Pokój Dawidka

 Jakoś  tak  wychodzi, że  Nasze  pokoje  pokazuje  przy  jakimś  wyjątkowym  dniu.
Natalki  w  Dzień Dziecka,  a  Dawidka  w  Dzień  Ojca.
To  dobry  znak :)
 Pokój  Dawidka  jest  kolejnym   wspólnym  projektem.
 Choć  przyznać   muszę,  większość  prac wykonał  Łukasz  ( Tata  Dawidka)
Zadanie    jak  już  wiele  razy   mówiłam  , nie  było  łatwe  !
To nie  to  co     pokój    dla  dziewczynki.  Pastele, słodkość..
 Nasz  Dawiduś  to  już  nie   mały  chłopczyk, ale  jeszcze  nie  nastolatek.
Jego  wyobraźnia  nie  zna  granic, co  chwilę  interesuje  się  czymś  innym.
Traktory,   piraci,  pistolety,  wojsko,  Minionki  i  tak  dalej.
Ach ...  Sami  dobrze  wiecie    jak  to  jest :)
Największym    marzeniem  Naszego  Syna, było  jednak  łóżko   piętrowe.
Nie  takie  zwykłe,  miało  posiadać  nie  tylko  łóżko, ale  też    miejsce  do  zabawy.
Powstała  więc   ''STODOŁA ".  Tak  na  nią  mówimy.
Jedno    najważniejsze  marzenie  spełnione :)
Kolejne   zaraz  zobaczycie..
Jak  wyglądała   wersja  pokoju  PRZED   możecie  zobaczyć TU KLIK
 Teraz  nie  przedłużając   czas    na  wersję  PO  .
 

                                                           Zapraszam  rozgościcie   się :)


Stodoła  -  marzenie  Dawidka  została  zrobiona  przez  mojego  M    ze  zwykłych  desek.   Miała  być     taka  właśnie  surowa.  Proporczyki   i  napis  ze  sznurka    w  środku   to  moja  robota.


Szafa   blaszak    odnowiona     jak  wiecie  przez  nas    TU KLIK . 
Jest  również    półka   z  desek   zawieszona  na   linach     i  mała  szafeczka  ( o  metamorfozie  można  przeczytać     TU KLIK  )
                       

Zdjęcia  robię   z  każdego  kąta  pokoju :)    




 Tu  już  kącik  telewizyjny. 
  Głównie  służy   do  grania. Miło  posiedzieć  na  skrzyni, 
 jest  zachowana  odległość,  by  móc  poskakać i  by   małe  oczka  tak  bardzo  się  nie  męczyły.   


Kolejne  zdjęcie    to  biurko.
   Dawiduś  będzie  spędzał  tu  dużo  czasu 
Ten  mebel  też  zrobił    Tata. Krzesło  odnowiłam  Ja.
Lampkę  kupiliśmy  w  Castoramie.  troszkę  ją    przemalowałam, by   pasowała  do   mebli.
 Domki  z  cyferkami    druciak   drewniana  literka   to  też  Ja.
Gwiazdę upolowałam   kiedyś  na  Targu  Staroci, a  te   śliczne  koszyki   na przybory,   
są  od  Magda i sznurek












Widok  na  cały  pokój  ze  stodoły 


  Czarny  kosz  ,  to  też  kosz  od  Magda i sznurek . Towarzyszy  mu    papierowy  worek,   który  kupiłam  na  allegro  za  całe  5 zł   i    namalowałam  gwiazdkę.  Jest  jeszcze   tablica   a  na  niej   plakaty,  to  też  mój  malunek   inspiracja   z  internetu.   Żarówki  na  kablu  zrobił  Mąż na  moje   życzenie.  Organizer   był   żółty,  przemalowałam .  Poduszka    ponoć   Kapitan  Ameryka  zrobiona  również  własnoręcznie. Skrzynia   niestety  musiała  zostać  wyczyszczona,  to  właśnie  Ona   nie  bardzo  pasował   do  reszty. 


  Żarówki   namalowane   farbami  do  tkanin .


Ślicznego  Kotka  mamy  od    Oli z O zebrze.  Misia  od  Gosi  z Roszpunka
 i  dwa     kolejne  koszyczki  od  Madzi  z  Magda i sznurek


Ślimaczka  MIjaczka   dostaliśmy  od Agatki  z  bloga   Kącik małej sowy



Nie  mogę  również  zapomnieć  o    dywaniku,  który  dopełnia  całości    można  kupić  go TU.
Jest  świetny. 




        KONIEC 
Dzięki  temu,  że  bez  mała  wszystko  zostało  zrobione,  przerobione własnoręcznie,  udało  Nam  się  zaoszczędzić   kilkaset   złotych.

Chciałam  podziękować  ZDOLNYM KOBIETKOM    za  ich  cudne  rzeczy, bez  których  to  miejsce  nie  było    by  już   takie   jakim  jest. 
       

 Ja  Wam  się  podoba    pokój  Dawidka  ?
                                    Mam  nadzieję,  że   nie    odnieśliście  wrażenia  zagracenia .  
Uważam, że   w   dziecięcym   pokoju            powinno  się  coś  dziać   , tylko  czy  nie  przesadziłam ?   
                         Dodam,   że  tak czysto  jest   tylko  wtedy,  gdy  dzieciaki  są  w  szkole.

                                                                    
                                                                        Pozdrawiam  Sybilla

41 komentarzy:

  1. aaaa no boski....macie talent...chcę takie łózko...robić mi szybciutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :))) Podaj tylko wymiary he he :)

      Usuń
  2. BOSKI pokój! Marzenie nie jednego dziecka, sama bym mogła w takim zamieszkać!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem stodoły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O tę STODOŁĘ były spory :))) Każdy chciał inaczej , ale wyszło ok :) Pochwalę męża , bo bez niego ani rusz :)Pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Och ... Bardzo mi miło :))) Ja też tak czasem mam , jak widzę coś co mi się podoba :) Cieszę się na prawdę . Pozdrawiam

      Usuń
  4. O JA CIĘ!! Wyszło przepięknie! Jest cudowny, jeden z najpiękniejszych pokojów dziecięcych, jakie widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaja bardzo Ci dziękuję , miło się czyta :) To sporo naszej pracy , więc wiesz ... Każdy lubi jak go chwalą :) Ściskam

      Usuń
  5. Pomysłowo i z polotem. Fajnie, że tak dużo drewna jest wszędzie. Lubię drewno, więc mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też uwielbiam drewno :) Spokojnej nocy ..

      Usuń
  6. Choć nie jestem chłopcem, zamieszkałabym w ciemno!!! Jesteście świetni!!Maciemega talent!:) niedługo pewnie Was zobaczę w gazecie wnętrzarskiej :)) bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paula :) Oj chciała bym , chciała :)))Ściskam

      Usuń
  7. Genialny! I Ty się pisałaś, że może się okazać "tyle krzyku o nic' - o jest o co! :) Brawa dla Męża - zdolny model Ci się trafił :))) Do tego Ty pięknie dokładasz wisienkę na torcie robiąc i dobierając dodatki :) Jestem zachwycona pokojem!!! :) Idealny pokój dla dorastającego chłopca - tym bardziej że czas strasznie szybko leci :) A pokój nigdy nie będzie obciachowy!!! :) No Sybilko, co ja Ci tu będę pisać, same ochy i achy :)
    A i jeszcze super, że wspierasz dziewczyny w rękodziele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Arletko przekażę temu " Modelowi " :))) Powiem Ci ,że jest zdolny baaardzo , jeszcze nie raz pewnie zobaczysz ( mówiąc nieskromnie ) . Tak czasem myślę ,że ludzie dobierają się idealnie do siebie ,że bez niego by nie było jak jest i bez tych moich dodatków też :) Wiesz jak facet , kup sobie plafon . będzie super . Ok tylko nie w całym domu hi hi . Arletko uwielbiam ręcznie wykonane rzeczy i zdolnych ludzi ,trzeba wiec wspierać jak tylko się da :) Spokojnej nocy

      Usuń
  8. RE-WE-LA-CJA!!!!!! Mistrzostwo, Dawid musi być dumny z takich zdolnych rodziców;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , bardzo . Z Dawidkiem to wierz jak jest , chyba mu się wydaje ,że tak powinno być . Cieszy się , ale już myśli co by tu jeszcze chciał hi hi hi . Buziol

      Usuń
  9. w takiej stodole to sama bym zamieszkała... BOSKO! Udało się Wam to, bardzo :) Startuj koniecznie w jakimś konkursie :) Będę na Ciebie głosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenka tylko kolana by Cię bolały hi hi :) Wystartuję u Ciebie bo wiem już ,że będzie jakiś fajny w weekend ;)Ściskam

      Usuń
    2. Zapraszam, zachęcam :)
      Widzę pozytywne zmiany na blogu - super!

      Usuń
  10. Pokój Natalii mi się podobał, ale ten... Sama chętnie bym tam zamieszkała. Świetnie sobie poradziliscie! Wszystko do siebie pasuje i w ogóle nie ma efektu zagracenia.
    Cium!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Monia ,że się troszkę bałam :) Wiesz sporo tam jednak się dzieje , zabawek nie przemaluje hi hi . Jednak to pokój dziecka no musi ,musi być dużo zabawek :) Ściskam

      Usuń
  11. Taki pokój to marzenie każdego chłopca. Mnie urzekła jego indywidualność i to, że każdy szczegół jest tu dopasowany do reszty. Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama nie wiedziałam , czy uda mi się to wszystko razem połączyć . Tyle zainteresowań , tyle marzeń i to wszystko w jednym pokoju :) Chyba mam z tym jakiś problem hi hi . No lubię gdy wszystko do siebie pasuje , przynajmniej moim zdaniem :) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  12. Nie wiem co powiedzieć , zatkało mnie....masz niezły zmysł wnętrzarski,wszytko tak ciekawie dobrane, dopasowane, a łóżeczko?? W życiu bym na to nie wpadła. Brak słów tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :))) Uwielbiam robić coś dla dzieci , czy to zmysł nie wiem , ale z miłości na pewno :))))

      Usuń
  13. Oj wiesz, że mogłabym elaborat o tym cudnym pokoiku! Jestem zachwycona pomysłowością i wykonaniem, GENIALNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a widziałaś " Mijaczka " ? Kochają się z królikiem :) Dzięki za tyle ciepłych słów :) Ściskam

      Usuń
  14. Przecudnie Wam wyszedł ten pokoik. Tylko nie mogę się nadziwić, że dopiero teraz do Ciebie trafiłam! Gdzie ja się wcześniej podziewałam! Muszę koniecznie nadrobić zaległości... :) Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto bardzo Ci dziękuję :) I ciesze się ,że odnalazłaś nas jednak w tej blogowej dżungli :) Mam nadzieje , że będziesz często u nas gościć :) Pozdrawiam

      Usuń
  15. Aaaaaaaa! Bombowo!!! Ja bym mogła w nim zamieszkać i to bez żadnego przemeblowania bo jest zrobiony "na dorosło" :)) Naprawdę gratuluję Wam przedsięwzięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Pokój dla sześciolatka to wyzwanie :) bo tak jak pisałam nie maluszek , ale i nie nastolatek . Myślę , że jest tam wszystko co jest potrzebne naszemu synkowi :) Cieszę się ,że Ci się podoba :) To takie docenienie naszej pracy :) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  16. Bardzo mi się pokój podoba. Podejrzewam, że większość dzieciaków dało by się za taki pokroić. Bardzo mi się podoba umiejscowienie łóżka, jak byłam mała to sama chciałam mieć coś w tym stylu, jedynie może bardziej dziewczęce ;) Żarówki zrobione przez Ciebie są przecudne! To taki mały, ale bardzo ciekawy szczegół.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kinga za wszystkie ciepłe słowa :))) No właśnie po to mi te farby :))) Na te żarówki :) poduchy :)

      Usuń
  17. Zdolni rodzice, pokoiki dzieciaków super, ale pokój pokojem a widok za oknem...mmmm ;) Zielono mi :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha :)) To ten nasz lasek :))) Duży on nie jest , ale zawsze to coś :) I dziękujemy bardzo !!! Spokojnej nocy

      Usuń
  18. Kochana, pokój cudny. Masa oryginalnych dodatków a mimo wszystko nie ma przytłoczenia. Pan Mąż mega zdolny :-), a i Ty nie mniej. Czasami się wydaje, ze to żadna filozofia urządzić pokój, wystarczy pośledzić blogi. Ale jak ktoś nie ma gustu to wychodzi niestety kicz. Zdecydowanie moje klimaty. Miłego dnia Kochani i cudownych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i na pewno przekażę mężowi :) Chciałam , by pokój podobał się synkowi przede wszystkim , ale i by był jakiś . Naprawdę czerpaliśmy z tworzenia tych pokoików , mnóstwo radości i przyjemności :) Ciesze się ,że innym tez przypadł do gustu :) Pozdrawiam serdecznie i również życzę cudownych wakacji

      Usuń
  19. pokoj synka bardzo mi sie podoba, stodoła bomba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Syn ma sporo frajdy :) Pozdrawiam

      Usuń
  20. cudowny, pozazdrościć przestrzeni... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To fakt ,pokoje nie są małe :) Miłego dnia

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger