szafa BHP

 Witajcie  kochani   :) 
Pokój  Natalki   został    przez  was    bardzo  ciepło  przyjęty   , przeczytałam  mnóstwo    miłych  komentarzy  ,  wiadomości .Za  które  ogromnie  dziękuję  !!!
Jesteśmy    wdzięczni   , że    tak  doceniacie  naszą  prace  :) 
Muszę  też  wam  powiedzieć  :)     panna  księżniczka    już  się nie  boi  liska  !
Spała  dziś  sama   ,  i  nawet  raz  nie  zawołała  "MAMUSIU " . Mamy  wiedzą  jaka  to  radość  :)))
  W  swoim  łóżku  spała  nie  tylko  Natalka  , Dawiduś  też  miał  ten  zaszczyt :) 
To   , że  pokój   Dawidka  już jest  wiecie   ,  że  ta  stodoła    w  nim   stoi  też . 
Jednak  pokoik  wymaga   jeszcze    troszkę  pracy  . 
W  weekend     wstawiliśmy   szafę . No  niby   żadne  tam  takie  !
 Znacie  mnie  jednak  i  wiecie  ,  że  normalne " szafidło " w  grę  nie  wchodzi   !
Trzeba   sobie  życie  utrudnić   hi hi  ...  
Kiedy  tylko  pomyślałam  o  Dawidkowym  pokoju   widziałam  oczyma  wyobraźni   to " coś  ":)  
Miało  być  żółte  i  metalowe  :) I  jest  , tylko  nie  żółte .
Szafa  ta    ma  więcej  lat  niż  nasz  Dawidek  i  Natalka  razem  wzięci .  
 Szukaliśmy  na  olx  długo  , aż   wreszcie    dostaliśmy  od  wujka :)  Stan  szafy  był  tragiczny  leżała  gdzieś  w   piwnicy    baaaardzo  długo  ,  dziesięć  razy  malowana    na  różne   kolory  ,  co  potem    wiadomo odparzało  .  Była  przeznaczona  na  śmietnik  .    Od  nas  dostała  drugie  życie :) 
 Mąż   chciał   wyczyścić   ja  sam    , jednak  po  próbach    stwierdził  , że    równo ,  pięknie  nie  będzie . Szafa    została  wypiaskowana  , każda  warstwa  farby  została    usunięta . Zdjęcie   będzie  na  końcu   (tylko  jedno  ,  ale  ważne  że  jest ).
Szafę  pomalowaliśmy  farbą  olejną   , po wyschnięciu    detale   farbą  kredową   i  zalakierowaliśmy  ...
 Wszystko  fajnie   , tylko mieliśmy  mały  problem  :)))
Jak    200  kilową   ( o   ile  nie  więcej ) szafę  , czterodrzwiową  wnieść  na   górę  :))) 
Dobrze  , że  w  domu  mamy  duże  okna  ..
Czterech  silnych  facetów  na  linach  wciągnęło   to  szfidło .   Okna  tarasowe  na  dole   całe  ,  a bałam  się  bardzo ! Szafa    teraz  cieszy  oko  i  naszego  Dawidka :) 
Zobaczcie  i  wy ..











    A  tak  było  już  po  wypiaskowaniu   ,  przed  piaskowaniem  zdjęć  nie  mam    , nawet  wstydziła  bym  się  wam  pokazać :)   Taki  kolor  na  całości !

                                                                        W  trakcie 

  
Nasz  Dawidek  to    cała  nasza  krew  :)  Sto  myśli  , pomysłów  na  minutę  . Wszystko  mu  się podoba  i  chciał  by  mieć  . Mamy  z  mężem    nie   łatwe  zadanie ! Połączyć     te  wszystkie  marzenia  w  jedna  całość  i  ma  to  jeszcze   dobrze  wyglądać ..
 Oby  się  udało   :)  Efekty  niebawem   ..

Jak  wam  się  podoba pomysł   szafy  BHP  w  pokoju    dziecięcym  ? 



                                                               Do  napisania  ;)   Sybilla 



  

25 komentarzy:

  1. Cudna jest! Jak ja marzyłam, żeby takie szafki w szkole mieć! :) Już nie mogę się doczekać całego pokoju Dawida :) Ty to wiesz jak stworzyć napięcie :D Czekam, czekam, czekam! :) Podtrzymuje - świetny team jesteście!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Nawet nie wiesz jak bym chciała cały już pokazać :) Ja też chciałam takie szafki , oglądałam " Bewerly hills 9210 i tam zawsze takie mieli :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) No własnie, zawsze w tych amerykańskich filmach i serialach takie mieli :) Wiesz z jednej strony podkręcasz napięcie, ale z drugiej to ja lubię się delektować tymi Twoimi wnętrzami :)

      Usuń
  3. czekam na cały pokój ale już widzę że będzie co oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł i prezentuje się pięknie;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie "fabryczne" elementy w mieszkaniu. Ta szafa jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również , chciałam troszkę przełamać to drewno którego tam jest sporo :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Fajnie to wygląda ;) Moim zdaniem pasuje do chłopięcego pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak mi się wymyśliło :) Ciesze się , że Ci się podoba :)Pozdrawiam

      Usuń
  7. REWELACJA!!! Jestem pod wrażeniem Twoich metamorfoz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu rozkręcam się :))) Dzięki kochana :D

      Usuń
  8. Absolutnie rewelacyjny pomysł! Totalnie trafiony! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie trzeba go wykorzystać u siebie :) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Super pomysł z ta szafą, nie wpadlabym na to! :) Do chlopiecego pokoju jak znalazł!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś miała chłopca , z pewnością byś wymyśliła coś fajnego :) Aaaa pokój dla Zosi kiedy planujecie robić :)? :) Buziak

      Usuń
  10. Czadowa! Czekam niecierpliwie na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Już niedługo :) Dobrej nocy :)

      Usuń
  11. Pieknie wyszlo :))) Suuper pomysl no i Wasza praca Pieknie :))) To ja czekam na pokoik caly ,zapowiada sie Cuuudnie :))) Baardzo podoba mi sie ten niebieski kolorek sciany :)))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka bardzo dziękuję :) Na tym niebieskim myślę fajnie wygląda taki kontrastowy kolor , myślałam jeszcze o żółtej , ale zostało na bieli :) dobrej nocy

      Usuń
  12. Świetnie ta szafa wygląda, a sam pomysł - rewelacja. Zrobiliście kawał dobrej roboty i wcale mnie nie dziwi że synek zachwycony ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) W porównaniu do tego jak wyglądała kiedy ją zobaczyłam pierwszy raz , to jest kosmos hi hi .Ależ jestem skromna :) Ale serio tak jest tylko wiesz Ciebie mi tu Brak !!! Ściskam

      Usuń
  13. Mistrzostwo świata! <3 Jak będę miała kiedyś syna, muuuszę taką mieć dla niego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka to działajcie w tym temacie :))) A ja szafę Ci odstąpię hi hi ;)ściskam

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger