Banda z Domku za lasem - Sklepik

Kochani  wiecie, że  od  jakiegoś  czasu  myślałam  o  sklepiku.
Że  ja  najbardziej,  stałam  sobie  na  drodze  do  spełnienia tego  marzenia, że   mój  (chyba )  wrodzony   brak  pewności  siebie, skutecznie   mnie  od   tego  oddalał.
Jednak  czasem  warto  ze  sobą  troszkę powalczyć, popracować, troszkę wysilić.
 Potem  powiedzieć  "zrobiłam  to,  jestem  z  siebie  dumna".
I  dziś właśnie   jestem! Pokonałam  moje   słabsze  JA,  zrobiłam   krok  do  przodu:)

 Z wielką  przyjemnością  mogę  powiedzieć,  że od  dziś  na  blogu  jest stronę  o   nazwie  Sklep. Bo  przecież   od  czegoś  trzeba  zacząć prawda ?
 W  sklepiku  znajdziecie  Naszą   twórczość,  rzeczy   które  zostały     znalezione  i   odnowione   przez  Nasz  duet:) Więcej  na  ten  temat   przeczytacie   właśnie  TU

 Teraz  chciałam   pokazać  co  przez  ostatnie  kilka  dni   zabierało  mój czas..
Co   zrobiłam   da  Was  kochani,  bo  właśnie  takie  rzeczy   będziecie  mogli  u  Nas  kupić:)

Pracowałam  nad  własnymi  zabawkami,   takimi  które  od  A do  Z  są  moim  pomysłem.
W  między  czasie    powstało  kilka  nowych  fajnych  projektów.  I  tak  wyszła   mała  kolekcja.
Zresztą  sami  zobaczcie
Dodam  jeszcze,   że  sklepik  za  jakiś  czas  będzie  pod  zupełnie  innym  adresem :)

Tylu  zdjęć  w  jednym  poście  jeszcze  nie  chyba  nie  było :)  

                                         Pierwsze   z  nich  to  taka  Nasza  wersja   Osiołków.
                                                          Są  dziewczynki  i  chłopcy


 Do  szmacianek   powstały  również pasujące  łapacze oraz  domki :)


Dziewczęca  wersja z  łapaczem  w  tle.



Koleżanki 





Tu kolejny  chłopiec.Wszystkim osiołkom  ruszają  się  łapki .



Cały  komplecik :)


Jeśli  sklep  "Domek  za Lasem "  to  nie  mogło  zabraknąć   sarenek :)










To   miały  być  króliczki  , a  mnie  się  wydaje  że  to  bardziej  pieski ;)


Pieskom  ruszają  się  łapki 




 Domki   będą  w  przeróżnych  wzorach i  wielkościach .
TO  połączenie  drewna  i   materiałów.
Takich  jeszcze  nie  widziałam :)



Wersja  świąteczna 


  Jeszcze  kilka  Łapaczy snów 
Są  wykonane  na  drewnianej   obręczy .
Ozdobione talarkami  drewna i   bawełnianymi  tasiemkami .
Kiedyś  mogliście  już    zobaczyć  jeden  z  nich ;)



 Są  też  łapacze  do  dziecięcych  pokoi .







Wszystkie  te  rzeczy   zostały  stworzone z  miłości   do  dzieciaków.
Mam  nadzieję,  że  Wam  się  kochani  spodobają  i  zechcecie kupić  coś  dla  swoich  pociech :) 
Nie  pozostało  mi  nic  innego,   jak  tylko  zaprosić  do  zakładki  Sklepik Domek za lasem

Piszcie  proszę,  co  myślicie    o  moich " Tworkach "?
I  pomyśle  ze  sklepikiem ?
Bardzo  to  dla  mnie  dziś ważne  :) 

Ściskam  Was  mocno  S.



       

  

20 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda przepięknie. Zabawki są tak urocze, że sama miałabym ochotę przygarnąć jakaś dla siebie, a co :))). Jestem oczarowana Pani projektami. Cudo, cudo. Widać ogrom włożonego serca w ich tworzenie. Jestem juz stałą wielbicielką :))). Pozdrawiam gorąco i życzę wielu sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) No mam nadzieję, że będą się podobać i znajdą nowe domy i przyjaciół ;)Faktycznie lubię szyć te zwierzaki :)Ps. Mam na imię Sybilla;D

      Usuń
  2. Prześliczne te szyjątka! Ta para sarenek... co za słodziaki! :-) Mam nadzieję, że będą się dobrze sprzedawać, bo są wyjątkowe. Trzymam kciuki i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja też mam taką nadzieję, bo bardzo lubię je szyć :)Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Nawet nie wiesz jak się ciesze :) Teraz Kochana życzę Tobie wiele godzin przed maszyna i jeszcze więcej zamówień :) pięknie wyglądają Twoje zwierzaki :) Podobają mi się trzy, i zgłupiałam, bo nie wiem którego chcę dla Laury - więc muszę jeszcze pomyśleć, mam nadzieję, że nikt mi nie sprzątnie sprzed nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Trzymaj mocno kciuki;D Jak się nie uda będzie co rozdawać na święta ;)ściskam mocno

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę Serduszko, że ruszyłaś z kopyta i sklepik jest :) :) :) :) Te maskotki dla dzieciaczków są tak urocze, że aż ściska mnie w serduchu :) Będę polecać każdemu kogo tylko napotkam aby wchodzili i kupowali :) Bo są niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju :) A te łapacze hmmmm no bajka :) Życzę Ci tak dużo zamówień abyś po nocach siedziała. No dobra może nie po nocach bo męża zaniedbasz hi hi hi hi :) Ale do późnych godzin :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, kochana jesteś. Ty wiesz czego ja Ci życzę. Kamilka wiesz mój maż i tak do puźna w nocy robi coś koło domu więc życzę sobie nocy przy maszynie i co tam mi się jeszcze umyśli :)))Trzymaj kciuki

      Usuń
  5. Sarenki są przesłodkie, z resztą wszystko takie piękne, że nie mogę skończyć podziwiać! A sklepik to bardzo dobry pomysł, będę Ci kibicować! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinia Ty się wiesz , przyłóż się bardziej z mężem :) Wtedy Ci poszyję ;D A tak serio bardzo Ci dziękuję. Buziaki

      Usuń
  6. Sarenki są cudowne.:)
    Moje gratulacje. Powodzenia i mnóstwa pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Na razie to nic wielkiego , ale zawsze coś:) Ściskam

      Usuń
  7. Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę, że w końcu ruszyłaś, spełniasz te swoje marzenia i wprowadzasz ten wielki plan w życie. Będę polecać i trzymam kciuki.

    Wszystkiego dobrego, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w prowadzeniu sklepu! Oby wszystko się powiodło :)

    sarenki są mistrzowskie! Nie mogę się napatrzeć :) i te cudne łapacze z talarkami drewna... bardzo wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)Nie ukrywam, że bardzo się boje :)

      Usuń
  9. Dziewczyno, masz prawdziwy talent. Zastanawiam się dlaczego tak długo zwlekałaś z relegalizacją swoich marzeń. Przecież to co pokazujesz bije te zabawki ze sklepu na głowę.
    Pozostaje mi tylko Tobie życzyć powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)Na takie rzeczy trzeba amatora. Zobaczymy jak będzie:) Proszę polecać;)

      Usuń
  10. Gratuluję i życzę udanych lotów.
    Wasze prace są przepiękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Gratuluję! Jak zwykle piękne te Twoje rzeczy :) Na pewno będą się sprzedawać jak świeże bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są Twoje tworki ;) nie ma co myśleć tylko iść za ciosem i otwierać sklepik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger