Słoiki w łazience

 Kochani    dziś  szybka  wizyta   ,  z  jeszcze   szybszym   DIY .
 Siedziałam  sobie  tak   rankiem   dwa  dni  temu   , spojrzałam  w  stronę  łazienki    .
 Stwierdziłam  , że  przyszedł  czas  na   zmianę ,  która     powinna  być    przeprowadzona  już  dawno  temu  !!!
 Wzięłam  więc   farbę  i  to  co  trzeba   przemalowałam  . To  poruszyło  lawinę  :)  ( wiecie  już   jak  to  ze  mną  jest   , jeśli  coś  mi  nie pasuje    z  miejsca  nie  ruszę )
O  tym  jednak  w  kolejnym   poście :)))
 Brakuje  jeszcze  małej  kropki  nad  " I "  by  było  tak  jak  chcę :)
 Ale  , ale      coś  wam  mogę  pokazać  :)
Zrobiłam   sobie    zestaw  łazienkowy  ze  słoików   po  kawie   ,  koszt    niewielki   a  efekt  bardzo  mi  się  podoba   :)
 OOOO   proszę ...


   Do  zrobienia  takiego    zestawu  potrzebne   wam  będzie    :


                       
 -trzy  słoiczki    ( moje  po  kawie )   ,
- buteleczka  na   mydło  , może  być     mydło  w  płynie    w  prześwitującej   plastikowej  butelce   ,
-marker  olejowy   (  są  różne  kolory  )

Bierzemy  się  do  pracy  .  Malujemy !!!
 U  mnie  to  oczka     , już   jakiś  czas   temu zapałałam  do  nich  miłością  wielką  i  obiecałam  sobie  kiedyś   takie   mieć :) Wy  możecie     namalować   co   wam  się  tylko  podoba  :)
Myślę   , że   napisy    też  będą  świetnie  wyglądały  .
Pamiętajcie  jednak    by  przed   malowaniem  umyć   słoiczki   .
 Takie   słoiczki     możecie  zrobić  sobie  także   do  kuchni   np.  na  przyprawy  , mąkę  , makaron ...
  Myć  w  zmywarce  ,  sprawdzone !  Nic  a  nic  się  nie  zmywa  :)
 A  kiedy  się  znudzi    to     rozpuszczalnik   wacik  i  po  sprawie .




Co  myślicie   o  takim  łazienkowych    słoiczkach   ?
Może macie  jakieś  ciekawe   pomysły  na  słoiki   (oprócz   przetworów )  ?

                                                 Piszcie  kochani    , pozdrawiam   Sybilla

23 komentarze:

  1. Fajne, jakie zabawne:) Jestem ciekawa całości łazienki, te złote płytki są intrygujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha !! Mój maż też mówił ze złote . One są srebrniutkie :)) Tylko takie ciepłe światło na nie padło :) Łazienkę chciałam troszkę hmmm ... udomowić , by nie była taka bardzo glamour :)

      Usuń
  2. Pomysłowo i wesoło:) Ja również czekam na odsłonę całej łazienki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łazienka , to jeszcze nie ta z wanną . Musi jeszcze niestety poczekać . Jednak trzeba było odmienić to i owo w tej na dole :) Słoiczki rzeczywiście wesołe :))) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ach jakos mi się tak spodobały te oczęta :) ściskam

      Usuń
  4. Aaaaaaaa ale boski pomysł!
    Rewelacja! Aż chyba u siebie zrobię podobne ;)
    dziękuję za inspirację ;)
    Miłego dnia!
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) My kobietki jesteśmy zmienne i szybko się nudzimy . Dzięki takim słoiczkom możemy odmienić wnętrze , i zaoszczędzić na np. lepszy krem :))) A kiedy nam się znudzi namalować co innego :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Przepiękne słoiczki, chyba pomyślę o podobnym sposobie, jednak nie do łazienki a do mojego pokoju :) Darin Kr blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę że w każdym pomieszczeniu będą dobrze wyglądały :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Teraz Ty mnie ubiegłą z pomysłem. Co prawda nie na słoikach miałam wykorzystać ten motyw oczu, a na innych naczyniach, ale tym razem Ty byłaś pierwsza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi HI chociaż raz :) Ja już planuję doniczki :) Dobrej nocy

      Usuń
  7. pomysłowe:) ja planuje tak pomalowac doniczki z roślinkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A wiesz ,że ja też :))) Pozdrawiam

      Usuń
  8. O proszę :) Fajnie wyszło :) ja chwilowo słoików w łazience wolę nie umieszczać, bo moje dzieciaki są nieprzewidywalne, ale patent warty zapamiętania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arletko pamiętam jak to było :) U mnie jeszcze nic nie mogło stać na podłodze , żadne płyny , proszki . Zrobisz sobie jak troszkę podrosną :) Ściskam

      Usuń
    2. u mnie najbezpieczniej zamykać łazienkę - ale Wiktor sam już otwiera, poza tym z niej korzysta ;) więc dostępu nie mogę mu zabronić - a na słoiczki chyba jednak się skuszę :)

      Usuń
  9. Mam właśnie trzy takie na umywalce :) w jednym patyczki, w drugim waciki a w trzecim pędzle do makijażu. Chciałam zrobić na panelu taki organizer obok umywalki, żeby wisiał na ścianie, ale nie jest to moje własnościowe mieszkanie i musiałabym pewnie nowe płytki kupować za wywiercone dziury. Dałam sobie spokój i postawiłam na umywalce. Każdemu bardzo się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te oczka mają coś w sobie :) Ja jestem zdania , że jeśli coś można zrobić po co przepłacać :) I lubię słoiki :) Chętnie bym zobaczyła Twoje dzieło :) Fakt w wynajmowanym mieszkaniu lepiej ścian nie dziurawić :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Śliczne i bardzo urocze. Tak zalotnie te oka puszczają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też urzekły , wiec postanowiłam je zrobić :))) Pozdrawiam dobrej nocy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger