DYNIOWE DIY

Dziś  pozostaję w  temacie  balkonu  i  dyń.   Chciałam  wam   pokazać  jeden  ze  sposobów,   w  jaki  możecie  je  przyozdobić . Wcale   nie  musimy  czekać  na  Halloween,  które   w  naszym  kraju  cieszy  się    coraz  większą  popularnością .  Dynie  nie  muszą  być tylko   wydrążonymi    strasznymi  lampionami,  mogą    mieć   nieco  inną  postać. Sami  zobaczcie ..

Dodam  tylko,  że    ten  sposób   ozdabiania  dyń,  może  być  świetną  zabawą    dla  całej  rodziny :)




         Do  zrobienia   takich  dyń  potrzebujecie  tylko  farb  akrylowych ,  markera  i  odrobiny  wyobraźni.
                   Farbami  malujecie   buźki,  lub  co  wam  się  podoba (kwiaty  , kropki , trójkąty itp )
                                                     Markerem   poprawiacie  kontury  .
                                                                         Gotowe !
             Moja  rada :)By  kolor  był  bardziej  intensywny ,  kolorowe  farby  zawsze  nakładaj  na  biały.


                                                       
                                    A  tu  jeszcze  kilka , gdybyście  nie  mieli  pomysłu ;)



Co  myślicie  o  takich   "Dyniogłowych " ? 

Pozdrawiam 
S.Y.B.I.L.L.A

15 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaa inwazja dyń :D Kochana, Ty to dla całej wsi szykowałaś? :) Narobiłaś się, nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy :))))))))))))))) Trzy popołudnia mi zajęło . Nie pytaj :)

      Usuń
    2. Nie wiem czemu, ale mam wrażenie że powinnam napisać... tylko trzy? Magiczna jesteś, nie wiem czy dałabym radę...

      Usuń
  2. Łooooo! Ile dyń! Cudownie to wygląda. Takie nieco komiksowe podejście - bardzo uśmiechnięte - bardzo mi się podoba.
    Pięknie to wyszło. Szacun i buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha no trochę tak :) Miałam takie zlecenie. Powiem Ci, dyń mam dość już na długo :)))) Buziol

      Usuń
  3. Rączka pracuje...ambitna, utalentowana, skromna oj skromna. Rewelacyjne dynie, podejrzewam że nie jeden dzieciak by zwariował i poprosił zamiast zabawki ze sklepu taką dynię do pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiesz ponoć o to chodziło :)))) Jak dla mnie to też fajny sposób na spędzenie czasu z dzieckiem :) Ściskam

      Usuń
  4. Super, prawdziwa armia Dyniaków! Tylko żeby wyszły tak czadowo, trzeba mieć trochę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No może i tak:) Mam dość dyń na długo !!! :) Ściskam

      Usuń
  5. oj poczułam jesień :) Piękne te dynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jesień tuż, tuż. Ona też ma swoje zalety :)

      Usuń
  6. Ale fajne. Takie pozytywnie nakręcone:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To dynie bardziej pod dzieciaki :)

      Usuń
  7. Fajny pomysł. To dynie ozdobne?

    OdpowiedzUsuń
  8. To takie zwykłe dynie , miały być ozdobne ;) To dynie dla dzieciaków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger