Jak wykorzystać niepotrzebny sweter

Nie  wiem  jak  Wy, ale  Ja  już  zmieniłam  japonki  na  moje  kochane  " bambochy ".
Letnią  garderobę  na  jesienną , cieplejsze  koce też  wyciągnęłam.
Tylko  moja   iskierka  po  domu  lata  w  bluzce  na  ramiączkach.
No,  do  mnie  to  Ona  się  z  tym    nie  wrodziła  na  pewno!
Przy  tej    zmianie garderoby,  przeprowadziłam  również  selekcję.
Szok  ile  miałam  ciucharów , które  pamiętają   czasy  dinozaurów:)
Wyszperałam  kilka  sweterków, od razu  pojawił  się  pomysł.
Oooooo..

                                                   To  co  powstało  z  jednej  sztuki.



                                       Ostatnio  pokazywałam  inspiracje z  lampionami TU KLIK
                        To  moje  pierwsze  w  tym   jesiennym  sezonie. Powstały  z  połowy  rękawa.
                                        Zwyczajnie   odmierzyłam i  zaszyłam   na  dole,
                                        obwiązałam  sznurkiem i  dodałam  drewniany  guziczek.


                                         Z  drugiej połowy  rękawów  powstały   dynie.
             Tych  prawdziwych  mam  już   chyba  dość , a " wełniaczki " podobały  mi  się  od  dawna.
                                           O  tym  jak  je  zrobić będzie  osobny  post.



 Do  zestawu dołączyła  również  poduszeczka.
Wystarczy  odciąć  rękawy , zaszyć  górę, duł oraz  miejsce  usunięcia  rękawów .
( po  co  ja  to  tłumaczę ? :) Każdy  chyba  wie  ech... )  
Dodałam  dwa  drewniane   guziki.



Drewniane  guziczki  zrobiłam z  małych  talarków  drewna.
To  już  kolejny  pomysł z   wykorzystaniem  talarków,
  pozostałe  możecie  zobaczyć   TU , TU i  TU.


Nawet  koc  pasuje  do  całości :)


Delikatny  płomyk   tworzy   klimat ..




Jakoś  tak  od razu   cieplej  się  zrobiło :)


Jak  wam  się  podoba sposób  na  wykorzystanie  starego  swetra ?
Czy  u  Was  tez  już  jesiennie ?

   Ściskam  ciepło 
   S.Y.B.I.L.K.A

37 komentarzy:

  1. Świetne! Ja przeglądnę garderobę i też sobie takie sprawię chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak zrobisz to chętnie zobaczę :) Pochwalisz się ? Pozdrawiam

      Usuń
  2. Za chwile robie takie poszewki na poduszki! Dzięki za inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A już myślałam, że będzie odsłona sypialni... ;) Poczekam :) Piękne lampiony :) Ja mwłaśnie też patrzę na stary sweter i miałam z niego wianek zrobić, ale chyba pokuszę się jeszcze o te dynie - tylko mi tu instrukcję napisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arletko chyba się nie obie nie doczekamy, albo na święta wielkanocne he he.Mój M zamiast kończyć półki robić to w ogródku jakieś cuda wyczynia ech... z Nim tak zawsze!Arletko dyńki jak wpiszesz w google to pewnie Ci wyjdzie jak zrobić, to bardzo proste. Buziak

      Usuń
    2. Znalazłam, zrobiłam wczoraj jedną - a resztę będę robić z dzieciakami w przedszkolu :D Dzięki moja Inspiracjo :)

      Usuń
    3. Proszę :) Babo pochwal się :) Buziak

      Usuń
  4. Boskie kochana cudo😃😃😃

    OdpowiedzUsuń
  5. No i kolejną rzecz będę miała niedokończoną bo zacznę robić coś sweterkowego;) super inspiracje, guziki zgapię na pewno i poszewkę na poduchę na 100%:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam! Zgapiaj, zgapiaj po to to pokazuje :)A wiesz że najbardziej się cieszę z opinij o guzikach :)Buziak

      Usuń
  6. Na usta ciśnie mi się tylko jedno słowo: WOW!! Podziwiam :-) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale to naprawdę nie jet trudne :)Miłego dnia

      Usuń
  7. Właśnie dzisiaj przygotowałam sobie stertkę swwterków do przerobienia... ;)
    Świetnie wykorzystałaś swój!
    Pozdrawiam,
    Edyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ich jeszcze kilka :) Myślę co by tu jeszcze z nich zrobić:) Miłego szycia więc :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetny pomysł, a wykonanie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł. Niestety nie mam żadnego takiego swetra... muszę poszperać u mamy w szafie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Poszperaj na pewno się coś znajdzie :) Miłego dnia

      Usuń
  10. Urzekły mnie dynie. Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie rzeczy, które normalnie byśmy wyrzucili do kosza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często wyrzucamy coś, nie zastanawiając się nad Tym, że może Nam się do czegoś przydać. Z tego sweterka nie wyrzuciłam ani kawałeczka:) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Super pomysły! Przyznam się, że choć bardzo lubię ciepło... lato... to jednak ozdoby preferuję zdecydowanie te jesienne - uwielbiam czerwienie, brązy i beże. Twój wystrój podoba mi się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Ja również kocham lato , oj baaardzo, ale myślę że jesień też ma sporo zalet.Ciepłe koce szczególnie :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Super! Ja też właśnie mam zamiar uszyć coś ze starych ciuchów. Ostatnio szyłam podusię chmurkę, ale z kupionego materiału i muszę Ci powiedzieć, że tak mi się spodobało szycie własnoręczne, że już mam kilka nowych pomysłów co zrobić :) Może następna podusia będzie ze swetra? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jadziu jestem z Ciebie dumna!!Prawda że fantastycznie szyje się dla swojego dzieciątka:) Buziaczki dla Was dziewczynki

      Usuń
    2. No super się szyje dla swojego małego Skarba! :D Dziś uszyłam kolejną podusię, bo mi materiału zostało - tym razem gwiazdkę :) Sama z siebie jestem dumna, bo wyszła lepiej niż chmurka :) A jutro szukam starych swetrów i znów chwytam za igłę! Buziaki!!!

      Usuń
  13. Tak od razu cieplej z tym plomykiem :)) Cuuudnie Ci wyszlo Kochana wszystko :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny klimat tworzą wieczorem kiedy jest ciemno. Jestem jakaś dziwna, bo jakoś tak nie mogę się doczekać zimowych wieczorów w tej mojej sypialni, na huśtawce obabulona kocem z książką i światłem lampy. Gdzieś w kąciku tlące się lampioniki mmm.. rozmarzyłam się :) ściskam

      Usuń
  14. Świetny pomysł, wystarczy spojrzeć na taki komplecik i od razu sie człowiekowi cieplej robi :) Najbardziej podoba mi się ta podusia, ale lampiony i dynie również są świetne!
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinia mam jeszcze kilka tych swetrów. Ty też może poszukaj:) To naprawdę łatwe . ściskam

      Usuń
  15. Mam stare swetry i już wiem co z nich wyczaruję.Dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę:))) Po co wyrzucać coś co może się nam jeszcze przydać w innej postaci :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  16. Mam jeden taki czerwony sweter, którego nie noszę. Szkoda, że czerwony, bo mi nie za bardzo pasuje w mieszkaniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mama, babcia posiada :) Czasem coś fajnego można znaleźć w Secend hendzie:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Ślicznie, przytulnie i tak cieplutko na twoich zdjęciach.
    Sweter dostał nowe życie bez dwóch zdań :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję :) Lubię takie coś z niczego :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger