BOLEK I LOLEK

Pamiętam  czasy  kiedy  czekałam  na   19:00. Coś  mi  się  wydaje, że  nie  tylko JA!
Pamiętam  jak  siedziałam   z  lalką  na  podłodze  przed  telewizorem i  oglądałam  DOBRANOCKĘ .
"Miś  Uszatek ", "Reksio", "Bolek  i  Lolek ".. Pamiętacie ?
Dziś  też  siedzę,  z  dzieciakami  :)  Najczęściej   jednak  oglądamy  Masze.
Kreskówka "Bolek  i  Lolek  " królowała  u  Nas    dwa  lata  temu,  ale kiedy  szykowałam    paczuszkę  dla   KOGOŚ   wyjątkowego, mój  syn  też  zapragnął  mieć  takich  koleżków   u  siebie.
No  jak  mogłam  mu  odmówić!

Pamiętacie  kiedyś    pisałam  Wam,  że  zmalowałam  dziewięć   poduszek ?  KLIKNIJ TU
To  właśnie  wtedy  powstały  postacie  z  kreskówek.
Pędzelkiem  przyciętym  nożyczkami (bardzo  profesjonalnie ) zmalowałam  dwa  Bolki  i  daw  Lolki :)
Paczuszka  niespodzianka   dotarła  do  nowego  właściciela, więc  mogę  pokazać   Wam  nowych  mieszkańców   Domku  za  lasem.
Niestety    zdjęć  wszystkich  czterech   nie  zrobiłam. Musicie  mi  wierzyć  na  słowo, byli   do  siebie   baaaardzo  podobni :)


Chłopaków   malowałam  farbami  do  tkanin .
Przez  papier  śniadaniowy    zaprasowałam,  by  utrwalić    malunek.
Uszyłam  i  wypchałam  poduchy .






Zakupiłam  już  sztalugę  i   lepsze  pędzle .
Jak  tylko  skończę  to  co  teraz  sobie  wymyśliłam, będę   wyrabiać  rękę ;)
Na   spektakularny  sukces  nie  liczę,  jednak  lubię  stawiać   przed  sobą  nowe  wyzwania.

Dajcie  znać  kochani   co  myślicie  o  takich  "Kreskówkowych " poduchach.
I  czy  lubicie tak  jak  ja ,  kreatywne   wyzwania ?

 Ściskam   mooocno 
S.Y.B.I.L.L.A 










36 komentarzy:

  1. Zakochałam się... jeszcze Tosiulke musisz zmalować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz nie pomyślałam :)Dzięki. BUZIAK

      Usuń
  2. Fantastyczny duet :) Super Ci wyszli :) Dobrze że stawiasz przed sobą nowe wyzwania - poznasz swoje nowe możliwości, a ja jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Arletko :) Tylko wiesz obawiam się jednego!Że w końcu nic nie będzie dość dobre.. Buziak

      Usuń
    2. Będzie, i będzie nawet bardzo dobre :) Kochana, czas w siebie uwierzyć! :) Tworzysz naprawdę piękne rzeczy - i my Ci tu nie słodzimy, a stwierdzamy fakty :)

      Usuń
  3. Genialne!!!! Jak zwykle u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och bardzo mi miło :) Cieszę się,ze jak zwykle ;)

      Usuń
  4. Świetne chłopaki! Podziwiam, bo ja bardzo bym chciała umieć rysować i malować, ale niestety tego mi Bozia poskąpiła. Malować to ja umiem co najwyżej ściany i meble... :D Chociaż i to dobre! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty spróbuj, bo w tak kreatywnej kobiecie jak Ty:) mogą tkwić gdzieś głębiej przeróżne zdolności .Pisać umiesz ślicznie, a malowanie ścian i mebli to też nie takie tam hop siup :)Pozdrawiam

      Usuń
  5. Świetne poduszki :::) A czym je wypychasz :?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Poduchy mają w sobie wkład do poduszek ( kupiłam na allegro ) Do poduszek polecam kulki silikonowe :)

      Usuń
    2. No to muszę je koniecznie kupić bo już nie mogę patrzeć jakie Ty piękne te poduszki szyjesz :D

      Usuń
    3. Sara kup,kup na pewno pokażesz coś pięknego :) I nie ważne jest czy masz dla kogo.Możesz podarować jakiemuś dziecku na ulicy, albo przyjaciółce . Ważne byś to robiła bo lubisz, bo przyjemność Ci to sprawia :)Pochwal mi sie potem :)

      Usuń
  6. Pieknie wyszli Bracia !!! :))) Suuper podusie :) Ja uwielbiam malowac postaci bajkowe :)) To juz czekam z niecierpliwoscia co tam nowego maaalujesz :)) A tak przy okazji ,moze bedziesz miala ochote sie przylaczyc do mojej zabawy :) Zapraszam :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo dziękuję :) Twoje podusie są super :) Lecę zaraz pisać list ;) No dobra może wieczorkiem ;P

      Usuń
  7. Łooo rany, boskie!! Już jak zobaczyłam miniaturkę zdjęcia chciałam pytać gdzie kupiłaś, bo bym do pokoju Małej zamówiła, akurat będziemy urządzać na dniach. Aktualnie jesteśmy na etapie szlifowania sufitu... Są BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci namalować :) Tylko pomyśl czy nie wolała byś czegoś bardziej dziewczęcego Tolę, Reksia,Kota Filemona lub jakiejś jeszcze innej kreskówki. Ach i jeszcze mogą być tylko czarno-białe ( na razie posiadam tylko te kolory). Jak coś pisz na Fb, lub e-mail. Cieszę się ,że Ci się podobają :)

      Usuń
  8. Sybilko, już Ci pisałam - masz talent i te poduszki są po prostu świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatka dziękuję :)Muszę tylko koniecznie materiał zmienić! I parę rzeczy Ci się dopytać :)Buziak

      Usuń
  9. Czekam na te Twoje nowe wyzwania. Masz talent! Super wychodzą Ci malowane poduchy te i te poprzednie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia cały czas coś wymyślam i często bywa tak, że o tym nie pamiętam. Tyle razy obiecałam sobie, że zacznę zapisywać i co ? I pstro :)Ale faktycznie nie lubię robić w kółko tego samego, więc kombinuję. Ciesze się że Ci się podobają :)

      Usuń
  10. Te bajki to i moje dzieciństwo, więc motywy poduszek są mi bardzo bliskie. Rewelacyjny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę ,że nasze bajki mimo wszystko są ponadczasowe. Myślę już o kolejnych " kreskówkowych " poduszkach :)Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. od kilku miesięcy podziwiam to, co robisz i jestem niezmiennie zachwycona, zazdroszcze talentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Jak dobrze wiedzieć,że są osoby takie jak Ty :)

      Usuń
  12. Wyszli idealnie :) Piękne poduchy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa cudne. Ależ masz talent! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopcy mają urok osobisty, ja tylko przerysowałam i zszyłam :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Genialne te poduchy, podobają mi się bardzo i sama chętnie bym takie przygarnęła do pokoju :)
    Masz świetne pomysły!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinia Ty to sobie możesz namalować :) DUUUUUŻO piękniej :) Ściskam

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger