Łazienka po zmianach

 To  jeszcze  nie  ta  na  górze  ,   to  nie  ta  z  wymarzona  wanną   , to  łazienka   na  dole  :)
 Czekałam   , czekałam  i  się  nie doczekałam  ...
Dywanik  nie  przyszedł  ! Spokojnie    , spokojnie  przecież    zawsze   można   sobie  zrobić :)
O  tym   w  innym  poście  ...
Dziś    o    łazience  i   metamorfozie  szafy  :)
 No  powiem  wam  , że  ja  chwilami  to  jakiegoś  zaćmienia   doznaję ,  totalne  bezguście  się  robię !
Jak  można   do   biało -czrno -srebrnej  łazienki     zrobić   szafę  z  MDF   w  kolorze ...   już  nie  pamiętam :)   zobaczycie  na  samym  końcu .
 Eh ...
Pewnego  dnia   odnowiłam  sobie  komodę  (też  będzie  post )     zostało  mi  trochę  farby .
Od razu  wiedziałam  co  z  nią  zrobię .
Dobrze  , że    Pan  M  do  pracy  poszedł  ,  marudzenia  by  było  ,   że  ho ho ! A  to  że  płytki  też    umalowane   ,  a  to  że   nie  tak   , a to   że    pistoletem  by  On     umalował   .  Bla bla  bla :))
 Ha!!! Tak  wrócił  już  do  odnowionej  , domytej  łazienki   :)
Oczy  miał  wielkie  :) Ja  też  !  Nie  wiarygodne  jak  jeden  element  potrafi  zmienić   wnętrze  , jak  potrafi   sprawić   wrażenie   czystości  i  blasku  .
 Teraz  już  lubię  to  miejsce  i  za  każdym  razem kiedy  wchodzę    , uśmiech  mam  na  twarzy :)
Jeszcze  brakuje  paru  rzeczy   , ale   i  tak  już  jest  dobrze  .
Zobaczcie .

 Muszę wam  jeszcze  powiedzieć  ,  gust  mi  się troszkę    zmienia  .   Chciałam  tę  łazienkę  troszkę   hmmm ... udomowić :)  By  nie  była    taka   bardzo  glamour  . Zdjęłam    wszystkie    kryształki   z   kinkietów ,  dodałam   inne  dodatki   i  efekt    jest  taki  .


Oczywiście  i  tu    przemyciłam  trochę   drewna    . 
Wydaje  mi  się  ,że   też  dzięki  temu    się  rozjaśniło  . 
I  jeszcze  dorobiłam  sobie   gałkę  do  drzwiczek  z  drewna :) 







Słoiczki  oczka  i  deseczka    , jakoś  mi  tu  bardzo  pasują 




Dywanik    ten  zrobiony  własnoręcznie  :) Marzy  mi  się  taki  duży  
(zrobię  już  niedługo )



A  tak   ludziachy  kochane     ta  szafa  wyglądała  PRZED  METAMORFOZĄ   (straszne )  i  jeszcze     Maż  wymieniał    halogen    ,  nie  zauważyłam  :)))  A  tam ...


Prawda  ,że  zaciemnia ?


 Do   pomalowania   szafy   użyłam   farby Śnieżka  - emalia  nitro   do  drewna  i  metalu   w  kolor   wiadomy :)  Biały :)
 Miałam  małe  wątpliwości   co  będzie  się  dziać   na  MDF  ,  ale  kiedy  zobaczyłam    post  u  Sary  z   bloga Kącik Pełen Pomysłów  wątpliwości  się  rozwiały :)

 I  co  myślicie     o    szafie    w  białym  kolorze ?

18 komentarzy:

  1. Dobrze, że ją pomalowałaś! :) Te Sary malowanki - tak mnie nakręciły, że po kupnie farby wszystko u mnie będzie białe ;) Dywanik piękny - powodzenia z tym dużym :)
    Powiem Ci, że mimo iż łazienka jest glamour - tego nie da się ukryć ;) To te naturalne dodatki jakoś mi pasują... pewnie miałaś obawy przed, ale warto było spróbować, bo jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko podłogę muszę na jakoś pomalować , bo te płytki są straszne !!! Wiesz wybierał mąż :))) Dywanik bardzo prosto się robi :) Sara ma ciekawe pomysły .Dobrze że pomalowała te drzwi , to dodało mi odwagi :)
      Czekam na Twoje metamorfozy i pokój dzieciaków :)

      Usuń
    2. A podłoga czemu straszna? Dobrze wygląda :) czy w utrzymaniu ciężka?
      Kupiłam wczoraj białą farbę - i bawię się w malowanie :)

      Usuń
    3. Hihi ;) To ja też czekam na efekty i opinię ;) Ciekawa jestem czy też będziesz miała miłe doświadczenie z malowaniem emalią ;)

      Usuń
  2. piękna łazieneczka, choć totalnie nie moje klimaty:) ja to taka wiejska baba jestem hihi a szafa po metamorfozie zdecydowanie ładniejsza:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Każdy ma swój gust :))) mnie się zmienia bardzo :))) teraz bym już inną chciała hi hi A szafa to była porażka totalna :)

      Usuń
  3. Piękny ten dywanik. Wygląda na bardzo precyzyjnie wykonany. A napis na lustrze tak mi się spodobał, że chyba sobie zgapię... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :) Tak mnie jakoś kiedyś na myślenie naszło i zapisałam sobie :) Teraz jest jak znalazł . Dywanik banalnie prosty , niedługo będzie post , więc zapraszam :) Spokojnej nocy

      Usuń
  4. Wygląda o wiele lepiej! Sama łazienka cudna, wręcz onieśmiela mnie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Eeee tam onieśmiela ... To chyba ta czerń :)))

      Usuń
  5. Dałabym się pokroić za taką łazienkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenka ja za Twoją bibliotekę :))) i smakołyki :)

      Usuń
  6. To jak Niebo i Ziemia :))) Szczerze ta szafa wogole tam nie pasowala ,alee udalo Ci sie i teraz jest Pieeknie :))) Zdolniacha z Ciebie Pomyslowa :))) Dywanik Super :))) Milego Slonecznego Weekendu Wam Zycze :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko wspaniale to ujęłaś :) Nie wiem co mi odbiło !!! Od samego początku miała być biała i nagle pach płytę MDF kupiliśmy taką .
      O wykonaniu dywaniku będzie post :) Miłego Weekendu dla Was :)

      Usuń
  7. Ojej zauważyłam, że tu się o Kąciku piszę ;) Ale mi miło ;) Ciesze się, że mój post o malowaniu MDF się przydał :) Metamorfoza szafy na 6+ ;D P.S. Ja już zrobiłam zapasy emalii i będę "odnawiać" kolejne mebelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ja już kolejny umalowałam :)))) Ciekawa jestem bardzo Twoich metamorfoz :) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  9. O rety!!!! Istne cudo! A ta umywalka!!!!! Chyba się do Ciebie wprowadzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zapraszam kochana miejsca jest sporo :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger