Drewniane DIY

Czasem  wystarczy  mały  kamyczek, by  uruchomić  lawinę.
U mnie  to  lawina  pomysłów,  a  kamyczek  to  kawałek   drewna. Zwykły  plaster  z  innego   drewnianego  projektu , o  tym  na razie  ciiiiii  :) Tak  fantastycznie   się  wygiął  podczas   wysychania, że  od razu  wiedziałam  jakie  będzie miał  przeznaczenie. Wystarczyło doczyścić i  pomalować lakierem :)
Tak  powstała  płytka misa,  na   dekoracje, do  serwowania itp.
Podczas  jej  malowania   w  głowie  pojawiło  się  jeszcze  parę  pomysłów. Powstał  serwetnik, domki  i  banalna  podstawka  na  świeczkę.
Razem  z  odnowioną  komodą (KLIK ) tworzy    fajną  całość.



Misa :)



TU  widać  jak  pięknie  się  wygięła  


Serwetnik to  też  oskórowane, wyczyszczone, zalakierowane   talarki. 
Sklejone  klejem  do  drewna.



Domki   wycięte  ze  zwykłej  deski ,  umalowane  farbą   kredową .
Okienka i  drzwi  wycięłam  z   worka  jutowego, przykleiłam  klejem na  gorąco. 


                                 Podstawka  na  świecę. Chyba  nie  muszę  nic  więcej  pisać :))))



Całość 


Bardzo  lubię  takie   coś  z  niczego , koszt  praktycznie  zerowy .
Drewienka  walają  się  pod  wiatą , odrobina  farby, kleju , pomysł  i  jest !
Kobiety  też  coś  same  zrobić  mogą , a  jak :)

Ja   jestem  zachwycona, ale  znacie  moją  miłość,  słabość  do  tego materiału :)
Była  bym nawet  zadowolona  ze  zwykłego  patyka hi hi hi.
                                Piszcie   więc  proszę ,co  myślicie  o  takim  wykorzystaniu  drewna?

                                                                     Ściskam  Was  mocno
                                                                          S.Y.B.I.L.L.A

28 komentarzy:

  1. Piękna a pokażesz zdjęcie przed ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komoda? Jeśli tak zdjęcia są w linku ( TU ) albo w etykiecie "metamorfoza mebli " :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przyroda jest inspiracją bez końca, to ona podpowiada nam najwięcej i chyba nie tylko w spawie dekoracji:) Trzeba się jej dokładnie przyglądać i wsłuchać się w nią. Pozdrawiam Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje :) Można tworzyć przeróżne rzeczy czerpiąc inspiracje właśnie z niej , nie wspomnę już o waszym ogrodzie , ach usiąść tam kawy się napić, posłuchać śpiewu ptaków ..marzenie :) Ściskam mocno

      Usuń
  3. Wspaniałe pomysły i dekoracje. A blat komody powala na kolana :) Wszystko razem tworzy klimat pełen ciepła i relaksu. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Jestem zdania że drzewo ociepli najzimniejsze wnętrze :)Miło mi,że się podoba :)

      Usuń
  4. Musze znaleźć kogoś z odpowiednim sprzętem by pomógł mi zrobic takie podkładki pod kubki albo serwetnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My baby jesteśmy uzależnione od mężczyzn w niektórych sprawach :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Ale pięknie to wygląda :) A komoda rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, robi się powoli jeszcze jedna , troszkę inna :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Pięknie wygląda ten kącik :) Misa cudna - fantastycznie, że plasterkowi zachciało się wygiąć :)
    Serwetnik, w ogóle mega - brawo za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam jeszcze parę pomysłów z talarkami , ale doba wciąż za krótka :))) Mogło by ich więcej się tak wyginać :)Spokojnej nocy

      Usuń
  8. Same cuda! Komoda jest taka piękna teraz, że brak mi słów... nóżki urocze!
    U mnie też dużo drewna pod różną postacią... ono tak ociepla wnętrze...
    Miłego wieczoru!
    Pozdrawiam,
    Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko bardzo Ci dziękuję :) Jak dla mnie biel , czerń i drewno tworzą klimat i zawsze do siebie pasują :) Spokojnej nocy :)

      Usuń
  9. Super to wyszło, drewno daje niezwykłe ciepło, aranżacja - rewelacja~!:):)
    Ps. Ja na razie bez dostępu do sieci, dlatego tak mało piszę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie też jest mało, kryzys trwa ..

      Usuń
  10. Pięknie to wszystko wygląda, brawo!
    Pozdrawiam, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Wspaniała, prosta i piękna dekoracja. A komoda powala, te uchwyty i nóżki - super pomysł. Lecę doczytać o szczegółach :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Z komody jestem bardzo dumna i nadal mi się bardzo podoba , kolejna w trakcje :)Pozdrawiam

      Usuń
  12. Bardzo to wszystko pięknie wygląda. Pomysł na serwetnik świetny i chyba dość niespotykany. A te domki to prosta i delikatna dekoracja w sam raz pasująca do Twojego domku :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Knguś :) Wiesz, nie widziałam jeszcze takiego, ale może mało jeszcze widziałam ;)Domki podobają mi się w każdej postaci dużo ich u Nas się zrobiło :)

      Usuń
  13. Pięknie Ci to wszystko wyszło Sybillo. Widzę, że masz białe świeczki, pobaw się decoupage. Wybierz jakiś kwiatek, zebrę co lubisz, wydrzyj wzór/ świeczki białe więc najlepiej serwetka z białym tłem/ Przygotuj świeczkę, połóż na niej wzór i rozgrzaną nad gazem łyżeczką delikatnie przejedź po serwetce. Wzór się wtopi i już gotowe. Nad gazem łyżeczka strona wewnętrzną, na serwetce zewnętrzną- wypukłą, żeby nie pobrudzić. Można na Święta sobie ozdobić:) Pozdrawiam Babcia Marta z....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo dziękuję :)Spróbuję na pewno :))Miło, że się Pani podoba:) Spokojnej nocy

      Usuń
  14. pęknie wygięte :) super efekt, podziwiam niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger