DEKORACJE ŚWIĄTECZNE CZĘŚĆ-3 DREWNIANA CHOINKA

 "Mamuś  Ty  oszalałaś?   Drewniana   choinka,   no  taa, taa..   drewniana ?
 I  co?  I  może  jeszcze  mi  powiesz , że  będzie  tylko  biała ? Cała  biała ? Bombki białe,  łańcuch  biały i  co  Ją  też  na  biało  przemalujesz ?
Nie  no  nie..Nie przyjdzie  przecież  ta  gwiazdka do  Nas!  No  nie  przyjdzie  "
Tak  komentował  pomysł  drewnianej  choinki  mój siedmioletni  syn,  na  cały  głos   w  sklepie  budowlanym.  Uśmiechów  nie  było  końca,  a  i  ja  się  śmiałam  z  jego   reakcji.

Mój  Mąż   też  stukał  się  w  głowę, na myśl  o  drewnianej  choince,  ale  z  babą  nie  wygrasz!
Czasem,  aż  zaskakuję  samą  siebie,   jak  potrafię  się  uprzeć :)
I   co? I  wyszło  na  moje :)  Mąż   kiedy  zobaczył  efekt  końcowy  przyznał  mi  rację.
 Dawiduś  stwierdził,  że  już  mu  strach  przeszedł :)
Natalka   od  początku  trzymała  stronę   mamy.
Ciekawe,   czy   zwyczajnie  było  jej  to  obojętne? Czy  zna  się  na rzeczy  dziewczyna..
Dzielnie  pomagała  mamie  ubierać,  stroić  Naszego  drewniaczka.

Rok  temu  mieliśmy   tradycyjną  choinkę, każda  ozdoba  miała  swoje  znaczenie  i  cel.   W  tym  roku  postawiliśmy    na  coś   innego  zobaczcie..

 

Choinkę  robił  oczywiście  mój  M.
Drewniane  deseczki pociął, wyczyścił, wywiercił  otwory (średnica 3 cm ).
Deseczki  nakładał  na   stalową  rurkę, od  największej  do  najmniejszej. Na  czubek  zrobił  gwiazdę, a  całość  stanęła   na  drewnianym  pniu.



Na  choince  zawisły   bawełniane   gwiazdki,  które  sama  uszyłam, papierowe   bombeczki zakupione  w  Ikea, drewniane  z  Pepco , lampeczki  różnego  rodzaju, skrzydełka  aniołka  i  drewniane  ludziki  od  mojej  mamy.




Reniferka  mamy  od  Klaudynki  z Karmelowa Kraina Handmode
Krzesełko  na  którym siedzi , Natalka  dostała  od  wujka  Rafała.


Kalendarz   mamy  od Mysiogonek.pl . 
Ja  już   choruję  na   następne kartki i  plakaty..
 Do  Naszego   Domku  za  lasem  pasują  idealnie, a  jak  wykonane!
       Zachwyt !



Nawet   Nasz  Heniek  ma  swoje  miejsce. 
Czekamy   jeszcze  na  tą  Nasza  gwiazdkę..


Tu  wieczorem.
 Taki  nastrój    robi  ta  Nasza Panienka.


Tak  sobie  teraz  pomyślałam , że  musimy  jeszcze  zmienić  jej  miejsce.
Stanie  na  środku, tu  gdzie fotel  teraz  stoi.


By  troszkę  nam  tym  lasem    jednak  pachniało,    mam  zamiar  dziś  zrobić  stroik   z  gałązek  żywej   choinki.
Czeka  mnie  dekoracja  stołu,   więc  spodziewajcie  się  jeszcze  jednego  świątecznego wpisu .


Dajcie  znać  co  myślicie  o  choince?
Czy  Wasze  już  ubrane?

  Ściskam  Was  mocno S.

27 komentarzy:

  1. Tyle na tych zdjęciach "perełek", że nie wiadomo na czym oko zawiesić. Wszystko mi się podoba - no i ten Twój mąż... Ty masz świetne pomysły, a on działa - i to jak! Brawa dla Was. Jesteście niesamowici.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Rzeczywiście, gdyby nie ten mój Maż.. Sama jak na razie nie odważyłam się sięgnąć, za ciężki i ostry sprzęt. Miałam kiedyś mały incydent i teraz strach przed takimi urządzeniami jest silniejszy. Cieszę się więc, że mam Jego BOHATERA NASZEGO DOMU ;)Dobrej nocy..

      Usuń
  2. Piękny kącik :) Choinka wygląda rewelacyjnie - chociaż osobiście nie wiem czy mogłabym się taką zadowolić - chyba jednak wolę tradycyjną choinkę, chociaż taka jako dodatkowo - już lepiej ;) Za to do Waszego domu i do Was pasuje doskonale! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HI HI HI moja mama mówi dokładnie to samo:) i tak jak Ty, twierdzi że do Nas to po prostu pasuje:) Ja chyba zwyczajnie lubię mieć swój styl i już:) Buziaki i uściski ślę..

      Usuń
  3. Eh wy to jesteście zdolni Masakra!! Choina boska wprost! Pasuje do was,bo taka drewniana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie z Nas drewniaki :) No cóż ja zrobię ,że tak kocham to drewno nad życie :)I oczywiście bardzo dziękuję ;)

      Usuń
  4. Przepiękna ta choinka, ja niestety mojego M bym się nie doprosiła...zwyczajnie by mu się nie chciało...chyba sama się w końcu zabiorę za ciężki sprzęt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Ja się boję bardzo! I kiedy widzę, jak On trzyma te wszystkie maszyny w rękach, to drętwieję.Powiem Ci tak po cichu, że musiałam sporo popracować nad mężem, by powstała :) Na szczęście się udało.. Spokojnej nocy

      Usuń
  5. Choinka jest prześliczna, pięknie to wymyśliliście. Święta na pewno będą magiczne - bez dwóch zdań :) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Chcę by dzieciaki w przyszłości pamiętały święta z domu rodzinnego. Ta cała otoczka, dekoracje tworzą magię, którą w serduchu zostaje. Dlatego tak mi zależy, by dom wyglądał wyjątkowo. Dobrej nocy:)

      Usuń
  6. Wiesz co? Wiesz co?????? Ty jesteś "nudna" bo wciąż cokolwiek pokażesz jest piękne! Ja jestem "nudna", bo cokolwiek pokażesz to mi się podoba...... Weź wrzuć raz coś co mi się nie spodoba!

    ŻART oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HI HI HI dobra jutro wrzucam swoje zdjęcie :)Będziesz miała co koło cukru postawić, dzieciaki jeść nie będą na pewno ;)Buziaki Wariatko (żart )

      Usuń
    2. ha ha :) uważaj, bo znam Twój adres i jak będę w pobliżu to cię nawiedzę :)

      Usuń
  7. Wygląda absolutnie pieknie :) Sama wolę tradycyjną ale tej nie mogę odmówić uroku :) Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Po tradycyjnych świętach w ubiegłym roku, postanowiłam zaszaleć. Chciałam jedynie, by rzeczywiście przypominała tradycyjną choinkę. Syn nie wybaczył by matce, gdyby ta Gwiazdka nie przyszła, bo nie poznała choinki :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Spokojnej nocy życzę..

      Usuń
  9. Ot cali Wy... kreatywna rodzinka. Nikt nie powiedział że drewniane to sztywne, Wasza choinka jest uroczo delikatna ii subtelna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Malwinka to Ona może stać, aż do przyszłego roku :) Łukasz mówi, że tak właśnie będzie, bo waży trochę ta subtelna delikatność ;)Buziaczki nie mniej kreatywna kobietko:)

      Usuń
  10. jestem pod ogromnym wrazeniem!
    pieknie wyglada taka drewniana choinka, niesamowite!
    ps: a sniegu zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Śniegu już niestety zostało niewiele.. Chyba kolejne szare święta przed nami i spacery po lesie już nie takie magiczne..Dobrej nocy :)

      Usuń
  11. Cudowna...
    macie w domu niesamowity klimat :)

    Bardzo lubię Twoje posty - zdjęcia są typowo inspiracyjne, jak np. z pinteresta :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Klimat to chyba przez to drewno właśnie.. Marzy mi się taki drewniany mały domek, ciepły i przytulny. Kiedyś może się spełni, a puki co dekorujemy Nasze gniazdko :) Co do zdjęć.. Jestem amatorem że ho ho, ale staram się jak umiem :) Więc dziękuję za miłe słowa, to mobilizuje.. Dobrej nocy :)

      Usuń
  12. Jest świetna. Pięknie u Was.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na nadchodzące święta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny drewniaczek!!!!! Nie mogę się na tą choineczkę napatrzeć!!!! Chyba już wiem co w przyszłym roku stanie w naszej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podświetlona wygląda mega...ale ogólnie musiałaby stać obok tradycyjnej a na tyle drzewek nie mamy miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger