Łapacz pięknych snów

Ostatnio  jakoś  nie  bardzo  mogę  spać .
 I  tak  z  mężem  nie  wiele  śpimy   , ale  ostatnio  ja  już  prawie  w ogóle ...
 Za  dużo  myśli    ,  za  dużo  pomysłów   , wszystkiego  za  dużo  !
  Po  pokojach   dzieciaków   przyszedł  czas  na  naszą  sypialnię .
 Spokojnie  ,  jeszcze  troszkę  czasu  minie  nim  wam  ją  całą  pokażę  .
Mogę  tylko   powiedzieć  , że     nie  łamiemy  już  kości  na  rogówce  i  materacu  .
Mąż    Artysta :))))  Zrobił     łóżko  :))   No  cóż  z  tego  , jak  właśnie  to  cudo   spowodowało  moja   bezsenność  :)   Myślę  ,  planuję    jak  ma  wyglądać     to   miejsce  .
 Myślę  nad  kolorami  ,  stylem  .
 Raz   o    pastelach   innym  razem  o  szarościach    a  jeszcze    innym    o  żywych  barwach   . Chciała  bym  by  była   troszkę  industrialna  , troszkę    góralska    ,  ciepła    z  nutką  kobiecości  :)
 Weź  mnie  tu  zrozum    hi hi hi
 Dziś  w  nocy   mnie  oświeciło  !!!
Morze  i  mi  się  podobają  kolorowe    , pastelowe   wnętrza    ,  może  nawet    też    coś  w  stylu   Shabby chic  , może  !
Ja  jednak  mam  już    widać     swój    styl  ,  którego  nazwać  wcale  nie  potrafię  :)
Ja  po prostu  uwielbiam   drewno  ,  biel    i  czerń   .  Przełamane   naturalnymi    dodatkami  (kwiaty ) .
Może   odrobina   nowoczesności  też   gdzieś   tam  błądzi :)
 I  o  to  pomysł  na  sypialnie   hi hi
Nocami    myśli  też   krążą     w  okół     mojej  pracowni   ,  która  też  powoli  powstaje  :)
( To  taki  nieduży  pokoik   , ale  zawsze  coś  !
I  tym  co  będzie  z  niej   wychodzić   :)   Trochę  czasu  mi  zajęło  ,  ale  najważniejsze  , ze  już  wiem  .
 Teraz  tylko  muszę  uzupełnić   zapasy    ,     dokończyć   pomieszczenie   i   do  dzieła  ....

 Dziś  wam  chcę  pokazać    co   robię  kiedy   nie  śpię   ( oprócz  myślenia )   :))

 Powstał    łapacz   snów   do  sypialni    i   taca    na   różności   .
Począwszy  od   świec   ,  domków   skończywszy  na   jedzeniu   :)


Taca   powstała  z  deski   ,  i  czterech  talarków  . 
Boki   deski  zostały  pomalowane  na  biało  ,  bardzo  podoba  mi  się  taki   efekt  .
Moim  zdaniem    drewno    jest  bardziej   hmmm ....  delikatne ,  podkreślone   ?
Wierzch       pociągnęłam  olejem :) 


Może  nie  jest  to  nic   skomplikowanego   ,  ale    minimalizm  w  takiej  wersji  mi  bardzo  odpowiada .
 Do  deski  można   przymocować    przeróżne   uchwyty   ,   co  sprawi  że   stanie  się  bardziej  funkcjonalna  . Ja  na razie   zostawię   ją  właśnie  w  takiej  formie  :)


Być  może  za  jakiś  czas    właśnie     taka   taca  pojawi  się  w  ofercie    Domku  za  lasem  :)
                                                                 Zobaczymy :))))


                                                     To  kawałek  ściany   w  sypialni   :)
                                     To  będzie  chyba    moja    najulubieńsza   ściana  z  całym  domu  !!!


                         Tu  już  inna   aranżacja  .  Z  domkami    które   dostałam  od   Agatki  :)


  Mam    domki     od  Agi   i  Sabinki   :))) Piękne  domki    robi  również  Pola  z  Kuferka Poli   . W  ogóle  to  strasznie  dużo  tego   wszędzie   , ale   mażę  też   o  swoich  własnych .  Takich   troszkę  w     moim  własnym  stylu   . Niedługo  je  zobaczycie   :)  Mam  nadzieje   ,  że  wszyscy  którzy  je  robią    psów  na  mnie  wieszać  nie  będą :))

  Tu    już  Nasze  :)  Nie  tak  pięknie  wycięte    , ale  to  jeszcze  te  pierwsze   , co  mi    mąż  uciął  jak  domek  Natalki  robił  :)  

Łapacz     to  już  nie  mój  pierwszy    ,  jeden  pojechał  do   Graciarnia   , drugi      jest   u  Natalii   .
Ten    w  troszkę  innym  stylu   , moim  stylu  :)   Miały  być    piórka  białe   ,zamiast  czarnych    sopelków    , ale    mojej  mieścinie   nie  można  kupić   !!! A  gęsi   nigdzie   nie  widać   :)))




Mam    nadzieję  ,że  teraz   spać  już  będę  lepiej  :)

A  u  was  jak  ze  spaniem  ?   I   proszę  piszcie  co  myślicie   o   moich  nocnych  wyrobach  :)
Mogły  by  się  pojawić  w    ofercie   Domku  za  lasem ?  

                                                   Ściskam  was  mocno    Sybilla

33 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny łapacz kochana! Jak zwykle umiesz zaskoczyć😃😃dziękuję że o mnie wspomniałas w poście😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula nie ma za co :) Jak coś mi się podoba chwalę i polecam :) Kochana zając się szyję w weekend :) Także za niedługo będzie u was :) Buziol

      Usuń
  2. Zaczynam się bać tych Twoich bezsennych nocy, chociaż z drugiej strony jak takie cuda powstają - śpij jak najmniej :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi HI HI muszę pić więcej kawy , albo chociaż mocniejszą :) Bardzo się cieszę ,że Ci się spodobały :)))Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudny ten Twój łapacz. I nawet Twoje ukochane drewno udało Ci się tam wcisnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam żeby był troszkę inny :) Chyba mi się udało :) ściskam

      Usuń
  4. Życzę Ci samych pięknych snów - piękne wnętrze już masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję kochana :) No Ty wiesz , że zamiast spać w nocy myślę , a rano nic nie pamiętam hi hi .Ściskam

      Usuń
  5. Wasze prace wyszły bosko! Zresztą, jak każde :)
    Moje gratulacje z efektem ŁoŁ
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto bardzo cenię sobie Twoje zdanie .
      Cieszę się wiec ,że Ci się podoba :)
      Spokojnej nocy ...

      Usuń
  6. Łapacz snów idealny, a tacka mnie zainspirowała! Mam deskę położoną na regale, ale jakby tak dołożyć jej nóżki... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaja pochwal się jak zrobisz :) Fajnie ,że ktoś korzysta :))))) Przecież po to są właśnie blogi , by inspirowały :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy łapacz snów. Będzie łapał piękne sny :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo , troszkę inny :) Na pewno Cię odwiedzę :) Spokojnej nocy i miłych snów ;)

      Usuń
  8. Od bardzo dawna chodzi za mną właśnie łapacz snów i zmotywowałaś mnie! Muszę też takie cudo wykonać, co prawda nie mam problemów ze snem, nie licząc małego Jasia - ale nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać. Taca super minimalizm jest czasem najlepszy! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalisz się potem łapaczem ? :)))) Mnie się one bardzo podobają jako ozdoby , ciekawe czy rzeczywiście mają jakąś ukrytą moc :) A ta moja decha no niby nic , ale jakoś ją bardzo polubiłam :) Miłych snów :D

      Usuń
  9. Łapacz rewelacja! Bardzo lubię Twój styl, jest ciepły i rodzinny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się robi kochana :) Oczywiście w kolorach Twojej sypialni !!! Miło , że właśnie tak mnie Nas widzisz :) Ściskam

      Usuń
  10. Chciałam napisać teraz możesz już słodko spać, ale z drugiej strony, jak w tym czasie tworzysz takie cudeńka, to ja nie wiem czy to dobry pomysł ;) A łapacz jest przepiękny :) I jak się domyślasz, tak nie mogę doczekać się Waszej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arletka mam nadzieje , że pójdzie szybciej niż z pokojami dzieciaków :) Jest na pewno mniej rzeczy do zrobienia . Ale wiesz , z moim " M " to nic nie wiadomo !!! Teraz zaczął robić barierkę na balkonie , a ja czekam by dokończył to co zaczął w sypialni !!! Buziak

      Usuń
  11. cudownie jest u Ciebie zostaję na dłużej:) podziwiam łapacz.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło :) Rozgość się proszę :)))

      Usuń
  12. Zaglądam do Ciebie i cieszę oko :) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja cieszę Twoje oko a Ty rozbudzasz moje emocje :) Kiedy kolejne opowiadanie ? Babo pisz po dwa odcinki hi hi .Ściskam

      Usuń
  13. Piękny łapacz :) mój również powstał spowodowany bezsennością z nadmiaru pomysłów :) za dużo projektów, a za mało czasu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już swoje zapisuję i to szybko , bo zaraz pojawia się następny i zapominam pierwszy hi hi . Albo często myślę planuje w nocy , rano wstaje i nic nie pamiętam :) Znasz to ??? Pozdrawiam

      Usuń
  14. Ty to masz całą głowę pomysłów! :) Fajny ten łapacz. Mam nadzieję, że teraz będziesz mogła spać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu :) Ty wiesz ,że ja chyba kawę muszę jednak przestać pić . A tak niedawno zaczęłam . W sumie to mleko z kawą , ale widać i to dało mi radę .Ściskam

      Usuń
  15. Piekny i taki inny niz tez co do tej pory widzialam :)) Super :) Aranzacje Piekne :)) Ja u mnie w Kikku takie domki z drzwiami i bez raz w przecenie po 10 centow kupilam hihi :)) Troszke ich jest , ale wyciagne malej jak juz troszke pokoik ogarniemy :) Co do snow Zycze Ci ,abys juz teraz spokojnie sobie spala :)) Pieknie sie zapowiada z tego co mowisz :))) A ja , ja wlasnie wrocilam z planowanej podrozy , planowanej bo 9 lat sie do niej zbieralam :)) Sama bez meza ,dzieci sie wyrwalam hihi :) A wiec sen teraz u mnie jak najbardziej wskazany w duzych ilosciach hihi :)) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuje :))) Agnieszka chwal się gdzie byłaś ? dziewięć lat ? To to była wyprawa jaś :)Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny, chyba sobie taki skombinuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger