Świąteczne dekoracje część -4 stół

Święta   już  Nam  prawie  do  drzwi  pukają..
W  domach     krzątanina.  Jedni  porządki jeszcze, inni  zakupy,  są  i  tacy   co to  już    gotować  zaczęli.
Za chwile rodzina   się  zjedzie,  by  opłatkiem  się podzielić..
Przy  wigilijnym  stole  dwunastu  potraw  skosztować,  (u  Nas  mniej ) kolęd  pośpiewać,  rozprawiać  o  czymś   do   dwunastej, a  potem    ubrać  dwie  pary   kaleson  i  trzy  pary  rajstop, by  na  pasterkę  pójść.. Pamiętam    czasy,  kiedy  na  pasterkę  szło  się  do  parku :)   i  rano  się  do  domu   wracało. Człowiekowi  nawet  zimno  jakoś  nie  było, a  zima   nie   taka   jak  teraz.
Święta  Bożego  Narodzenia   to  dla  mnie  czas  wyjątkowy,  a  od  kiedy   dzieci   w  domu   są,  to   One  jak  by  magiczne  się  stały..
 Lubię  bardzo  ten  świąteczny   gwar,  gości , dom   wystrojony  świątecznie.. Śniegu   tylko  brak, ale   nadzieja  jeszcze   mała  jest,  że  spadnie,  że  ta  magia   za  oknem  się  ukarze.
Święta   to  też   czas   zadumy,  przemyśleń,  to  czas  by  zwolnić,  celebrować   chwile,  cieszyć  się  obecnością  bliskich,  wspominać  tych   których  już  brak..
Ja  dziś  ostatni  wpis  świąteczny  Wam  niosę,  z  dekoracją  naszego  stołu  świątecznego.
 Właśnie  z  nad  Niego życzyć  Wam  chciałam :

Zdrowych,  spokojnych , radosnych  a  przede  wszystkim  rodzinnych  świąt.
Ludzi  życzliwych, co miłość  Wam  niosą , chwil  godnych  zapamiętania.
Umiejętności   dostrzegania  tego,  co   tak  naprawdę   w  życiu  ważne..
  
  
                                   Stół   w  tym  roku  postanowiłam    przystroić  delikatnie.
                       Jako,  że    choinkę  jak  widać  mamy  drewnianą,  postanowiłam   zrobić  stroik  z  prawdziwej . Są  też    moje   gwiazdki,  pomarańcze    co  to  się  na  grzejniku  suszyły, dzwoneczki.
                                           świeczki  stoją  na  drewnianych  talarkach
    


Na  talerzach  leżą   materiałowe  serwetki , 
które  umieściłam  w   brzozowych  obręczach
z  tektury   zrobiłam  bombeczki,  są  i  gałązki   choinki.









                                   JESZCZE  RAZ   WESOŁYCH  ŚWIĄT  WAM  ŻYCZĘ  :)
                                               
                                                                               Sybilla

Ps.  Chętnie  poczytam  co  myślicie  o  dekoracji  stołu.. 
                             

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się, ładnie, pachnąco, skromnie i na temat :) Ty to z tego drewna wszystko zrobisz, nawet z kory :) Super pomysły :)
    Kochana Tobie i Twojej rodzinie, również wesołych świąt! :)
    p.s. dobrze wiedzieć, że nie tylko ja idąc na 'pasterkę' dobrze się bawiłam ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję Arletko, również za kartkę :) Widzisz ja nie pomyślałam..
    Z drewna hi hi.. no jakoś tak mi się udało ładnie zdjąć :) A co do pasterek to to chyba sporo osób mogło by powiedzieć tak samo :) Ściskam Was mocno już tak na te święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drewniana kobita z Ciebie;) uroczo i świąteczne na stole i wokół niego:) życzę wam wszystkiego dobrego,radosnych i rodzinnych świąt,miłości i zdrowia buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki Pinokio ze mnie hehe. Ja chciałam teraz życzyć dużo zdrówka , siły i miłości w tym 2017 roku i szybkiej przeprowadzki też ;)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba Twoja aranżacja świąteczna. Od drewnianej choinki począwszy, na drewnianych talerzach skończywszy. A w Twoim stole jestem zakochana! Przecudny!
    Wszystkiego dobrego na święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo , bardzo dziękuję :)Drewno dla mnie wygrywa ze wszystkimi świecidełkami, błyskotkami. Marzy mi się dom pełen drewna , lnu, bawełny, juty, korka i starych mebli. Wiem, że trochę czasu minie nim do tego dojdzie. Wiem, że marzenia się spełniają :)Tylko w odpowiednim czasie .Jestem bardzo ciekawa jak w pracy ? Życzę szczęścia i przede wszystkim zdrówka w nowym roku :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba - jak zawsze. Zwróciłam uwagę na dekoracje z papieru falistego. Są prosta i urocze.
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Jakoś tak mi wpadł w ręce ostatnio ten papier, myślę już co by tu jeszcze z niego zrobić. Lubię takie dodatki naturalne.Pozdrawiam i szczęśliwego nowego 2017 ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładna dekoracja, elegancki stół i ciekawa choinka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Pięknie to wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger