Tartaletki z ciasta francuskiego

To  był  bardzo  intensywny tydzień!
Obfitował  w  sprzątanie, ważne  wydarzenia, gości i na  koniec  jeszcze  impreza .
O  ważnych  wydarzeniach  napisze  wam  za  jakiś  czas, o nowo  odkrytych  super czyszczących i pięknie pachnących  środkach już  niebawem,  dziś zasilę  " Przepiśnik   ".
Mam  dla  Was przepis  na   szybką  przystawkę   i  zdrową  wodę.
Bardzo  lubię CIASTO FRANCUSKIE, głównie  za  to,  że  można  go  przygotować  na  różne sposoby:)
Bardzo  dobre  jest   w  formie   ciasteczek,  nadziewanych  rogalików, ślimaczków  z  wędliną  i  serem.
Moje  dzisiejsze  można  podawać  z  zupą krem ( przepis TU ),    z  sałatką  (przepis TU).
Można  też  samo   z  orzeźwiającą   wodą :)

                                     TARTALETKI  Z CIASTA  FRANCUSKIEGO



Składniki:
- ciasto  francuskie (gotowe),
-  pesto  z  bazylią ( gotowe  Barilla),
- szynka parmeńska,
-pomidorki  koktajlowe,
- ser mozzarella ,
-listki  świeżej bazylii,
- oliwa  z  oliwek.

Sposób  przygotowania:
1. Ciasto  francuskie   kroimy   w prostokąty .
2. Pomidorki  kroimy  w  plasterki,  mozzarelle  w  kostkę.
3. Nasze  prostokąty   smarujemy   sosem (pesto ).
4.  Układamy  po  kolei   wędlinę, pomidorki, mozzarellę, bazylię, skrapiamy  delikatnie  oliwą  z  oliwek.
5. pieczemy  w  piekarniku    do   zarumienienia  się  ciasta .
 

GOTOWE :)


                                                             ORZEŹWIAJĄCA   WODA
Składniki:
- woda mineralna (1L),
- limonka 1 szt. ( można  więcej ),
- świeża mięta
- jeśli  ktoś  chce  cukier
-  kostki lodu .

Sposób  przygotowania:
1.Kroimy  limonkę   w  plasterki.
2. Obrywamy  listki   mięty .
3 . Wszystkie  składniki   wrzucamy  do  dzbanka, słoja  zalewamy  wodą  mineralną
4 . jeśli  ktoś  lubi  dodajemy  cukier.



SMACZNEGO :)

  Deska  od  Graciarnia
                                                                      Do  następnego ...
                                                               
                                                                       S.Y.B.I.L.L.A

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie rzeczy choc zawsze robiłam tylko na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to teraz musisz spróbować inaczej :) Myślę, że jeśli lubisz rukolę to możesz też troszkę dodać :) Spokojnej nocy :)

      Usuń
  2. Smakowicie wyglądają w dodatku jakie proste! Cisto francuskie można teraz kupić prawie w każdym sklepie :) ja robiłam podobne, tylko że ze szpinakiem zamiast dodatku mięsnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką Tartaletkę można zrobić w 10 min , więc jeśli się ma niezapowiedzianych gości świetna sprawa :) Ze szpinakiem też musi być bardzo dobre, muszę spróbować :) Spokojnej nocy

      Usuń
  3. O kurcze! Muszę spróbować bo przepis zapowiada się niesamowicie, a ja lubię takie niespodzianki w cieście francuskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować zawsze warto :) A może wam posmakuje :) Ściskam

      Usuń
  4. Ciasto francuskie daje takie możliwości, że muszę i ja spróbować :) Twoja wersja wygląda baaardzo apetycznie :) Mmmmniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę szybka sprawa kiedy się ma gotowe ciasto :) Spróbuj może Ci posmakuje :) Ściskam

      Usuń
  5. Też uwielbiam wszelkie wariacje z ciastem francuskim! U nas robimy i na słodko i na wytrawnie, a Twój przepis na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba bardziej wolę na wytrawnie , ale na pewno dlatego, że za słodyczami jakoś nie przepadam . pozdrawiam ciepło

      Usuń
  6. Wygląda genialnie😃😃muszę spróbować😃😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj może akurat Ci podleci :) Buziak

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dobre , ale ja nadal chcę u Ciebie zamieszkać :) Buziak

      Usuń
  8. Wyglądają pysznie! :) Też robimy podobne, tylko w trochę uboższej wersji:P To świetna przekąska na wszelkie imprezy, spotkania, kolacje itd. Śliczne zdjęcia! Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie musi być mozzarella i pomidorki :) reszta to już dodatek. Rzeczywiście dobre rozwiązanie, szczególnie kiedy wpadną niezapowiedziani goście:)Miłego dnia :)

      Usuń
  9. Musze sprobowac :))) U nas czasami robimy ciastka z dzemem :)) Albo ciasto kroimy w cienkie dlugie paseczki i owijamy naokolo parowki ,dzieci uwielbiaja :)) Ja natomiast uwielbiam z miesem mielony przyprawionym ,usmazonym na ostro z cebulka :)) Plus zaziki :)) Uwielbiam :)) Ojj dosc o jedzeniu o tej porze :))) Piekne zdjecia Moja Droga :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą parówka muszę spróbować, bo mój Dawidek to parówkowy potwór :) Ślinka mi już leci idę coś zjeść hi hi . Buziol

      Usuń
  10. lubię takie małe przekąski :D bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze takich nie robiłam, muszę koniecznie spróbować! :)
    A co do wody, to bardzo taką lubię, żałuję tylko że akurat nie mam świeżej mięty na stanie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger