Renifery

Za  oknem  szaro,  buro  i  ponuro.
 Lubię  jesień,  ale   wtedy  gdy spacerujemy  po mieniącym się  kolorami  lesie,  kiedy  widzę   jak  świeci  słońce  na  drzewa  za  oknem.
W  taką  pogodę  jak  dziś  myślę   intensywnie  o  zimie. Zamykam  oczy , widzę   oszronione  drzewa , grube płatki  śniegu,  czerwone  od  mrozu   nosy  moich  dzieci  lepiących  przed  domem  bałwana , zaraz  potem  widzę  święta. Z  zimą  to  właśnie   One  kojarzą  mi  się  najbardziej . Choinka, przystrojony  dom  w  różne  drewniane   ozdoby (tak  w  tym  roku planuję  drewniany  wystrój )
Zapach   ciast i cynamonu, prezenty.. Rozmarzyłam  się:)
Te  święta  to  tak  naprawdę  nie  od  dziś   mi  w  głowie  siedzą i mogę  się  założyć, że  nie  tylko  mi!  Nie  tylko  ja  przysiądę  przed  laptopem  w poszukiwaniu   inspiracji  świątecznych. Znam  co najmniej   trzy  kobietki,  które  robią  dokładnie  to  samo
Za wcześnie  czy   nie,  pokazuję  dziś  świąteczne renifery. Wymalowane  na  pięknej   sklejce. Brakuje   jedynie   dziurek  i  sznureczka  by  mogły  zawisnąć  nad  kominkiem , nie  koniecznie  u  mnie ;)
Muszę  powiedzieć,  że  jeden   to  od  początku  do  końca   mój  pomysł. Drugi    to  postać  pluszowego  cudaczka  świątecznego,  taka  moja   karykatura ;)
Aaaa..zobaczcie








                         Ciekawa  jestem  czy  zgadniecie   który   jest   z  mojej  wyobraźni :)
                                      Podobają  się  Wam? Jeśli  tak  to  który  ładniejszy ?
                            I  napiszcie  mi  koniecznie,  czy  Wy  też  już  myślicie  o  świętach ?
                                                  A  może    działacie  już  z  ozdobami ?

                                                              Ściskam  Was  mocno  S.






20 komentarzy:

  1. WOW oba piękne :) Nie obijasz się :D Obstawiam, że ten pierwszy, mniej kolorowy jest z Twojej głowy :) Brawo Sybilla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jednak nie ten drugi , ten bardziej bajkowy:) Chociaż jak patrzę ten pierwszy ładniejszy :) Buziaki

      Usuń
    2. Ps. W tym pierwszym też pozmieniałam , jak to ja :)

      Usuń
  2. Wow :) Cudeńka!! Pięknie jak zawsze u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, dzięki :) Cieszę się ,że jak zawsze ;)

      Usuń
  3. Reniferki skradły moje serce!!! Są prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Jakoś mnie tak naszło na te renifery :)

      Usuń
  4. śliczne :) jestem ciekawa jakich farb użyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)Puki co akrylowych, boję się troszkę olejnych:)

      Usuń
  5. piękne, ale już? :)
    ja chyba jednak nie myślę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No już, już :) :) co mam zrobić jak mi w głowie siedzą :) Będą niebawem do kupienia, może dlatego tak ..

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Miło czytać, bo włożyłam w nie troszkę pracy:)

      Usuń
  7. Słodkie! Jest coś czego nie umiesz zrobić? :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełkować :) A tak serio, to jest masę rzeczy których nie umiem :)Najbardziej denerwującą to nie umiem pisać :)Buziak

      Usuń
  8. Oba są słodkie :) Hmmm tak z tymi Świętami wyleciałaś, że się rozmarzyłam :) Ja w tym roku obiecałam sobie, że zrobię sama komplet bombeczek i już zaczęłam działać :) Buziaczki gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha a widzisz każdy już tam coś w domu robi właśnie na święta :) Zobaczysz jak ruszą na blogach zaraz po Wszystkich Świętych. Ja już jestem ciekawa Twoich bombeczek :)

      Usuń
  9. Jakie urocze! Nawet nie potrafię powiedzieć, który mi się bardziej podoba :) lubię kolory, i jakbym miała zgadnąć to postawiłabym, że właśnie ten jest "Twój" i z tego co widziałam w komentarzach - zgadłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardziej podobają się te kolorowe rzeczy mikołajowe, świąteczne :) W tym roku jakoś tak na opak zachciało mi się biało-drewnianych świąt zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger