Poduchowe DIY

Ostatnio    rodzina  pochłonęła  mnie   na  całego  .
Postaram  się  jednak    częściej    pisać   , ale  niczego  już  nie  obiecuję   ,bo  wiece  jak  jest  .
Mój  tata     mówi   '' To  czego  ja  Ci  naobiecuję  , nikt  Ci  tego  nie  da   " :))))
On  nie  obiecuje    , On   po prostu  robi :)
Pozostaje  mi   jedynie  mieć  nadzieję   , że  znajdę       czas   na    spełnienie  i pokazanie  Wam  tych  wszystkich    moich  planów  ,  projektów   które  gdzieś  tam  kiełkują  .

Jestem  ciekawa  jak  to  u  Was  jest  .
 Czy  tak  jak  ja  ,   cały  czas  coś    zmieniacie  , przestawiacie  , dodajecie   , zabieracie ?
Obawiam  się , że  ja  to  już  jakąś  chorobę  mam  !
No tak  !   Tą  moją  chorobę  to  nazwać  chyba  można  " Nuda  wnętrzarska " !!!
Kiedy  długo  jest  tak  samo  i  nic  nie  robię  ,  chodzę  zła .  Oooo i  lepiej  mi  w  drogę  nie  wchodzić :)
 Wystarczy ,   że    coś  przestawię   albo  zmienię     już    uśmiech    się  pojawia   .
Teraz   się  zastanawiam  czy  zliczyła  bym   te   wszystkie  zmiany   ,   które    zaszły  przez  ten  rok  (oczywiście  nie  mówię  o  tych    bardzo  dużych  )  w  naszym  domu .
Mąż  mój   to  już  po  mojej  minie  widzi   , że   coś   trzeba  będzie  zrobić  hi hi
Ale   wiecie  co ?  Ja  chyba  najbardziej  lubię      te  szybkie  DIY   .
Te  które nie  wymagają  od  nas   wiele  , a   odmieniają      jakąś  rzecz   ,  co  za  tym  idzie   wnętrze .
 I właśnie  dziś    pokaże     wam  ,  jak    odmieniłam   sobie   znudzone  poduszki  .
Kanapa    nabrała  innego  wyglądu , a  nie  namęczyłam  się  wcale !!!

Przez  jakiś  czas   stała     zupełnie  pusta   , a  dziś  jest  tak :)



                                                         Odmieniłam   trzy  poduszki   :)
                                                       Co  mi  było  do  tego  potrzebne  ?

                                           - trzy    poszewki    na  poduszki   (może  być  więcej ) + poduszki ,
                                                       - farba  do  tkanin  +  pędzelek ,
                                                                     -biała  kredka ,
                                   -  szablon    ,  lub   coś  co   będziecie  chcieli  mieć  na   poduszce
                                             (u  mnie  to  gwiazdka   drewniana )
                                           -żelazko  + kawałek  papieru  śniadaniowego ,
                                                               -pasek  od  spodni ,
                                                                  -kawałek  sznura ,
                                                     -kawałek   sznurka  typu  dratwa  .

Sposób  nr  1 .

Gwiezdkę  kładziemy  na    poszewce   , białą  kredką  odrysowujemy  następnie   farbą   do  tkanin   malujemy  . Po  wyschnięciu    Prasujemy   przez   papier  śniadaniowy    w  celu   utrwalenia  wzoru  :)







Sposób  nr . 2
1 .   odmierzamy  odpowiednią  długość   sznurka  ,
2 . zawiązujemy   oba  końce    dratwą    ,  by   nam  się    nie   rozplątały ,
3 .oplatamy  w  połowie    i    zawiązujemy   dratwom .

Sposób  nr . 3
!   Paskiem  oplatamy  poduszkę  i  zapinamy  :)
     
                                                                     GOTOWE   :)

       
                                                       




                     
                Mam   zamiar    zrobić  jeszcze    więcej  troszkę  innych   , ale   to  już   innym  razem .

Biała  poduszka  z  sercem  -Pepco
Biała  poduszka   z  napisami  -Pepco
Kubeczek   od   Kingi z   bloga namalowane.pl
Książka  Julia Rozumek Sklep

Co  myślicie  kochani    o  poduszkach    ?   Prawda , że  wcale  nie  tak  trudno  odmienić   przestrzeń  w  okół  siebie  ?

                                                        Ściskam  Was   Mocno   Sybilla

21 komentarzy:

  1. Ja mam do zmiany obrazki może się do Cb zglosze i mi pomożesz ?��a poduszki świetne ��pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Patryśka może obrazki zakryj jakimiś grafikami , w internecie tego masa :) Wydrukuj i przyklej np. na taśmę dwustronną :) Miłego dnia

      Usuń
  2. Bardzo fajnie urozmaiciłaś sobie te poduszki, ciekawe pomysły na ich przyozdobienie - zwłaszcza to ze sznurem ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ta ze sznurkiem to moja ulubiona , jakoś tak do sznurków mnie ostatnio ciągnie :)

      Usuń
  3. Jak zawsze pięknie :) Opcję z paskiem już kiedyś widziałam, ale z liną jeszcze nie :)
    A skąd masz farby do tkanin?
    i cudny plaster drzewa!!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się te poduchy z paskiem strasznie zawsze podobały :) A ze sznurkiem to jakoś tak wyszło :) Farby do tkanin kupiłam na allegro jest tam tego bardzo dużo .CO do drewna to wiesz jak je kocham :) Miłego dnia

      Usuń
    2. Wiem, wiem i ja zaczynam się podkochiwać :D

      Usuń
  4. Uwielbiam poduszki, mam całą kolekcję na cztery pory roku, mama mi szyje:)
    Kochana, metamorfozy szybkie, a bardzo efektowne, pięknie wyglądają w bajecznym salonie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam , widziałam :) Ja to bym zapchała całą kanapę , ale dzieciaki lubią się na niej bawić :) Kochana już się doczekać nie mogę Twojego :) Buziak

      Usuń
  5. Poducha z paskiem zawsze robi wrażenie - była dawniej i u mnie w sypialni :-) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poducha z paskiem zawsze robi wrażenie - była dawniej i u mnie w sypialni :-) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi się bardzo podobały :) Tylko wyobraź sobie nie miałam w domu paska ŻADNEGO !!! Ja u Ciebie to bym zamieszkała choćby dziś i już nikt by mnie nie wygonił :) Miłego dnia

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję , bardzo mi miło :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. W życiu bym nie wpadła na pomysł z paskiem a jest taki oryginalny;) super poduszkowe szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwinka pewnie ja też ,albo zajęło by mi to wieki hi hi . Czasem mi wpadnie coś w oko i wykorzystuję u siebie :) Buziak

      Usuń
  9. U Ciebie to chyba bym się czuła jak u siebie :) A takie słowa z mojej strony padają baaardzo rzadko :) Super pomysły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci powiedzieć to samo :) Dziękuję

      Usuń
  10. Jak gwiazdka z nieba spadł mi ten Twój post. Planuje "mały" remoncik u córki w pokoju i myślę właśnie nad dodatkami. Jak byś była z okolic Gdańska to bym chyba zaciągneła cię do domu co byś jeszcze podsunęła kilka pomysłów;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana raczej nie będę :((( Ale może powiesz w jakim kolorze jest pokoik , w jakim stylu jest ,albo chcesz go urządzić to morze coś wykombinuję , zaproponuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, nie powiem nic nowego - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger