ZAPROJEKTOWANI. KRAKOWSKIE SPOTKANIA Z DIZAJNEM

Zaprojektowani  to  wydarzenie  o  zasięgu   ogólnopolskim, nastawione na  prezentacje polskiego  i  europejskiego  dizajnu, oraz  jego  producentów.
W  czasie  czterech  dni  Zaprojektowanych (17-20.11.2016) w  Krakowie  odbyły  się targi  dizajnu, oraz  wystawy, warsztaty, spotkania z osobowościami  światowego  wzornictwa.
Więcej  o  organizacji  wydarzenia    doczytacie  TU KLIK
 Czas  pozwolił   jedynie   na   odwiedziny  Targów  w  Starej  Zajezdni,  gdzie   spotkało  się   tysiące  ludzi  o  podobnych  zainteresowaniach  i  pasjach. Niesamowite  miejsce, było  pięknym tłem  dla   nietuzinkowych mebli, ręcznie  wykonanych   przedmiotów.
Na  targach  można  było  kupić rzeczy   tworzone  przez  młodych designerów, artystów, rzemieślników tj. MANIAFARFALA DESIGN,  WELLDANE,  ILUSTROWNIK,  KOKO ART  MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA i  wielu, wielu  innych.

Kilka  zdjęć z  pośród  tysięcy,  które  chciałam  zrobić

                 MANIA  -  Już  dziś  wiem, że  jedna  z tych  rzeczy  zamieszka kiedyś  w  Naszym  domu.



Twórcy :)


FARFALA DESIGN-Obok  tego  stoiska  nie   mogłam  przejść  obojętnie! To  miłość  od  pierwszego  wejrzenia.
Wczoraj  powstała  skarbonka z przeznaczeniem , na chociaż  jedno  z  tych  mebli :) Piękne !


Przemiła  autorka tych  cudów.


















Gdybym  miała  możliwość , z  targów   wróciła  bym  tirem,  zapakowanym  po  brzegi  pięknymi   rękodziełami. 
Na  pocieszenie  jednak , coś  tam  sobie kupiłam ;)

Jelonek  od  sióstr z ilustrownik ujął  mnie  swoja  skromnościom.
Teraz  żałuję, że  nie  kupiłam  jeszcze  jednej  pięknej  grafiki, ale  spokojnie  nadrobię:)


O  dobrodziejstwach   produktów  firmy MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA 
czytałam  nie  raz ,  więc  kiedy  nadarzyła  się  okazja  szybko  skorzystałam .



To  kilkoro  z  wystawców, by   przedstawić  wszystkich  musiała  bym  pisać jeszcze  bardzo, bardzo  długo wybrałam   tych,  którzy  najbardziej  przypadli  Nam  do  gustu.

Z  głową  pełną  inspiracji   wróciliśmy do  domu. Bardzo  miło  było  zobaczyć     tych  wszystkich    zdolnych  ludzi,  tyle  piękna  w  jednym  miejscu.  Żałuję  tylko, że  nie  mogłam   uczestniczyć  w   wykładach  i  warsztatach, może  za  rok :)

                                                               
                                                                     Pozdrawiam  S.

 

2 komentarze:

  1. Chyba dostałabym białej gorączki na takim spotkaniu z dizajnem :) Fantastyczne rzeczy, te komody cudne, duże, małe i malutkie :) aj ;) Jest jeden plus, że nie byłam w takim miejscu - mój portfel pozostał nietknięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wypadu;) piękne rzeczy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger