NASZ KALENDARZ ADWENTOWY

Ostatnio  były  inspiracje,  dziś  gotowy  kalendarz.
Miał  być   troszkę  inny, ale   ja  już  tak  mam, że  zawsze  wychodzi   troszkę  inaczej niż  planuję. Co nie  znaczy  oczywiście  gorzej :)
 Brzoza była  w  zeszłym  roku, a  zresztą  za  dużo  tych  drzew  by  było (choć   myślałam   i  nad  tym).
Z  deski  też  zrezygnowałam,   za  jakiś  czas  dowiecie  się  dla  czego.
Przypomniałam  sobie  o  macie   jutowej,  na  której  kiedyś   zrobiłam   Dawidkowi   alfabet.
 Przecież  śmiało  mogę  wykorzystać   drugą  stronę   tej maty..  Tak  też  zrobiłam :)
Późnym   wieczorkiem   przysiadłam  przy  maszynie   i  uszyłam    24  torebeczki , mąż  zatroszczył  się  o  małe  talarki,  na  których  napisałam  cyferki.  By   dzieciakom  łatwo  nie  było,   też  miały  zadanie  :) Następnego dnia cięły  sznureczki. Ile  było  przy  tym   śmiechu , radości i  nauki  wiązania.
Gdy  dzieciaki  poszły  spać,  spakowałam  prezenciki, napisałam  zadania , odmalowałam  co  tam  trzeba  i  jest :)  Sami  zobaczcie ..


               Kalendarz    jest  w  takich   kolorach   jakie  będą   całe  Nasze    tegoroczne  święta.
                  Po  dużej  ilości  czerwieni  w  zeszłym  roku,  mam  ochotę  na  delikatne  barwy:)
                                       Chociaż ..    Pewnie  w  malutkim    procencie  się  pojawi.


Torebeczki   zawsze  się  mogą  przydać  na  coś  innego  np. do  szafy   wypełnione  suszoną  lawendą
(ostatnio  przekonałam  się  do  tego  zapachu )



Kochanych  talarków   też  nie  mogło  zabraknąć.  


Dorobiłam  również  domki.


W  komplecie  z  Reniferkiem  wszystko (jak dla mnie ) prezentuje  się  świetnie.



Wczoraj wieczorem    spadł  u  Nas  pierwszy  śnieg   HIP HIP  HURA !
Jakiś  czas  temu  postanowiłam  sobie,  że  jak  tylko  spadnie,   biorę się  za   przystrajanie  domu  na  święta! Tak  też  uczynię :)  A  co  tam,  że  wcześnie  i  tak  zamierzałam   choinkę 
postawić  znacznie  wcześniej  niż   w  zeszłym  roku. Chcę  się  nacieszyć, bo  zaraz  po świętach   chce  mi  się  wiosny.. 

Jak  Wam  się  podoba   Nasz  kalendarz?
Czy   zdążyliście  i  Wy?  Jeśli  jeszcze  nie   dacie  radę :)

      Pozdrawiam  S.

 ...

24 komentarze:

  1. Cudnie i są talarki ;) To się naszyłaś tych torebeczek :) Wszystko pięknie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna w każdym calu;) zadba o każdy szczegół:) Zawsze na czas:) Z myślą i innych:) cała Sybilla:) Pięknie Wam wyszło:) Ja dzisiaj kończę i na pewno już w tym tygodniu pokaże kalendarz adwentowy dla dwulatka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ,oj tam miałam świetnych pomocników:)Idealna babo ;)

      Usuń
  3. jest świetnie:) ja swojego jakoś nie mogę skończyć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że się nie poddałaś :)

      Usuń
  4. Ty mnie wpędzisz kiedys w kompleksy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia nie gadaj. A ja bym chciała umieć tak pisać jak Ty i co ?

      Usuń
  5. Piekny kalendarz Wam wyszedl :)) Bardzo mi sie podoba :)) Jak i obrazek i domki Suuper :)) U nas jeszcze nie ma ,ojj trzeba cos z tym zrobic :) Pozdrawiam Cie cieplutko uu nas przymrozki jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że coś wymyśliłaś :)Zaraz lecę patrzeć no i dziękuję :)

      Usuń
  6. Śliczny, uroczy, pięknie wygląda :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ze się podoba :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Bardzo ładny i oryginalny :) Ja w tym roku też mam przesycenie czerwienią i postawiłam na neutralne barwy. U mnie kalendarz jest biało-czarny z małymi dodatkami drewna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam widziałam i podzieliłam się opinią :)Pomyślałyśmy o tej samej kolorystyce :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny. Moja kolorystyka :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)Naprawdę jakoś nie lubię czerwonego, no chyba ze na paznokciach :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Bardzo ,bardzo dziękuję. Staraliśmy się wszyscy :)

      Usuń
  10. Baaardzo mi się podoba. Jest klimacik:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger