Letnie porządki


 "Perfekcyjna Pani Domu "ze  mnie  żadna  i  raczej  nigdy  nią  nie  będę .
Chora  na  " Idealny porządek " też  nie  jestem. Jednak  BAŁAGANU  NIE  LUBIĘ !
Oczywiście  nie  mówię o porozwalanych  zabawkach ,bo  to  zupełnie  inny  bałagan.
Mówię   o  brudnych  naczyniach  w  zlewie  , kurzu  na  meblach  , pajęczynach  przy  suficie  i  o  zgrozo   brudnej  podłodze!
Na  szczęście   etap  brudnych   prac ( malowanie ,  panele, kafle itd.) jest  już  za  nami:)
Mogę  spokojnie   posprzątać   i  nie  myśleć, że  wieczorem    będzie  dokładnie  tak  samo!
Hip hip  hura!  By  uczcić  zakończenie  tego  etapu,  wymyśliłam  sobie  letnie  porządki .
Nie  takie  tam  po  łepkach, dokładne!
I  tu  moje   ostatnie   odkrycie:) Środki  czystości. Kosmetyki  do  wnętrz   PERFECT HOUSE  polskiej firmy BARWA. Ułatwiły  i  umiliły  mi  pracę .
 Naprawdę   świetnie    usuwają  zabrudzenia , pięknie  pachną! Zapach  utrzymuje   się   bardzo, bardzo  długo.Nie   potrzeba  już żadnych  dodatkowych środków   zapachowych.  Mają  jeszcze  jeden  plus , mogą  stać  na  widoku, są  ładnie  podane :)
 Jak  dla  mnie  strzał  w  dziesiątkę!



Moim  ulubieńcem  jest profesjonalny   płyn  do mycia  i  pielęgnacji  podłóg  drewnianych WOOD FLOOR.Usunął   wszystkie   zabrudzenia  (po  farbie  też )   z tych   naszych  kochanych  drewnianych  schodów. Nie  zostawił  zacieków , a  schody  pachniały   chyba  ze  dwa  dni :)


Kolejny  to mleczko do mycia i  pielęgnacji  mebli  FURNITURE
 Stosuję  go  do   drewnianego  blatu  stołu :)  i  reszty  drewnianych  mebli. Można  go  również  stosować do materiałów  drewnopodobnych , ale jeszcze  nie  próbowałam.


Teraz  czas  na  łazienkę. Tu    pomocnikiem  był  BATHROOM . Czyszczę  nim   kabinę  prysznicową , wannę  , bidet  i  toaletę  .Lubię  czuć  jego  zapach  w  łazience.


Czas  na  kuchnię. KITCHEN nie zastąpiony  w  walce  z  tłuszczem! Choć  staram  się  nie dopuszczać   do  zatłuszczenia  , to   na  kuchence  jest to  niewykonalne ( dużo  gotuję ) . Wiadomo,że  nowego  nie  zrobi, ale   naprawdę  jetem  zadowolona  z  efektu, jaki  uzyskałam   po    jego  użyciu.


Płyn  do  naczyń DISHES. Nie  zostawia  smug,  nie  wysusza  dłoni  i nie  muszę   przelewać  do   innej   butelki  :)

                                              Cena  tych  produktów  też  nie  jest  wysoka.
                        Są  bardzo  wydajne. Wysprzątałam  cały  dom, a  z buteleczek  znikła odrobina.


Firma   BARWA  zostanie  na   długo   w  Domku  za lasem. Oprócz   kosmetyków  do  wnętrz,   posiadają   linię  kosmetyków  dla dzieci  i  dorosłych . Chętnie  zagłębię   się  w  ten  temat :)

Wszystkie  wyżej  wymienione  kosmetyki do wnętrz  znajdziecie  http://sklep.barwa.com.pl/14-perfect-house

                           A  Wy  kochani   lubicie   sprzątać   troszkę, bardzo, a może  wcale ?

                                                                     Pozdrawiam

                                                                    S.Y.B.I.L.L.A



    

19 komentarzy:

  1. W sumie specjalnie sprzątać nie lubię, ale za to lubię jak jest czysto ;) Więc dzis od rana u nas były porządki - cała rodzina zakasała rękawy :D
    Te środki bardzo mi się podobają, wyglądaja jak kosmetyki :) Z tego co pamiętam, to nawet ceny mają sympatyczne, tylko powiedz mi jeszcze gdzie je można dostać, normalnie w sklepie, dorgerii? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arletko świetnie, że dzieciaki też pomagają :) Możesz kupić w sklepie internetowym w poście są linki :) Cena naprawdę nie duża, bo produkty są świetne. Kiedy wróciłam z wakacji cały dom nimi pachniał, mój tatuś umył mi w całym domu podłogi, łazienkę itp .

      Usuń
  2. BARWA to ta firma z papugą w logo, ma bardzo dobre wyroby i kosmetyki. Jeśli już promować, to tylko polskie, dobre wyroby. Brawo Sybillo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, zapomniałam się podpisać:) Babcia Marta....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak kosmetyki do wnętrz z papugą:) Są naprawdę świetne ,mam zamiar wypróbować także kosmetyki dla siebie i rodzinki. Myślę, że również będę z nich zadowolona :) Pozdrawiam Babciu Marto serdecznie :)

      Usuń
  4. Uwielbiam sprzątać ,przestawiać meble ,i piękne zapachy w domu.Chętnie spróbuję tej marki ale powtarzam pytanie Arlety -gdzie kupić?
    zaraz poszukam w internecie ........
    Miłego dnia,odpocznij sobie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) ja się nimi nie zawiodłam:) We wpisie jest pełno linków prowadzących do sklepu w którym je można kupić:)Pozdrawiam i życzę miłego sprzątania

      Usuń
  5. podłÓg przez o z kreską;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Porządek i ład przede wszystkim!:) Lubię sprzątać, segregować, itp. Bo wtedy widać ładne wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga musisz ich wypróbować, naprawdę się w nich zakochałam , jak dla mnie zapach jest ważny, bo nie wszystkie toleruję!Nawet mogę powiedzieć, że bardzo mało, a te nie dość, że czyszczą świetnie to i zapach mają piękny.Ściskam

      Usuń
  7. Hej. Czy możesz podać skład mleczka do mebli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć:) W linkach odsyłających do produktu można znaleźć informacje o składzie :) (tak będzie szybciej)Z mojej strony mogę tylko dodać,że sprostał moim oczekiwaniom.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Nie znam ale coś czuję, że przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och kochana czuć to na pewno byś poczuła :) Na prawdę pięknie pachną, są perfumowane więc wiesz :) Warto spróbować. U mnie długo długo będą nr. 1!Pozdrawiam

      Usuń
  9. Nie znałam tej firmy, ale chętnie wypróbuję przy najbliższej okazji, bo bardzo mnie zachęciłaś swoją opinią. A dodatkowo fajnie, że to polski produkt :)
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    P.S.
    A u mnie na blogu ostatnio pojawił się wpis o przemalowanych meblach do pokoju po remoncie. Przemalować nigdy bym się nie odważyła, gdyby nie Ty i te Twoje piękne metamorfozy mebelków. Także dziękuję za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :))) Muszę wpaść zobaczyć :) A co do środków ,nie przesadzam są świetne, sama spróbuj:) Nie chcę gadać że takie cuda, bo lepiej się mile zaskoczyć niż nie mile rozczarować .Ściskam Ps. kubeczki też myje się super ;)

      Usuń
  10. o ciekawe, producenta nie znam :) bardzo kuszące rozwiązania.
    ja też nie jestem pedantką, ale porządek musi być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wypróbuj, zapachy nie przypominają środków czyszczących wcale, ale efekt czyszczenia jest jak po nich właśnie:)Firma Barwa Ma również kosmetyki dla całej rodzinki i zamierzam je wypróbować:) Zobaczymy :)Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger