Potwory i spółka ...

Kolejny  weekend  już  za  nami   ...
Aż  ciężko  uwierzyć  , że  to   już   !
 Ten  czas   tak  szybko  leci ,   przez  palce  ucieka .
 W  domku  za  lasem  dzień  zaczyna  się  o  siódmej   ,  ale  już  niedługo   :)  wakacje  za  pasem !!
Ciesze  się    , bo  w końcu  te  moje  nocki  będę  mogła    odespać :)
Mam  tylko  nadzieje  ,że   nie  zwariuję  z  tymi       moimi  dzieciakami ....
Gdy  psotniki  śpią  ,  do  późna Pan  ZŁOTA  RĄCZKA   wykańcza     dom   ,  a  ja    szyję   , czyszczę ,  maluję  ,  wymyślam  , wymyślam  i  wymyślam  :))
 Teraz  moje  wymysły  :)  skupiają  się   na  pokoju   Dawidka ...
  Jakoś  tak  cały  czas  coś  mi  tam  nie  grało  , ilekroć wchodziłam   coś  było  nie  tak  !
I  nie  mogłam  ruszyć  z  miejsca .
Zabawne  jak  czasem  jeden  szczegół  ,  może  narobić  zamieszania  :)
Kiedy  tylko   postanowiłam  go  zmienić  ,   w  głowie  się  odblokowało  hi hi
Myślę   że  pod koniec , a  już     na   stówę   na  początku  przyszłego tygodnia   pokaże  wam   kolejny   dziecięcy  pokoik  :)
Czekam  tylko   jeszcze  na  kilka  istotnych  dodatków  :)
 Tymczasem  pokaże   wam   , potworki  mojego    POTWORKA :))))


Dawidek   to  już  nie   dzieciątko  malutkie  , ani  jeszcze   nie   nastolatek  .
Uwielbia   wszystkie  samochody  ,    szable , pistolety  ,  a  już  o  komputerze  nie  wspomnę !!!
Minecraft   to  w  ogóle  , już  jakaś  choroba !
 Jednak  ten  mój  duży  ,  malutki   chłopczyk  , lubi  się  jeszcze   do  czegoś  przytulić  , z  Natalka     pluszakami  pobawić  .
 Dlatego  nie  zabraknie  i  w  jego   pokoju   tego  typu  zabawek ...

Dziś  wam  chciałam  pokazać  parę  z  nich  ..
                                                                           O  proszę  :)

 Potworki  ,  ten  biało  czarny  został   namalowany     mazakiem  do  tkanin  :)   To  Dawidka  znalezisko   w  internecie  .Dzieciaki  się  o  niego   biją  !  Muszę  jeszcze  jeden  egzemplarz  zrobić :) Ponoć  to  Panda  jest   he he


To  z  jednym  rogiem    to  piesek ,  takie  dziwolągi   same  u  nas   mieszkają:)


Kolejny  potwór  ,  z  powybijanymi  zębami   ... 


Że  to  ta  Panda  niby   ,  siedzi  obok  zacnego  towarzystwa  :)  Kotka  od   Oli  z   O zebrze


Tu  już  się  do  Was  uśmiecha   pasiasty   królik   ,   pierwszy  raz  szyłam  spodenki    dla  maskotki  i  w  ogóle :)


Wszystkie  szyjątka  są  mięciutkie   , aż  sama  mam  się ochotę  do  nich  poprzytulać :) 
A    tych   malowanych    będzie  u  nas    więcej    , bo  mi  się  bardzo  spodobało :)))



I  o  to  cała     nowa  rodzinka  pokojowa  ,  kolejne  się  szyją  ;)

Co  myślicie  o  takich   dziwolągach   do  chłopięcego  pokoju ?


                                          Ściskam  mocno    Sybilla

26 komentarzy:

  1. Złapałaś bakcyla ;-)...Super...u mnie Franek nie zaśnie bez dziko wiewiórki zupełnie nieudanej poduszki do której zapałał miłością wielką ;-). Buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawiduś ma psa , ale nie przeze mnie uszytego ... Złapałam ,złapałam ale pewnie z jak poszyję dużej na te maszkary będzie mi wstyd patrzeć hi hi

      Usuń
  2. hihih ale potworniaki!! Ten bez zębów hahaa czadowy! Ale zajączek jest najlepszy!!! Czekam bardzo na foty pokoiku Dawidka bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo zobaczysz :) dzięki kochana :)

      Usuń
  3. ale super!!! piękne te Twoje maskoty, a w króliku w spodenkach sie zabujałam hihih

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też pałam do niego miłością :) Buziol

      Usuń
  4. Sybilla kończ ten pokój i odpocznij przez wakacje, bo na jesień ja startuje z dziecięcym pokojem i szykuje Ci się większe zamówienie. :)
    Szyjątka jak zwykle, co tu dużo mówić - cudowne!
    W "marynarskim króliku się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he nie Ty jedna :) Monia nie wiem czy podołam :) Ale już teraz jest mi miło :) Buziak

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu :) Daleko mi jeszcze do dobrego szycia , ale uczę się :) morze kiedyś ....

      Usuń
  6. Myślę, że takie dziwolągi pasują nie tylko do chłopięcego pokoju :) Piękne są, zdolniacha! :) Mnie zauroczył pan piesek i pan z powybijanymi zębami - rewelacyjny jest!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , widzę że każdemu co innego się podoba :) Miło mi strasznie :)))

      Usuń
  7. Piękne potwory :) Widzę, że główka pracuje - masz wyobraźnię i talent, a im więcej robisz, tym doskonalsze są Twoje twory :D
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenka w końcu hi hi ... Za jakiś czas pewnie nie będę mogła na nie patrzeć ! Jak to się mówi "praktyka czyni mistrza " ja jeszcze muszę po praktykować długo , a co tam ... Cieszę się że widzisz jakieś efekty , Ty bystre oko Ty :) Ściskam

      Usuń
  8. No i co... jeden lepszy od drugiego. Nie ma chyba faworyta, ale Kacper najlepiej zareagował na królika w spodniach- " MAMA- kic kic?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Kacperek podobnego dostanie :))) A Ty się bierz kochana za to szycie ,bierz , bierz :) Ściskam Cię mocnooo

      Usuń
  9. O pandę to i ja bym się biła :)) Pozostałe potworniaku też urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie moi się biją . Muszę Natalce też taka zrobić :) Spokój w domu będzie :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Świetne maskotki :) Ja sama również uwielbiam dziwne, ciekawe, niestandardowe zabawki szyte! Moim zdaniem są najlepsze :) Rozwijają kreatywność zarówno szyjącego, jak i dziecka :) A Twoje są śliczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Nie mam żadnych szablonów ,szyje co mi tam do głowy przyjdzie , lub co dzieciaki chcą , tak jak tę Pandę . Jakoś tak pomysł goni pomysł :) . Dobrej nocy

      Usuń
  11. Piekne pluszaki :))) Suuper Ci one wychodza :))) Do pokoiku chlopiecego idealnie sie wpasowaly Suuper :) Milego zblizajacego sie weekendu Wam Zycze :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko :) Mam tylko nadzieję że w nim nie przesadzę :) Tobie również miłego ;)

      Usuń
  12. A ja uwielbiam te Twoje projekty, bo są takie oryginalne i zabawne! Lata powielań wykrojów Tildy robi swoje, może są ładne, ale z pewnością oklepane:)
    Ps. Sowiszka - wykrój, całość - mój własny projekt:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Co to ja u Ciebie nie odkryję - mazaki do tkanin! Te stworki są przepiękne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger