Choinka Stefa i drewniane gwiazdy - ozdoby świąteczne część 1

Nadszedł  ten  czas,  kiedy  każdego   dnia  rano razem  z  dzieciakami  biegniemy  do  okna .
Z   nosami  przyklejonymi  do szyby   patrzymy,  czy  spadł  choć   jeden  płatek  śniegu.
 Niestety  białego  puchu  nie  widać:(   Nie  chcecie  widzieć  ich  min  rozczarowania. Mi   samej   smutno  się  robi!  Jakoś  nie  bardzo  lubię  te  gołe  drzewa  i  krzaki  za  oknem. Tęskno  mi  do  tych  białych  krajobrazów,  nosów  z  zimna  czerwonych, śniegu  skrzypiącego   pod   butami , o  nastroju   już  nie  wspomnę. U  mnie  tak  dziwnie  i  jetem  ciekawa  czy  u  Was  również. Czy   i  na  Was   z  chwilą  pierwszych  płatków  śniegu, spada  nastrój  świąteczny ? Ja  tak  mam  już  od  wielu  lat :)
 Z  tej   tęsknoty,  postanowiłam   sobie  troszkę ten  zimowy  klimat  przybliżyć.
 Ha! i  może  o  krok   bliżej  mi  również  do  świąt :)
 Ostatnio  mam  bzika  na punkcje   gwiazd,   każdego  rozmiaru. Mogły  by  być wszędzie! Poprosiłam   mojego  Pana  Złotą  Rączkę(męża)  o  kilka.
Tak  powstał  pomysł,   może  i  dla  Was  kochani  zrobimy.
Wiecie  już,  że  istnieje  na  blogu  zakładka  SKLEP z  kategoriami   DLA DOMU  , DLA DZIECI  ( jeśli  jeszcze nie  to  właśnie  się  dowiedzieliście ) , w  Nim    właśnie  będą  rzeczy,   które  podobają  się  Nam    i  mam  nadzieje  Wam  też  się  spodobają :)    Te  gwiazdki  ze  zdjęć  też  tam  trafiły :) Oprócz  gwiazdek   zrobiłam    choinkę. Rok  temu   była  Franka  TU KLIK w  tym  roku   jest   Stefka.
Sami  zobaczcie..

                    Gwiazdki   drewniane   z  Reniferkiem, choinką Stefą   i  domkiem   tworzą  nam  zimę.


                                          Panna  Stefa    jest  wykonana  z  dresówki ,
                                        skromną  ozdobą   są   ręcznie  wyszyte  śnieżynki



             Reniferek   specjalnie  zamówiony  na  święta  od  Karmelowa kraina  wspaniały :)


Wiecie,  że  kocham  drewno!  Stefa   stanęła więc  na   drewnianej  nodze :) 




                                  A  to  dowód ,  że  oszalałam  na  punkcje  tych  gwiazd!


Piszcie  Kochani  jak  tam  u  Was  z  tym  śniegiem  ?
 Czy  tak  jak  my  już   tworzycie  sobie   zimowy  klimat?
Co  myślicie  o  gwiazdkach  i  Stefie ? 

Pamiętajcie,  że   gwiazdki  i  Stefe  możecie  kupić :) 
Wszystko  znajdziecie  w  zakładce DLA DOMU   

Ściskam  Was  mocno  S.

14 komentarzy:

  1. Ty wiesz jak ja szaleje za świętami, jakiego mam bzika na punkcie choinki;) ale i śnieg bardzo lubię. Piękna ta Stefania Ci wyszła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No chyba nie znam bardziej zbzikowanej na punkcje świąt osóbki od Ciebie, ale to bardzo dobrze :)) Taki z Ciebie Elf świąteczny :)

      Usuń
  2. U nas śnieg już stopniał, ale za to w weekend dzieciaki zdążyły poszaleć na śniegu - akurat na wsi byliśmy, a tam jakoś zawsze więcej i dłużej się utrzymuje :)
    Choinka śliczna i dobry pomysł zrobić ją z dresówki - ja powoli zaczynam wykonywać małe rzeczy, ale na blogu mam w planie ruszyć dopiero pod koniec listopada, mam nadzieję, że wytrzymam :)
    Gwiazdki świetne :) Choinka piękna - planuję podobną, ale nie z dresówki :) Renifer uroczy - także teraz tylko śniegu Wam brakuje i go życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie ma takich zim jak kiedyś. Pamiętam jak z kuzynostwem lepiliśmy bałwany i robiliśmy tunele.Tylko tak teraz myślę jak my byśmy dojechali za ten nasz lasek :) Czekam kochana na te dekoracje buziak

      Usuń
  3. Piekna, choć ta biel to mi do choinki średnio pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje spojrzenie na święta w tym roku :)No to chyba nie bardzo Ci się spodoba wystrój Naszego domu :) O albo można pomyśleć że choinkę zasypało śniegiem ;)

      Usuń
  4. Na punkcie gwiazdek i ja mam świra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ie mogę się już doczekać świat. Na razie świąteczny nastrój jeszcze mnie nie dopadł, ale to tylko kwestia czasu.

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już czekam:) To tylko trzy dni a jakie magiczne:) Ty się pochwal kogo gościsz w tym roku :)

      Usuń
  6. Stefa wygląda super. Świetny pomysł. A gwiazdki rewelacyjnie się wpasowały na ten drewniany wieszak. Teraz tylko śniegu Wam brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nawet nie wiesz jak bardzo,szczególnie dzieciaki nie mogą się doczekać bałwanka:)

      Usuń
  7. uwielbiam oglądać zdjęcia na Twojej stronie, zawsze jestem oczarowana t atmosferą, jaką panuje w domku za lasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo, bardzo mi miło:) To miejsce które kocham najbardziej, nie tylko za mury i wnętrza ;)Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger