Natalkowy pokój :)

Dziś    1  czerwca   wyjątkowy  dzień    , dla    wszystkich  dzieciaków  :)
Tak  się   fajnie  złożyło  ,że  właśnie  dziś  chcę  wam  pokazać    królestwo   mojej  Nataci :)
Wreszcie  gotowe   ! Hip  , hip  hura  ;)
Pokój   dziecięcy   a  szczególnie  dziewczynki  kojarzy  mi  się  słodko  ,   cukierkowo  , pastelowo  .
On  myślę   , właśnie  taki  jest .  To  najbardziej  kolorowe  miejsce  w  naszym  domu :)
Natalka  chciała  wszystko  na '' PINK''    hi hi  ,  ale  doszłyśmy  do  porozumienia ...
 Dobra  przejdę  do  zdjęć , jest  tego  troszkę  :)
Dodam  tylko  ,  mam  nadzieje , że nie  odniesiecie    wrażenia  zagracenia   ! Pokój  Natalki  jest  sporawy  ma  15 metrów  kwadratowych   ,jednak  na  zdjęciach  nie  umiem  tego   tak  pokazać :)

 Rozgośćcie  się  proszę :)

Pokoje  dzieciaków  to  takie  nasze  "  Handmode   "  Naprawdę  jest  nie  wiele  rzeczy   , które    zostały   takimi  jakimi  były :)  Jeśli  coś  kupiliśmy    to , albo  na  targu  staroci     , albo  od   wspaniałych    zdolnych  kobiet   ,które  tworzą   cudne  rękodzieła :)



Pokój  jest    w pastelowych  kolorach    ,  meble   przeszły  nie  małą  metamorfozę :) Możecie    zobaczyć  w   etykiecie  METAMORFOZY .   Nie  była  bym  sobą  gdybym    nie   przemyciła  i  tu  troszkę  drewna   :)  Powstało   więc  i  parę  drewnianych  mebli   stolik  ,  domek ,  półeczka Pocket  string  ,  a  nawet  płotek   :)
                                                        Zdjęcia   wokół    własnej  osi :)





Domek  w  domku   a  co  ...:)  Natalka  kiedy  tylko  zobaczyła  stodołę  Dawidka  ,zapragnęła  mieć   coś  takiego  u  siebie  . No  drugiej  stodoły  w  domu  to  już  nie  będzie , powstał  więc  domek   . O  nim     będzie  osobny  post  ,  zobaczycie  co  jest  w  środku :) Obok    stoi  ta  nasza  kuchenka    z  toaletki  przerobiona  i  te  moje  rysunki   wiszą  :)


Ten  cudny    turkusowy  kosz    mamy  od  Madzi  Magda i sznurek  :)


Nad  domkiem    zawisł   balon   , był  wcześniej  lampą  w  tymczasowym  pokoju  dzieciaków  ,    jest  też  chmurka  i  zasłonki  uszyte  przeze mnie :)  A  także  Cottonki    z  Biedronki .


Obok  domku   jest  płotek  , służy  jako  osłona  grzejnika    i  kuchenka   :)



 Kącik   małego  artysty  :)  Jest   drewniany  stolik  ,    krzesełko  miś (po  metamorfozie   )  Kredki   w  cudnych  koszyczkach  .
Jest  też  półka  Pocked  string  a  na  niej    śliczna  sówka i  domki    od  Sabinki  z   Śmietankowy dom i  maleńki  miś  od   Gosi  z Roszpunka .  Półka  powstała  z  trzech   desek  i   drucianej  części   starej  lodówki  :)  Kiedy  zobaczyłam  ten  druciak  wiedziałam  od razu   co  z  tego  powstanie :)


 Kotek  na  ilustracji   jest  dziełem   Marta Susek , dostałam    wraz  z  paczką  od  Sabinki 


Do  strefy  sypialnianej :)  Zaprasza  cudowna  misia  od   Roszpunka   jest  robiony  na  szydełku 


 Łóżko  jak  wiecie  przeszło  metamorfozę   .    Nad  łóżkiem    zawisły  pompony   , obok  łóżka  ręcznie   robiony   dywanik    .  Nie , dziergać  kochani  to  ja  nie  umiem     Przykleiłam    sznurki  do  maty  antypoślizgowej  :)   W  tym  miejscu  chylę czoła  dziergającym  :) Jest  również  szafka  nocna  i  półeczka  z  zajączkiem  mojej  roboty .


Na  wyrku  goszczą   uszyte  własnoręcznie  poduchy   i  wymarzony  pingwinek  od  Oli   z  bloga  O Zebrze


Dalszą  część  pokoju   zajmuje  NibyNamiot   .   To Moskitiera   :)   doczepiłam  do  niej    mój    łapacz  snów  i  serduszka  od  Madzi   :)     Ciepnęłam   poduszki  diy     i  gotowe  ..



                                                           Taki  widok   z  niego  mamy 


Dalej  mamy  szafę  ,  i   domek   wieszak  na   plecaczki  woreczki  itp 



Jeszcze  tylko  parę  ujęć :))))




 I   taki  o  to  pój  cały  :)

Mam  nadzieje  ,  że  nie  zawaliłam  was  zdjęciami  :)))
Piszcie  kochani   co  myślicie    ,  jestem   strasznie  ciekawa   !!! 

                                                                            Sybilla 

65 komentarzy:

  1. Dziewczyno jacy Wy zdolni...naprawdę...szafa mnie powaliła na kolana i domek taki piękny...zbieram z podłogi szczękę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ola ... Wiesz miło , jeśli ktoś docenia twoją pracę :)

      Usuń
  2. Wyszło rewelacyjnie!!!A ten drewniany domek to istny czad!!!!Jestem zachwycona!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinka a co myślisz o różu ? Prawda że ładnie wyglądają dodatki od Ciebie :) Dziękuję !!!!

      Usuń
  3. No po prostu brak mi słów!!!:)Kochana macie mega talent, mega gust, domek to chyba taki zamówie u mojego tatusia dla mojej malej hihi bo cudo:D piękne kolory, cudownie bajecznie, aż chcialabym sie tam pobawic:) pozdrawiam kobito małej wiary w siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula rób domek :) Choćby na podwórku obok Twojego ogródka:))) A Jak nie to wpadajcie do nas :) Dzięki za miłe słowa , chyba rzeczywiście brak mi wiary ... Ściskam

      Usuń
  4. Wow bardzo fajnie to zrobiliscie! Najbardziej podoba mi sie chyba kacik z domkiem, balonem, plotkiem i kotkiem na plotku <3 Ale w ogole caly jest super! Oj fajnie ma Natalka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka , tak cieszy się bardzo :) Głównie z tego , że ma swój pokój :) Muszę Ci powiedzieć ,że wieczorem kiedy pali się w domku światło wygląda super i robi za lampkę nocną :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Rewelacja! Taki pokoik to marzenie niejednej dziewczynki :)
    Miłego dnia, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :) Cieszę się ,że możemy i umiemy spełnić marzenia naszych dzieci . Pozdrawiam

      Usuń
  6. Szukam, szukam, szukam i brak słów, bo świetnie, rewelacyjne i bajecznie to może być za mało! Jest wyjątkowo, słodko, ale nie przesłodziliście, wszystkie meble, które poddaliście metamorfozie wyszły świetnie, domek jest genialny - już nie mogę się doczekać kolejnego postu o nim w roli głównej :) Mała jest zapewne wniebowzięta - ja bym była :) I ten płotek, nie dość że pasuje do całości, to jeszcze fajnie 'osłania' grzejnik :) Nie ma zagracenia, dodatków jest dużo i dobrze, bo to pokój dziecka, coś się w nim powinno dziać :) Wielkie brawa dla Was!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci kochana bardzo :) Myślałam nad pomalowaniem domku na biało , jednak gdy go zobaczyłam szybko zrezygnowałam :) Bałam się tylko , czy będę umiała połączyć , w zasadzie dwa style ... Post o domku już niedługo :) A drewniany płotek to taki mój wymysł , nie podobają mi się grzejniki . Natalka bardzo się cieszy i bawi się na całego :) ściskam

      Usuń
    2. Też bym się bawiła :) Domek wygląda bosko i powiem Ci, że bardzo dobrze, że go nie pomalowałaś! :) Ja mam problem z łączeniem styli - przynajmniej tak mi się wydaje ;) A u Ciebie, tzn. Natali wyszło fantastycznie :)

      Usuń
  7. CUUUUUUDNY!!!! Widziałam zdjęcie tego domku na instagramie i aż mnie zazdrość zżerała! Mojej córce pasowałby teraz w nowym pokoju idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo pasował by :) Trzeba zrobić :) Dzięki kochana ...

      Usuń
    2. Nie mam Twoich zdolności moja droga :)

      Usuń
  8. Nareszcie się doczekałam. :)
    Jest pięknie, a Natalka na pewno zachwycona! Domek - rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz kolej Dawidka :) Tylko mamy problem z szafą bo waży prawie 200 kilo :)ściskam

      Usuń
  9. Wymarzony pokój dla każdej dziewczynki, a szczególnie ten domek - rewelacja! Zawsze o takim marzyłam bedąc dzieckiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przekaże pochwały także mężowi :) Przy realizacji tego pokoju , spełniałam też trochę swoje marzenia z dzieciństwa :) Widać wszystkie chciałyśmy mieć domek :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. No dobra ma być szczerze :) dla mnie zaje...fajnie :) ja będąc na miejscu małej Księżniczki nie wychodziłabym z niego godzinami hihihihi chyba nawet spać bym nie mogła bo cały czas bym się bawiła :) A ten drewniany domek to hmmmm absolutna rewelacja. Kolory dobrane idealnie. A tak na marginesie to nie myślałaś aby wystrój tego pokoiku zgłosić gdzieś na konkurs? Dla mnie pierwsze miejsce murowane :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana jesteś :) Jakoś nie przyszło mi to do głowy. Czy ja wiem , jest tyle pięknych pokoi w sieci . Ja jestem dumna z niego bardzo , to cała nasza praca . Nagrodą dla nas jest uśmiech i radość mojej córki :) A to , że komuś się podoba cieszy równie mocno :) Dziękuję za miłe słowa :) Buziak

      Usuń
  11. Śliczny ten domek w domku :) Sama bym taki chciała mieć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zrobisz swojemu dzieciaczkowi :) Buziolki

      Usuń
  12. Kochana śpisz? Bo ja śpię w tym pokoju;)))) zamykam się na klucz i nikogo nie wpuszczam;) Jak tu jest ślicznie absolutnie nie ma mowy o zagraceniu!
    Tu jest wszystko o czym marzy mała dziewczynka...szafa, domek no i dywanik wooow !!brawo!! Masz matka talent;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty wiesz , że moja dziewczynka w nim jeszcze nie spała ... Czeka na nas :) Mamy przeprowadzić się wszyscy razem na górę . Ja pewnie nie raz zasnę obok niej czytając bajki :) Dziękuję za ciepłe słowa .Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. No i wyszła... Sybilla z worka;) Ujawniła w pełni swoje talencie;) Swoje no i męża-rzecz jasna:) Piękny. Aż zachciało mi się drugiego dzidzucha- dziewczynki co bym mogła na różowo robić:) hehe buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To staraj się ,staraj kochana . Jedno dziecko to troszkę za mało . Nie chcesz żeby kiedyś samo zostało !!! A do kogo na takie piękne święta (jak u was )pojedzie ? No i ten róż :) hi hi :) Buziolki

      Usuń
  14. Jestem pod mega wrażeniem! Cały pokój jest rewelacyjny aż nie mogę się zdecydować co podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło :) To chyba te pastele tak działają na kobietki :)

      Usuń
  15. Pięknie! A na ścianie tapeta czy malowane te kropeczki?
    ps. cude te poduch malunek na szafie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na ścianach to kropki malowane farbą :) Myślałam o naklejanych , tyle jest szablonów z różnymi kształtami :)Jednak mając w domu farby , w tych kolorach które chciałam , wydało mi się to bezsensu :) Lama na szafie , to marzenie mojej córci :) Teraz musimy dokupić poduszkę ! Pozdrawiam

      Usuń
  16. Przepięknie!!! Ale najbardziej urzekła mnie szafa, jest niepowtarzalna, jedyna w swoim rodzaju. Kawał dobrej roboty!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na szafie miało się znaleźć wycięte serduszko z lustrem w środku , jednak Natalka po uszy zakochana w LAMIE zmieniła nasze plany :) Czego się nie robi dla dzieciaków :) Pozdrawiam

      Usuń
  17. Moja corcia uwielbia roz ,to zapewne zakochalaby sie w tym pokoiku :))) Cuuudny Pokoik stworzyliscie !!! :)) Baardzo mi sie podoba wszystko :))) Jest wszystko czego mala dama pragnie noo Suuper :) Slicznie wychodza Ci te Twoje szyjatka :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie wieczorowa pora :)) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)))To dziewczyny by się dogadały :)) Szyjątka coraz lepiej , ale wiesz jeszcze muszę poszyć troszkę :) Ściskam mocno

      Usuń
  18. CUDOWNY!!!!!! To Twoja Natalka może teraz poczuć się jak prawdziwa księżniczka w takim pięknym królestwie! Chyba zatrudnię Cię do zaprojektowania i wykonania pokoiku dla mojej Izki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jadziu :) Ciekawe czy bym podołała takiemu wyzwaniu :) Ściskam dziewczynki

      Usuń
  19. Przepiękny :) Zakochałam się w drewnianym domku Mogłabym zamieszkać od razu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie wiem tylko , jak długo byś wytrzymała chodząc na kolanach :)))) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  20. Przepiękny pokoik! Jak marzenie! Podziwiam, zaangażowanie i dbanie o detale!
    Pozdrawiam
    Bogna
    www.lulajblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu :) Znając siebie jeszcze nie raz coś się w nim zmieni :) Dla dzieci robi się coś z przyjemnością :) Pozdrawiam

      Usuń
  21. Cudny! Przecudny! Nie umiem znaleźć słów!!! Chcę być małą dziewczynką i mieszkać w takim raju!!! A ten domek!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wiesz bawię się z Natalka , ale to już nie to samo , kiedy się było dzieckiem :) Najpiękniej jest wieczorem , kiedy światełko w domku się świeci a my czytamy książki . Szkoda tylko że jeszcze musimy spać na dole ...

      Usuń
  22. Wcale nie czuć zagracenia..jest po prostu BAJKOWOOOO :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Ciesze się więc , że udało mi się nie zagracić :) W dziecięcym pokoju troszkę o to trudno , w końcu dzieciakowych zabawek jest sporo :)) Miłego dnia

      Usuń
  23. Jest genialnie, aż sama chciałabym być dzieckiem...Super i ten domek ekstra :) Naprawdę dobrze to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miała być troszkę inna , ale Natalka chciała właśnie lamę :)

      Usuń
  25. Jestem pod ogromnym wrażeniem, jestem wzruszona..cuuudooownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło wiedzieć , że aż tak może się podobać:) by wzruszał :)))) Ściskam

      Usuń
  26. Pokoj prze piekny ;D a ten domek jest cudowny sama bym sie w nim pobawila ;D Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Do tego domku to już kolejka się robi hi hi :)

      Usuń
  27. Petarda po prostu! Jesteście zdolni niesłychanie, brawo Wy!!!:-) Domek to strzał w 10! Sama bym taki pokoik chciała hihihihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)I dzięki :)Domek to takie marzenie chyba każdej dziewczynki tej małej i tej całkiem dużej :) Pozdrawiam

      Usuń
  28. Kurde sama bym się wprowadziła do takiego pokoju. :) Też jestem Natalka, może Twoja córka mnie przygarnie? :D Cuuudowny jest! Domek i kuchnia są jak z bajki! Jesteście artystami po prostu ludziska! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalka to pakujcie się wszyscy ;)Zapraszam :) A tak serio to bardzo , bardzo dziękuję :) Przekaże temu drugiemu artyście (HI HI ) bez którego te wszystkie moje pomysły nie miały by jak ujrzeć światła dziennego !!! Buziolki dla Was

      Usuń
  29. Cudowny! To się nazywa talent :) pokój ma charakter a mi właśnie tego czasem brakuje, zeby nadać charakter pomieszczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Olu ja sama nawet nie wiem jakim stylu jest ten pokój , zresztą cały nasz dom :))) Zazwyczaj jest już w głowie jakiś projekt , a wychodzi zupełnie co innego hi hi . Staram się tylko nie zagracić , bo czasem potrafi mnie ponieść . działam na ślepo , lubię tylko kiedy pasuje do siebie , ale czy ma charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam oglądać zdjęcia z Waszego Domku - jest meegaaa uroczy. Pokoje dziecięce są przecudowne. Widać że każdy szczegół tworzony jest z miłością i nadajecie mu wszyscy bardzo osobisty charakter. Tak trzymać jest jak w bajce...
    Sybilla mam na strychu bardzo podobną szafę jak ta w pokoju Natalki, moja jest w kolorze brązowym, czy możesz mi zdradzić jak stworzyłaś tak piękną swoją?Pozdrawiam. Martyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger