Drewniany stół - prezent urodzinowy

Pisałam  już   , że  mój  Pan  '' M  " jest  zdolnym  pracoholikiem  .
  nie  pisałam  jednak   , że  o  jego     talentach   i  zawodach  można  by  książkę  napisać :)
Od  kucharza   do ogrodnika  :)  Bo  o  remontach  ,   stolarce   itp. już  nie  wspomnę !
Ja  nie  wiem  jak  On  to  robi  ! Skąd  siły  na  to  bierze   , by  po   całym  dniu  ciężkiej  pracy    do  domu  przyjść   ,  pięć minut  usiąść  z  dziećmi  się  powygłupiać , a    potem   do  późnej   nocy  (1-2godz ) dokańczać  to   co    dokończyć  trzeba  .
Mało  tego  , spełniać   moje   marzenia  :)
Teraz   pewnie  nie  jedna  kobietka  powie    " Nawet  nie  wiesz  jakie  masz   szczęście   "
Otóż   WIEM   , WIEM   kochane !!!
I   uczciwie   ostrzec   Was  muszę ,  nikomu   Go   nie  oddam  !! hi hi hi
Pozostaje  mi  jedynie  mieć  nadzieję  , że  i  On  nigdzie  nie  zbłądzi  ,    drogi  nie  pomyli  :)
Że  do  tego  Domu , który  wszyscy  razem   tworzymy  drogę  zawsze  znajdzie  , choćby  z drugiego  końca  świata  miał  wracać .
Że  zawsze  z  tym  swoim  uśmiechem   , miłością     , witać  Nas wszystkich   będzie  każdego   ranka ,  by  potem  dzielnie  do  pracy   pójść     i  znowu  do  nas     wrócić  .
 Ja  wiem ,  wiem   dobrze !!!To  dzięki  niemu    stoi  ten  Nasz  Domek  za  lasem    , to  tylko  dzięki  jego  ogromnym  chęciom   i  talentom  jest  w  nim  jak  jest   !  Dobra   może  i  ja  mam    w  tym  swój   udział    , ale  bardzo  malusieńki  :)
Wiecie  ja  myślę  , że  człowiek  dla  drugiego  człowieka  przeznaczony  jest     na  pewno  !
Że  te  połówki   jabłka  to  wszystko   prawda .
Bo  jak  wytłumaczyć  naszych   siedemnaście  rozstań  i  powrotów   siedemnaście ?
My  już  ze  sobą  to  chyba  pół  swojego  życia  jesteśmy   :)
I  czasem    aż   dziw  bierze   ile   nas  łączy ,   ile  nam  się  tych  samych  rzeczy  podoba     , jak  jednakowo  myślimy  ...
 Jednak  bywa  i  tak    , że   jednemu  coś  się  umyśli   a  drugie  dojrzeć  musi  :))
Tak  ,   tak   czasem   bywa  , że    jakiś  czas  mi  zajmuję   , by  męża  na  swoje  przerobić :) hi hi
Tak  było  z  tym   stołem   Naszym  salonowym
Bo  On  od  samego  początku  miał  mieć  coś  z  drewna   .
1 .Miał  być    na  nodze  drewnianej  ze   szkłem    ,
2. Miał  być  z  nogami  brzozowymi   . Ach  jaki  to  on  miał  nie  być  .
Był  straszny !!!
 No  cóż  człowiek  na  błędach  swoich  się  uczy !
A  kiedy  się  ma  jeszcze  przy  sobie    takiego   człowieka , co  to  tak  te  marzenia  spełnia :)   to i   błędy  nie  takie  straszne :)
Tak  więc stół  od   dwóch  dni  Nowy   na   środku  salonu  stoi  :)
Piękny   nogi  z  profili  posiada  i  drewniany  blat  :)
 To  prezent  mój  urodzinowy  (lekko spóźniony ) od  męża :)
W  pakiecie  jeszcze  dostałam     nowe  fronty  do   szuflad   pod  telewizorem , mają  piękne    uchwyty   ze  sznurka  .
Ja  do  tego  wszystkiego    oderwałam  lustra  ze  ściany  ,pozbyłam  się   brzozy  ,pozmieniałam    wystrój    na  półkach  ,kanapie , zrobiłam    parę  domków   ,  sznurkowych  podkładek  i  odmieniłam  lampy   .
Czuję  ,  jakoś  to  ze  sobą   gra  .
                                                                        Zobaczcie  ...

                                                         Ten  mój  stolik   ukochany   :)  


Dechy  zostały  pociągnięte  lakierem  ,  bo  wiadomo   jak  to  na  stole  


Podkładka  ze  sznurka   W  towarzystwie   drewnianych  talarków   i  zieleniny 





Tu   chyba  widać  najlepiej  co  zrobiłam  z  lampami :) 



                                                       Fronty  ze  sznurowymi   uchwytami.


Zmiana   wystroju  na  półce 




                                                                   Nowe  domki  Diy
                     Pod  szopą   się  walały  takie     klocki    , to  jak    je  zostawić  w  spokoju :)







                                          I  jeszcze     troszkę   w  kuchni  się  zmieniło :)


                                   Chyba  mamy  dużo  desek  :)Te  najpiękniejsze   od Graciarnia



                                                 A  to  już  nasze   tylko  troszkę    zmienione :)


                     
Ten mój Mąż   to  taki   Św . Mikołaj   co   prezenty  rozdaje  cały  rok  :)
Jak  wam  się  podoba  stół  i  nowa  wersja  salonu ?

Ps. Tak  czysto  jest  tylko  wtedy  gdy  dzieci  śpią  albo  są   u  Babci :)


                                                                      Pozdrawiam

                                                                     S.Y.B.I.L.L.A

44 komentarze:

  1. Z chęcią zostawię po sobie ślad i pewnie nie ostatni raz:) Trafiłam tutaj przypadkiem i na pewno zostanę na dłużej. W wolnej chwili bardziej zagłębię się w Pani bloga, bo widzę tutaj sporo ciekawych inspiracji.
    Brawa dla męża za talent!!! Sama marzę o takim stole. Jest po prostu cudny!!!Wnętrze z piękną "duszą".
    PS: Może będzie jakiś tutorial,jak zrobić taki cudny stół???;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Cię gościć :) Mam na imię Sybilla nie Pani :) Tutorial hmm raczej nie będzie :( bo stół już gotowy . Kochana mogę Ci jedynie napisać, jak krok po kroku mąż go zrobił :)Przyjemnego rozglądania się, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Piękny salon 😍 a ten bialy regal to robiony czy kupowany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Robiony, robiony :) Spokojnej nocy :)

      Usuń
  3. Stół przepiękny! Od dawna myślę o czymś takim:)Twoja Druga Połówka cudnie spełnia Ci te marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , to teraz trzeba zrobić:) Druga połówka ma talent i chyba jednak mocno kocha :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Piękne wnętrze. I stół oczywiście. A na kolejne deski zapraszam do http://pl.dawanda.com/shop/afterbetter Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chętnie zajrzę:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Mega stół! Chylę czoła, choć też mam męża wszechstronnie uzdolnionego :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przekażę na pewno :) Dobrej nocy

      Usuń
  6. Sorry za określenie ale stół jest zajebisty!!!! Uwielbiam takie...a nawet kocham!!! Cała kuchnia jest zajebista!!! Te drewno wszędzie i w każdej postaci, sznurek jako uchwyty, kolory! A raczej ich brak ;) Po prostu brakuje mi słów!!! Zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mariolko :))))))Co tam określenie! Ważne, że się podoba :) Drewno to moja miłość hi hi .Spokojnej nocy ;)

      Usuń
  7. O jesuuu...Stół jest piękny ♥, ale jaki ty masz piękny salon! Jesteś jakimś dekoratorem z zawodu ? Bo zmysł masz niesamowity!!! Tak idealnie urządzone w każdym calu, jak ja Ci zazdroszczę tych pięknych dodatków, idealnego wnętrza, który jest w moim stylu na 100% Bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Coś ty nie jestem, nie :) Chociaż powiem Ci, że chętnie bym urządziła jakieś wnętrze :) Tylko tak wiesz, bez limitu finansowego .Och, ale bym wtedy poszalała :) :) Pozdrówki kochana

      Usuń
  8. Stół jest mega! No piękny prezent dostałaś :)
    Ten Wasz salon jest ciekawy - nowoczesność połączona z naturą - a to naprawdę trudne! :)
    A te Twoje dechy w kuchni, zakochałam się :D ja też takie chcę :) Na te z Graciarni się czaje, ale nie mogę się zdecydować :) ach i ile masz tych domków :) Ja w końcu mam jeden, niedługo będę miała jeszcze kilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje przekażę :))) Salon to takie jakieś moje wydziwy .Lubię mieszać style :) Tylko hi hi nazwać ich nie potrafię! Dechy z Graciarni polecam dla mnie to mistrzostwo świata !!!!!!Mam jeszcze genialną maselniczkę i nożyk :) Na żywo jeszcze większe wrażenie robią niż na zdjęciach,oczywiście dla kogoś kto kocha drzewo tak jak ja :) Domków się rzeczywiście namnożyło ,zawsze chciałam je mieć, a teraz to tak jak by ich nawet troszkę za dużo :) A z kąd masz ? Zrobiłaś sobie ? Buziol

      Usuń
    2. Muszę trochę kasy nazbierać, bo ciągle jakies pierdołki chcę - a to niby tu 50zł, to tam i tak się nazbiera sumka ;) więc i ja deseczki z graciarni kiedyś mieć będę :) ale te Twoje malowane też super:) czym malowałaś? :)
      Domek zrobiłam prawie sama ;) Szwagier mi wyciął - bo się okazało, że on amator stolarz ;) i coś tam potrafi :) i mam domek - i jeszcze 4 będę miała, a ja je sobie szlifuję i maluję :)

      Usuń
  9. Ach cudny stół!! Moje klimaty,zdolny mąż! Mój z drewnem się dopiero uczy,ale też jest od wszystkiego😃😃😃buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dobre takie chłopy co ? Dobrej nocy :) Ps. Już po przeprowadzce ?

      Usuń
  10. Piękny stół ! A Wy oboje macie niezwykle zdolności :)
    powiedz mi proszę gdzie kupiliscie te czarnebkomody pod tv w których zmieniliscie jak rozumiem front. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wy czorciska zdolne!! Rewelacyjnie wyszedł ten blat stołu. Jedyny, niepowtarzalny:) Wypożycz męża niechaj i mi spełni marzenie;P hehe żartuje, trzymaj go kochana i nie puszczaj:) Bo skarb w ręku trzymasz. Buziaki dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwinka dawaj dokładny adres to przyjedzie ;) A no przecież w sumie mam hi hi. Tylko nie wiem jak Twój by zareagował ;)

      Usuń
  12. Ojj Kochana Szczesciara z Ciebie i to Wielka :)))) Cuuudny stol i cala reszta noo Uwielbiam :))) Pieknie i tak Doomowy Przyjemnie :))) Oboje do siebie z mezem Idealnie Pasujecie :)))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dzięki:) Mężowi przekażę . Niby go to nie rusza, ale wiesz widzę ten jego uśmieszek jak czytam mu komentarze :) Buziaki

      Usuń
  13. Świetny stół :) ale za ten biały regał dałabym się pokroić. Ślicznie tam u Was - domek za lasem z duszą :)

    Buziaki, Sybilko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko dziękuję :) Myślałam o jakimś kredensie zamiast tych półek , ale to takie oklepane! Zobaczymy, na razie zostaje :) Jak coś to Ci wyślę :) Buziak

      Usuń
  14. ale skąd takie genialne dechy na ten stół??? piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szopy :)))To zrzynki które zostały nam z drewna przeznaczonego na schody :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Stolik absolutnie piękny :) Moje marzenie. Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości się spełni. Wygląd i kształt boski :) A jeśli chodzi o Mężulka Twojego to chyba mamy dwóch Panów do siebie podobnych :) Bo mój również i do tańca i do różańca jak to się mówi. Wszystko w domu sam zupełnie sam i dlatego ten remoncik Nasz troszkę już długo trwa. Ale jaka potem satysfakcja, że wszystko swoimi rączkami jest zrobione. W takim domku później się cudownie żyje :) Aha urzekły mnie również fronty. Pomysł na sznurkowe uchwyty rewelacyjny :) Miłego dnia. Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko cieszę się, że Ci się podoba:) Poproś swoją Złotą Rączkę zrobi Ci na pewno :) Masz racje satysfakcja jest ogromna, tylko szkoda, że jednak to tak trochę trwa :( Mimo wszystko warto poczekać:) Do frontów i sznurka też musiałam przekonywać, ale najważniejsze, że przekonałam :) Buziaczki

      Usuń
  16. Kiedy się kocha drugą osobę bardziej niż siebie, to zmęczenie nic nie znaczy. Bo żeby zobaczyć uśmiech żonki, tak się stara. Macie przepiękny, ze smakiem urządzony salon. Wszystko do siebie pasuje. Stół piękny i bardzo oryginalny. Jeśli ktoś będzie chciał taki odgapić, to się mocno napracuje:) Pozdrawiam rodzinkę serdecznie. Babcia Marta z bloku.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno się zastanawiam czy Cię znam Babciu Marto :)
      Może coś z tym uśmiechem jest, Mój nie bardzo wylewny w uczuciach, to może taki sposób sobie wymyślił:)My również Cię ciepło pozdrawiamy

      Usuń
    2. Nie, na pewno się nie znamy, mieszkam w Krakowie jak pisałam wcześniej " w bloku z wielkiej płyty" :) i tak sobie czasem buszuje w internecie, nie mam żadnego konta, ani bloga. Znalazłam Was na Deccorii. Patrzę na Wasze śliczne, radosne dzieci. Córcia to taka czarodziejka jak moja wnusia. Czasem wpadne by zobaczyć, co u Was nowego. Taki niewylewny charakterek mam w domu już 39 lat, więc spoko Sybillo, będzie dobrze:) babcia Marta z bloku.....

      Usuń
  17. Ech, no co tu wiele mówić, wspaniały prezent! Stolik jest piękny, jedyny w swoim rodzaju:):) A cała reszta równie świetna - "Sybilkowa"! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Kochana wreszcie zeszło ze mnie napięcie ( wiesz z czym związane ) Mogę więc w spokoju szykować prezenty dla Was :) Buziak

      Usuń
  18. genialnee wszystkie drewniane dodatki u Ciebie:):) niby takie nowoczesne meble masz i troche połysku a z tymi dodatkami jest tak miło przytulnie i pomysłowo:) och ja ja to lubie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :) Wiesz ja teraz, to te wszystkie błyskotki bym na śmietnik wywaliła:) Tylko troszkę kosztowały i szkoda. Tak mi się wydaje,że drewno ociepli najbardziej surowe wnętrze. Dobrze się składa, bo zakochana w nim jestem po uszy :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. te przemiany i dekorowanie wspaniale Ci wychodzą:)

      Usuń
  19. mam pytanie, skąd masz nogi do stołu>? :)a stół wymiata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż zespawał :) Dziękuję :)

      Usuń
    2. ależ zdolniacha!

      Usuń
  20. Pięknie to wszystko opisałaś! Stół pasuje idealnie i jest jedyny w swoim rodzaju. Bardzo ładnie tam macie w tym domku :) Taki dom to marzenie!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i dziękuję :) Bardzo się cieszę ,że Ci się u nas podoba :)Spokojnej nocy

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger