Makatka - ozdoba do sypialni

 Kiedyś   pisałam  o  moich  problemach  ze  snem  .
Pisałam   wtedy  ,  że   ta  bezsenność   spowodowana  jest    za dużą    ilością   pomysłów  , planów  itp .
O  tym  możecie  poczytać  TU
Dziś  już  śpię  spokojnie :) Chyba ,  że  właśnie   wpadnie  mi   do  głowy  pomysł  i muszę  go  szybko  zrealizować .
Dziś     już  wiem   jak  ma  wyglądać  ta  moja   sypialnia  :)
Robię     dodatki    te  które  umiem   , albo  wydaje  mi  się  że  umiem   hi hi
Kupuje    te   ,  których   zrobić  na  pewno  nie  zrobię .
Męża  męczę    o  kilka  "  mebli  ". Chyba  już  trochę  ma  dość :)
Stylu    sypialni  jeszcze  nazwać  nie  potrafię  .
Krąży  coś   między   Skandynawskim   a  Boho .
Na  razie  niech  zostanie   " Sybilkowym  " - czyli  moim  
 Tak  o  stylu  w  Naszym  domu   mówi  koleżanka Agatka , bardzo  mi  się  spodobało :)
Ach  ... Czy  to  takie  ważne ?  Ważne   , by  czuć  się  w  nim  dobrze  !

Dzisiaj  chcę  pokazać  wam    namiastkę  tego  ,   co  będzie  w  sypialni  .
Zakochałam  się  na  zabój    w  wszystkich     makatkach  tkanych    , wiązanych  itp .
I  choć    zdolności  w  tym  kierunku  nie  mam  żadnych  ,   to   coś   podobnego  sobie  zrobiłam  .
Tylko  ostrzegam   ,    nie  oglądałam  żadnych  filmików  , żadnych  sposobów  na     zrobienie   tego  co  poniżej  zobaczycie  :) Więc  jest   ,  jakie  jest   ...




              Makatka   pleciona  metodą  na  " Supełek " ,   nie  wiem  cz  w ogóle  taki  istnieje   hi   hi
                             (   wszystkie  sznurki   wiązałam  ze  sobą  supełkami  )   :) :)




                                                 Do  zrobienia  makatki   potrzebowałam   :
                          Kawałek  kijka   ,   sznurek  typu  dratwa   , piórka  ,  trzy   koraliki   (drewniane ) .
 



            Dla  tych  ,  którym  podoba  się  taki  styl  we  wnętrzach   , mam  miła  wiadomość  :)  
                                    Będzie  więcej   postów   z  podobnymi   ozdobami   :)  

A  teraz  piszcie  proszę    , co  myślicie     o   tym  moim  dziwadle    zwanym  " Makatka   "  ?

Ps .
Przepraszam  za   błędy  ,
za    dużą  ilość     przecinków   i  kropek  ,
bądź ich  barku   !
za   zżeranie  liter  .
Musiałam  to  napisać   ,  by  przeprosić   moje    nauczycielki  JĘZYKA  POLSKIEGO  .
To  naprawdę  nie  wsza  wina  :)))))  Ech ....
 
                                                                  Ściskam   mocno

                                                                     S.Y.B.I.L.L.A
                                                       
 


16 komentarzy:

  1. Boskie!!! Tak mi się spodobał ostatnio ten boho że piora nad morzem zbieralam i coos chce z nich skomponować😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie również , ale taki pomieszany ze skandynawskim :) siedzę i wzdycham do tych wszystkich wnętrz . Ciekawe co wymyślisz :)))) wyślij mi chociaż kilka sztuk :)

      Usuń
  2. ciekawa ozdoba, bardzo oryginalna...
    a Twoja bezsenność jest dla nas bardzo cenna, w pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Dobrze wiedzieć , muszę zacząć pić więcej kawy :)

      Usuń
  3. a ja z tymi makatkami chyba mam problem :P Nie ruszają mnie, a jak już to w tę gorszą stronę ;) jedyne miejsce gdzie podobaja mi się takie wiązania to hamaki :)
    I jakkolwiek dziwnie to zabrzmi - Twoja makatka jest ładna, fajnie wyglądają przy niej te pióra - jednak to nie dla mnie. Będzie Ci pasowała do sypialni :) P.S. za to brzozowa gałąź podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz no wiadomo , nie wszystko dla wszystkich :)Mnie też wiele rzeczy się nie podoba , a tłumy się tym zachwycają :) Arletko najważniejsze żeby mieć swój styl ,być w zgodzie ze sobą :) Bardzo cenię sobie ludzi szczerych , to naprawdę rzadkie w tych czasach !!! A z brzozą wiele się nie napracowałam hi hi .Buziol

      Usuń
    2. Wiesz przyciągnąć taką gałąź do domu to też trzeba odrobinę siły ;) Ciesze się, że mnie rozumiesz :* Nie lubię pisać, bo pisać, żeby komuś się przypodobać - tylko wychodzę z założenia, że wrzucając różne rzeczy na bloga - chcemy szczerej opinii :) i masz rację, nie wszystko dla wszystkich i nie każdemu musi się podobać to co mi :) najważniejsze, co by nam samym się podobało :)

      Usuń
  4. przepiękna ozdoba!Pozdrawiam miło Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo Elu :) Spokojnej nocy :)

      Usuń
  5. Makatka idealnie pasuje do tego pięknego wnętrza! Gratuluję inwencji twórczej :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Asiu :) Czasem mi się udaje :) Miłego dnia

      Usuń
  6. Pięknie Ci to wyszło...skąd Ty takie pomysły bierzesz? Taka oryginalność i zmysł...takie naturalne i proste, ale piękne... ehhh :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo Sara :) Mi to jednak brakuje pewności siebie , bo kiedy czytam takie komentarze jak Twój , to się czerwienie :) I tak mam wrażenie ,że nie jest to dobre . A Tobie kochana to dorównam może za jakieś 20 lat :) Dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  8. Sybilkowy styl, bez wątpienia:) Sympatyczna ozdóbka, jaki fajny pomysł:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małe cudeńko. Masz jakiś wyjątkowy zmysł - czujesz to, dopasujesz, jest lekkie i zgrabne :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesująca ta ozdoba, dodaje charakteru w mieszkaniu. Super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger