstały  tego  dnia,  możecie   obejrzeć   w  najnowszym lutowym  wydaniu            czasopisma M jak mieszkanie..


                                                                 Lustrzane  odbicie :)

                                                           




 Dla  mojej  małej  Gwiazdy,  też  było  to  wielkie  wydarzenie :) 
Dzielnie  pozowała.


                                                 Z  Karoliną   świetnie  się  dogadywały:)


Dziękujemy  za  te  wyjątkowe  chwile,   będziemy    je  jeszcze  długo  pamiętać..

W  chwili  obecnej, cały  Domek  za  lasem  unosi  się  nad  ziemią :)

Ściskam 
S.

34 komentarze:

  1. Kochana S., serdecznie gratuluję tak wspaniałego wyróżnienia. Wcale mnie nie dziwi, że ktoś dostrzegł Cię (Wasz Domek za lasem) w ogromnych internetach. Życzę dalszych sukcesów i porządnej dawki pozytywnej energii! Rok zaczął się pięknie!

    Ściskam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilo trwaj.. ;)Dziękuję Marzenko :) O publikacji wiedziałam już jakiś czas temu, i nerwów trochę przed tym wszystkim miałam.. Chyba tak naprawdę dopiero teraz się cieszę, kiedy dowód namacalny leży na stoliku. Ściskam Cie mocno Kochana M. ;)

      Usuń
  2. Ogromne gratulacje :). Wasz domek jest tak unikatowy i piękny, że zasługuje cie na to, aby Was tak docenić. Przesyłam uściski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Monia dziękuję:) Dla mnie to wielkie wyróżnienie i przygoda. Na starość usiądę w fotelu i powspominam, popatrzę Na Natalkę jaka była malutka i jak to było kiedyś :) Dobrej nocy

      Usuń
  3. Super! A pokój jest fantastyczny!
    Zrobisz post o tym jak to wszystko wyglądało "od kuchni"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak zrobię, ale dopiero za jakiś czas :) Dla mnie to było duże przeżycie, a tak naprawdę nie było się czego bać, o co denerwować. Tak jak napisałam to są wspaniali , mili zwykli ludzie. My w zasadzie nie robiliśmy nic, udostępniliśmy pokój. Pani Karolina ustawiała, przestawiała, wynosiła rzeczy, które nie były jej potrzebne. Nie sądziłam tylko ze trzeba naprawdę sporo czasu by zrobić dobre zdjęcie i powiedzieć " Mamy to " :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Widziałam, gratuluję! Jeszcze w sklepie, przeglądając gazetę - już wiedziałam, czyje to kąty, A później już na spokojnie w domu mogłam o Was poczytać. Gratuluję raz jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Również za wizyty u Nas :) To chyba dlatego od razu Pani wiedziała, że zdjęcia są z Naszego domu, to bardzo miłe :) Spokojnej nocy ..

      Usuń
  5. Super! Gratuluję. Teraz wiem jak jest u Ciebie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Cieszymy się ,że się podoba :) POzdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo , bardzo dziękuję :) Spokojnej nocy :)

      Usuń
  7. W pełni zasłużone i wypracowane wyróżnienie :). Brawo Wy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Nam bardzo, dziękujemy :)Dobrej nocy

      Usuń
  8. Gratuluję! Zasłużony awans:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, wiesz, że ja ci zawsze zazdroszczę pomysłów i zdolności (tak pozytywnie!!!) i uważam, że zasłużyłaś w pełni na tak fantastyczne wyróżnienie :) Uważaj teraz na staty! Tak ci skocze do góry, że nie nadążysz z czytelnikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia dzięki :) A ze statystykami... zobaczymy. Miło by było witać nowych gości w Domku za lasem :) Buziaczki

      Usuń
  10. Trafiłam tu dzięki gazecie M jak mieszkanie i....wpadłam po uszy! Autorko bije pokłony dla twej pracy i pomysłów! Wreszcie znalazłam cudowne miejsce, pełne ciepła, inspiracji i motywacji, że przecież ja też dam radę odnowić mój stary mebel i zrobić coś z niczego :-) brawo! A teraz mam pytanie z innej mańki, co to za panele w przedpokoju? W kolorze naturalnej deski? Od dawna szukam takich do swojego wykańczanego nowego mieszkania. Pozdrawiam serdecznie Kasia K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Staramy się stworzyć takie "Nasze " miejsce. Nie ukrywam, że bez pomocy męża, który umie chyba wszystko nie było by to samo :) A w przedpokoju to niestety nie panele ani drewno :( to jest płytka, taka sama jak na podłodze w salonie, jaka nazwa nie jestem niestety w stanie powiedzieć , bo ani ja ani mąż nie pamiętamy.. Teraz zrobiła bym podłogę drewniana. Spokojnej nocy :)

      Usuń
  11. Serdecznie gratuluję, Wasz domek jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje kochani!!! Jesteście super zdolni:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paula za ciepłe słowa :) A jak Wy się czujecie ? Spokojnej nocy :)

      Usuń
  13. Raz jeszcze gratulacje! :)
    Ja nadal nie mam gazety, bo u mnie w sklepie nie ma, ale jutro zapuszczam się w miasto, więc poszukam :) bo koniecznie muszę obejrzeć Natalkowy pokoik :)
    Napisz mi skąd masz tą piękną narzutę na łóżko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też się obawiałam czy u Nas będzie :) Kiedy Malwinka napisała, że Ona ogląda to, aż się poranka doczekać nie mogłam :) Narzuta to jest komplet mam jeszcze dwie duże poduchy i małe jaśki. To prezent od cioci Grażynki :) (tego Elfa od dywaniku) Uwielbiam Go..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ciocia Grażynka nadal nie ma bloga? A możesz się dla mnie dowiedzieć, z czego ta narzuta? :)

      Usuń
    2. Arletka to jest z tego sznurka co teraz są te dywany i różne inne rzeczy :)

      Usuń
    3. Poważnie? Kurcze, wygląda jak coś bardziej plastycznego i miłego :) Dzięki Kochana :)

      Usuń
  15. Super! Gratuluję i podziwiam za pomysły oraz pracę włożoną w wystrój domu. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Dom hmm... jakoś tak samo wychodzi :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  16. Serdecznie gratuluje! Zarówno dom, jak i blog są fantastyczne. Widać włożony ogrom pracy, chęci i werwy. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Faktycznie dużo pracy i serca wkładamy w to miejsce, jednak chyba każdy chce stworzyć swój azyl. Nam sprawia to mnóstwo radości:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Dobry fotograf znajdzie wspólny język z każdym, od dziecka po upierdliwego staruszka :)) Pokój jest super urządzony, bardzo podobają mi się Twoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger