JUTRO..

Bo  jutra  może  nie  być..
 Może  nie  nadejść , albo  jak  nadejdzie  to  nie  takie  piękne  jak  dziś..
Kto  wie,  czy  budząc   się rano,  wieczorem nie  usłyszymy  czegoś   co  zmieni  nasze  życie  na  zawsze..
Dlatego  tak  warto  dbać  o  dziś!
Cieszyć  się  chwilą.. Docenić  wschodzące  słońce, co  czerwienią  i  żarem  aż  bije, aromatem   kawy  o  poranku,  gazetą   na  szybko  przeczytaną , zapachem   rosołu, co  po całym  domu   się  unosi,  widokiem klocków na  podłodze, dzieci  tańczących..
Obecnością   drugiego  człowieka się  ciesz.. Tym,  że  zamienić  słowo możesz, że  przytulić , że o  pomoc  poprosić, że smutki  Twoje  rozgoni..
Nie  szukaj  problemów  tam  gdzie  ich  nie  ma..
Doceń  każdy  dzień,   każdą  chwilę   Ci  podarowaną.. Tu  i  teraz!
Bo kto  wie  co  jutro  cię  czeka?

"Życie  można  przeżyć  tylko  na  dwa  sposoby:
albo  tak,  jak  by  nic  nie  było  cudem ,
albo  tak   jak  by  cudem  było  wszystko".
Albert  Einstein









                                                 Człowiek  szczęśliwy  widzi  więcej :)


 A   U  Was  jak  to  jest  z  tym  dziś, z  tym  teraz  ?
Jesteście  szczęśliwi ?

                                                                      Ściskam  S.


26 komentarzy:

  1. A gdzie mama na tych pięknych zdjęciach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama jak zwykle roli fotografa . Wiesz nie umalowana ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) też mi się podobają ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Masz racje:) lubię się im tak przyglądać.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam niedzielę i takie widoki. Tak naprawdę, nie potrafię opisać jaką radość wtedy w sercu noszę..Pozdrawiam

      Usuń
  5. szczęście to jest stan umysłu. Obecnie mój umysł trochę choruje, ale wierzę że wszystko się ułoży. pięknie w tym Waszym domu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz absolutną rację i o tym też kiedyś mam zamiar nadmienić:)Widzisz Patrycja, mój umysł też kiedyś chorował, bardzo!Trzeba tylko pamiętać, że kiedy się czegoś bardzo chce to można!Potrafię cieszyć się teraz tak,że aż się boję. Nie mogę Ci doradzać, bo nie znam Twojej sytuacji.. Mogę tylko życzyć Ci dużo siły, trzymać kciuki byście znowu BYŁY razem.Będę zaglądać i czytać co tam słychać :)

      Usuń
  6. Z tym szczęściem to różnie bywa, raz jest a raz jakoś zanika. Ja osobiście staram się cieszyć z każdej chwili, z psa kładącego pysia na kolanach, z mruczenia kociaka z kawy porannej przez małżonka podanej bo prawdą jest to, że nie wiem co jutro przyniesie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilka ja wiem, wiem, że czasem można wątpić, ale wystarczy, że spojrzysz na pewne sprawy z innej perspektywy..Ta kawa to najlepiej smakuje co? A kto wie, a może właśnie jutro spełni się marzenie :) ściskam Was mocno koty i psiaki również :)

      Usuń
    2. Oj tak masz rację ta kawka smakuje wybornie :) Staram się patrzeć na te pewne rzeczy z innej perspektywy i nawet mi się to udaje może w 90%. Jednak te 10 zostaje i wtedy hmmm no cóż. Dzięki Ci wielkie za te słowa :) Miłego dnia

      Usuń
  7. Miło Was tak podglądać przy pracy, rodzinna radosna twórczość :) U mnie z tym szczęściem jest dobrze, czasem aż się boję, że za dobrze ;)
    Ciesze się, że nauczyłam się doceniać to co mam, a że dążę do więcej i lepiej - ważne, że z przyjemnością ochotą i nie po trupach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze być w zgodzie ze sobą :) Też się czasem aż boje , ale odganiam jak najdalej te myśli (różnie mi to czasem wychodzi)Były jeszcze inne zdjęcia z całej akcji:) ale wstyd pokazywać, wiesz mojemu czasem odbija(tak pozytywnie):)

      Usuń
    2. Hehe rozumiem, że odbija - u nas to samo i potem nic nie nadaje się do publikacji ;)
      Ja też odganiam takie myśli :) I wmawiam sobie, że jak jest dobrze to trzeba się cieszyć i już :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jestem? Nie wiem, ale staram się wierzyć, że tak wygląda szczęście - jesteśmy zdrowi i razem - tyle chyba wystarczy ;)

    Zdjęcia cudne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Marzenka mnie się wydaje,że gdybyś mogła dostać wszystko co tylko na świecie, a nie miała byś zdrowia i rodziny nie miało by to żadnej wartości. Ja nauczyłam ie cieszyć choćby tym ze dziś świeci słońce. Może to głupie i naiwne,ale tak mam i dobrze mi z tym :) Polecam Ps. zauważyłaś że tata ma paznokcie pomalowane na róż(ulubiony kolor Natalki) :)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia. Czy jestem szczęśliwa? Jeszcze nie do końca ale pracuję nad tym. Staram się cieszyć z drobiazgów ale w życiu różnie z nimi bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Ja nie wiem, czy to przychodzi z czasem, czy człowiek musi dojrzeć do chwil szczęścia :) ale oby było ich jak najwięcej, a jak najmniej tych gorszych. Tego Tobie, sobie i wszystkim życzę :)

      Usuń
  11. Piękny cytat. Nie znałam, ale już zapamiętałam i wprowadzam w życie :)
    Czy jestem szczęśliwa? Jak się zastanowię to tak. Od pewnego czasu pozytywnie patrzę na życie, nie robię problemów z niczego - przynajmniej się staram. Jeżeli coś idzie nie tak, to mówię "wszystko się ułoży". Ale nie cieszę się z drobiazgów. Ciągle w biegu nawet nie myślę o tym by się na chwilę zatrzymać i cieszyć chwilą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba:) Kiedy się spojrzy na ten czas, co przez palce ucieka, to czym są te nasze problemy, to tylko chwila i zawsze, ale to zawsze przemija. Dla mnie doba ma stanowczo za mało godzin, jednak zawsze wyłapuję te drobnostki, które tak mnie cieszą. Czasem się boję, że może ich już kiedyś nie zobaczę.. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. piekne słowa :)
    widzę, że modnisia ma ładnie pomalowane paznokcie, idealnie pasuja do sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatuś miała ten sam kolor ;) Ha! a najlepsze jest to ,że w poniedziałek poszedł tak do pracy hi hi hi.Dobrej nocy :)

      Usuń
    2. Tatuś miała ten sam kolor ;) Ha! a najlepsze jest to ,że w poniedziałek poszedł tak do pracy hi hi hi.Dobrej nocy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger