Minimalistyczne obrazki Diy

Miało  być  dziś  o  kolejnych  zmianach,  ale    nie  będzie.
Pogoda   ostatnio    fatalna,   chyba    muszę   napisać  list  do  świętego  mikołaja    trochę  wcześniej, poprosić go  o  jakąś bardziej  profesjonalny  sprzęt. 
No  nic,  do  tego  czasu   będę  czekać   na   ładniejszy  dzień.
Ech.. Sporo  się  tych  rzeczy  do  pokazania ostatnio  nazbierało:)
 Już   niedługo   minie  rok  mojego  blogowania   i  z  tej  okazji   postanowiłam  sobie  zrobić  prezent,  który  mam  nadzieje  i  Wam  się  spodoba :) Dziś  taki   malutki  wstęp.
Są  to   dwa   obrazki, inne  niż  pokazywałam  do  tej  pory. 
  Bardziej  minimalistyczne, ale  mające    coś  w  sobie,  takie  które  będą  dobrze  wyglądać  w  różnych  stylach,  domach..
                                       Pierwszy  to   serducho  z  drewna na  czarnym  tle.



To  kolejne DIY   z  udziałem  moich  kochanych  talarków  drewna.



Drugi  to  gwiazda,  jakoś    znowu bardzo  je  lubię.


Ostatnio    płyta  typu  sklejka   jest  bardzo  modna.
Świetnie się  prezentuje  w  przeróżnych  aranżacjach , na  ścianach  i  meblach.
Gwiazda  jest  oryginalna  właśnie  dzięki   niej ( każda  posiada   ciekawy, niepowtarzalny   wzór) 


  O!  A  tu  jeszcze  widać  osłonkę  na  doniczkę  z  nogawki  spodni.
Dobrze,  że  moja  mama  lubi   takie  troszkę  dziwadła nosić :)   



                                                                     To  tyle  na  dziś :)
 Kochani  specjalnie  omijam   Dzień   Wszystkich  Świętych,  nie  należy  On  do  moich  ulubionych  i  nastrój  jakiś  taki  inny.. Życzyć  Wam  tylko  mogę,   spokojnego,  bezpiecznego  powrotu  do   domu.
              
                                                                      Pozdrawiam  S. 

Ps.  Piszcie  co  myślicie   o  tych  dziełach   wielkich  ( żart )  ;D
                                                
                           

   

18 komentarzy:

  1. A ja lubię Wszystkich Świętych, bo dla mnie to święto rodzinne - jakkolwiek dziwnie to brzmi :)
    Ładnie wyszło Ci to serducho, a powiedz mi jak, a raczej czym wycinasz te talarki - muszę się po znajomych rozejrzeć, kto by mi coś takiego wyciął :) p.s. a te gwizdy sama z drewna wycinałaś? te stojące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Mój Męż je tnie , ale nie jakąś specjalna maszyną do tego przeznaczoną.Gwiazdka biała jest od Malwinki a ta większa to zakup na pchlim targu. Ja na razie jeszcze się nie przełamałam.

      Usuń
  2. A ja uważam, że właśnie te dzieła są wielkie, kreatywność to ogromny dar i talent, nie każdy go posiada. Twój blog jest piękny, wszystkie prace uwidaczniają miłość do tego co robisz i fascynuje mnie właśnie to w ludziach, ta pasja którą przekłada się na rzeczy, które upiększają.
    Bardzo mi się podobają obrazki.
    Co do Wszystkich Świętych, to szczególnie melancholijny okres szczególnie dla mnie powodujący wiele refleksji nad własnym życiem.
    Pozdrawiam bardzo ciepło.
    matkapolka89

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :) Rzeczywiście uwielbiam to co robię i bardzo się cieszę, że widać to właśnie tu :)Blog to takie moje trzecie dziecko :)
      A Wszystkich Świętych.. Myślę, że każdy z Nas przeżywa go po swojemu, faktycznie to czas kiedy człowiek zastanawia się nad własnym życiem, docenia to czego często nie dostrzega na co dzień. Spokojnej nocy :)

      Usuń
  3. Sliczne obrazki :)) U mnie dzisiaj pierwszy dzien z nieebieskim niebem i slonkiem ,a wiec dziele sie aa co :)) Troszke moge sie podzielic ,bys i Ty miala lepsze swiatlo w domu :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agniesiu :) Och czekam na to słoneczko od Ciebie, przydało by się :)) Ty pewnie wykorzystałaś ten piękny dzień, jak tylko Ty potrafisz. Ciekawa jestem co robiliście, gdzie byliście :) ściskam mocno

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Będę wpadać częściej na Twojego bloga po inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Zapraszam, będzie mi miło :) Spokojnej nocy

      Usuń
  5. Pomysł świetny i z serduszkiem i z gwiazdką :) choć mi chyba bardziej podoba się gwiazdka ma bardzo fajną strukturę sklejki :) Kochana pomysły Twoje są super :) Czy Ty myślałaś o zgłoszeniu się do jakiś gazet magazynów z aranżacją wnętrz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och kochana jesteś :) Kamilko powiem Ci, no nie myślałam :) a zresztą brak mi siły przebicia..Ściskam Cie mocno

      Usuń
  6. Świetne inspiracje. Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana S. :D Twoje minimalistyczne propozycje bardzo mi się spodobały. Czasem tak niewiele trzeba, żeby odmienić wnętrze - to niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana M ;) Bardzo dziękuję.. Nastąpiła zmiana w salonie, a wszystko za sprawą tej minimalistyczne gwiazdy. Mój mąż ze mną oszaleje, albo się wyprowadzi niedługo:)

      Usuń
  8. Podobają mi się Twoje minimalistyczne obrazki ;) Takie proste rzeczy są najbardziej urokliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem wpadnie mi do głowy jakiś fajny pomysł ;) Ściskam

      Usuń
  9. Takie właśnie cuda podobają mi się najbardziej!
    Obrazek jest uroczy i z chęcią zawiesiłabym taki u siebie... w sumie to nic nie stoi na przeszkodzie bo akurat tak się składa, że mam talarki hihihi... ;)
    Pozdrawiam!
    Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Będzie mi miło gdy zobaczę podobny u Ciebie :) Spokojnej nocy

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger