Jesienne inspiracje- lampion ze słoika

No  ja  chyba  bezczynnie  siedzieć  nie  umiem!
Męczę  się  bardziej  nic  nie  robieniem, niż jak  bym  miała   cały  ogródek  przekopać.
No  czuję  się nie najlepiej  (przeziębienie ), ale  jak  to  się  ma   do  prawdziwej  choroby?
A  ciort  z  tym! Palce  przecież  mnie  nie  bolą :)
Pomyślałam,  że  jak  siły  nie  mam  za bardzo  na  te  moje " cuda",  to  chociaż    tym  co  mi  ostatnio  po  głowie  chodzi, czym  się  inspiruje  z Wami  się  podzielę.

Mimo  iż  pogoda  za  oknem  iście  letnia, ( no  może  już  nieco  mniej ),   widzę  już  te złote   listeczki na  drzewach,   krzewy  Aronii  też  powoli   zaczynają  się  czerwienić.
Lubię  jesień. Na  pewno  nie  za   spadek  temperatury,  oj  nie!
Lubię  ją  za ten  pełen  kolorów  świat, za  zapach.
Za  ciepłe  swetry i  skarpety.
Za  ciepłą  herbatkę z  cynamonem, sokiem malinowym i  jabłkami.
 Za  to, że  wreszcie  można   usiąść  owinąć  się  w  ciepły  koc  i  poczytać  książkę.
Za  ten  nostalgiczny, magiczny  , zmuszający  do  przemyśleń  czas.

Taką  aurę    tworzą również   lampiony.  Każdego  rodzaju,  od    papierowych  po   szklane.
I  dziś  mam  dla  Was  kochani,  kilka   do  pokazania :)
Będą  to  lampiony  ze   słoików. Takie,  które  każdy   może  sobie  zrobić  sam .

      Nie  bardzo  lubię  takie  małe  zdjęcia , jednak  muszę  to  jakoś  przeżyć ..

                                                                        Zobaczcie

















                                     Wszystkie zdjęcia  pochodzą  z  portalu  Stylowi.pl

Jak  tylko  troszkę  mi  przejdzie,  zabieram  się   za  prace  nad  swoimi :) Jeden   kiedyś  już   zrobiłam , możecie  zobaczyć  go  TU KLIK .
Bardzo   fajne  lampiony  ze  słoików  zrobiła  też  Arletka  z  bloga Schabikowo  o  TU KLIK.

A  u Was  kochani   jak  zdrówko ?
Napiszcie  co  sądzicie   o  lampionach   i  za  co  Wy  lubicie  jesień ?
A  może  jej  nie  lubicie? To  też  napiszcie.
Chętnie  poczytam , co  by  mi  się  z  nudów  nie  pogorszyło ;)

                                                                   Zdrówka  życzę
                                                                    S.Y.B.I.L.L.A




16 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najpiękniejsze słoiki jako lampiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Choć jeszcze bardzo mi się podobają z drewna, ale to u mnie normalne :)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajne inspiracje. Jak tylko dorobię się tarasu to od razu zabieram się za robienie takich. Póki co nie chcę mieszkania wypalić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi chyba by nie było tak źle ;)Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ależ się u Ciebie zrobiło cieplutko (mimo zbliżającej się jesieni). Te wiszące lampiony uwielbiam, tzn. uwielbiam na nie patrzeć, bo znając moje szczęście, pewnie przechodząc nieopodal, długo by nie powisiał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak mnie już zbiera :) Jak tylko robi się chłodno to ja ciepła szukam we wszystkim :)A wiesz ,jeśli o szczęście chodzi, to mamy podobnie. Buziak

      Usuń
  4. Kochana jak mi miło :) Dziękuję :) Zdrowia CI bardzo dużo życzę i liczę, że szybko się z tym uporasz i będziesz mogła zrobić swoje lampiony - bo wiem, że będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arletko nie ma za co:) Jak miała bym nie wspomnieć, skoro tak mi się podobały.Już mi lepiej dzięki :)

      Usuń
  5. Kochana najbardziej ze wszystkich pór roku to lubie lato,no ale mieszkam w kraju gdzie mamy 4 pory roku i każda z nich jest w jakiś sposób piękna i charakterystyczna ,a jesień to już szczególnie ubarwiona buziaki i wracaj do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię się wygrzewać! Teraz będziemy się wygrzewać w kocach oglądając krajobraz za oknem :) Buziak dla WAS ;)

      Usuń
  6. Śliczne, musze wreszcie w tym roku takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz czas to zrób , dom dzięki nim staje się cieplejszy :)Buziol

      Usuń
  7. Bardzo mi się podobają takie lampiony, koniecznie muszę pomyśleć nad jakimiś dla siebie. Ciekawa jestem co to za farba/ spray, którym można tak cały słoik ładnie pokryć, nie wiesz może?
    Moją ulubioną porą roku jest lato, jesień jeśli nie pada i jest w miarę ciepło jeszcze jakoś mogę przeżyć ;) Od niecałych dwóch lat mam jednak powód żeby czekać na jesień, ponieważ właśnie na jesieni mamy z mężem naszą rocznicę ślubu :)
    Pozdrawiam cieplutko i dużo zdrówka życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinia myślę, że spokojnie możesz prysnąć lakierem samochodowym , albo farbą kredową.Mnie też bardzo się podobają te ostatnie sztuki :) Kochana i życzę Wam wielu , wielu naprawdę szczęśliwych lat razem :)))))) Buziolek

      Usuń
  8. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju świece, lampiony. Płomień tworzy niesamowity klimat.
    A jesień lubię. Złotą, polską, bez deszczu.
    Zdrowia życzę!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już lepiej :) Masz rację złota polska jesień z lampionami,fotelem, kocem, książką to jest to :) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger