Taras -inspiracje

Witajcie  kochani   :)
Mam  nadzieje  ,   że  udało  wam  się  odpocząć  choć  troszkę   w  ten  majowy  weekend .
U  nas  pogoda    kiepska  co  prawda  była  ,  ale   ognisko  w  gronie  rodziny  się  udało  zrobić  :)
Dziś  za  to   przywitało    nas  słoneczko   i  23  stopnie  na  termometrze  :)
Zrobiło  się  tak  pięknie  ,  że  aż   w  domu  siedzieć  się  nie  chce !  Wyciągnęłam    więc   na  nasz     niedokończony  jeszcze  taras  ,   ratanowe   fotele     i   grill  ( stary  bo  stary  ale  jest !)
 Zasiadłam   popijając  kawkę   i  oczami  wyobraźni   widziałam    wszystko  TO   ,  co     za  jakiś  czas  będzie  ... Cichą  nadzieję  mam   , że  jeszcze  w  tym  roku    się  uda !
 Ja  na razie  pomarzyć  sobie  mogę  , ale    niektórzy  z  was   już  takowy  posiadają   ,  są w  trakcje  prac   , albo  dopiero  planują   taras  zrobić ...
 I właśnie  dla  tych   planujących    przygotowałam    kilka   , a  nawet  sporo  inspiracji  ...
Chcę  wam  dziś  pokazać   co  nam  się  bardzo  podoba    ,  a  może  i  wy  coś   dla  siebie  ciekawego  znajdziecie  :)

 Nasz  przyszły  taras  ,    będzie    połączeniem   surowców  naturalnych  .  Wiecie  już  ,   że  ja  kocham  drewno  .  Bardzo!!   Nie  wiecie  jednak  ,   że  mój  mąż   kocha   kamień    :)    Zawsze  gdy   jesteśmy  w  górach   , gada  na  okrągło   ,,zobacz  widziałaś:)   jaki  piękny   łupek   ,     widzisz   jakie   okrąglaki   ,     ale  by  był  piękny  grill   ,  a  tam  widzisz    jaki  płaski   , kolor  jaki    piękny  ma  !"     Mam  ja  z  nim :)  Na     fatałaszki   nawet  uwagi  nie  zwróci  :) !!!
Na  tarasie   będzie    więc  dużo  kamienia  i  dużo  drewna   ...  Takie  połączenie   nas    oboje :)
Kawałek     będzie  zadaszony  . Pod  dachem    jakaś  kanapa  ,   może   z  palet  :)   U  Moniki   z  bloga   BETWEEN MY WALLS   taka  stoi  , cały  taras    jest  cudny   zresztą :) Zobaczcie !
  A  puki  co   zróbcie  sobie   kawkę   i  klapnijcie    na  fotel  ,bo  jest  tego  troszkę ...
























                                 
                                                             źródło   Stylowi.pl

 Jak  wam  się  podobają   ?  Napili  byście    się  kawki  w  takim  miejscu ?   Bo  ja   bym  strasznie  chciała  i  może  książkę   jeszcze  :)  
A  może   macie    swój  piękny   taras  ,  którym  chcieli byście  się  pochwalić ? Jeśli  tak , piszcie  w  komentarzach   , chętnie  zobaczę   :)


                                                      Pozdrawiam   SYBILLA

19 komentarzy:

  1. Mam dość sporą altanę - pokazywałam ją kilka razy. Przez parę lat umilała mi wakacje:). Nie jest jednak tak pięknie urządzona, jak na obrazkach, króluje misz - masz, bo to takie miejsce raczej na spotkania towarzyskie:)
    Nasz przydomowy taras (a raczej wielki balkon, bo jak buduje się w górach, zdarzają się niespodzianki w postaci małego pochylenia terenu:)wkrótce będzie gotów, może się pochwalę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty dawaj szybko kobieto ,te zdjęcia zobaczyć ! Tarasu i altany ...
      W górach !! Ochhhh ... Marzenie !!! Uwielbiamy góralskie klimaty . Jeśli napiszesz mi ze masz dom z bali na kamiennej podmurówce , to już Cię nie lubię ;))) U nas mąż zrobił schody , które mają nam przypominać cudowne miejsca , które odwiedziliśmy ... Pozdrawiam

      Usuń
  2. Niektóre z tych propozycji chwytają za serducho!!Ja właśnie wciąż się zastanawiam nad tarasem, czy robić taras i pokombinować z zadaszeniem czy też obok lepiej robić altankę;/ale to tylko myśli, do tarasu kawał drogi;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas altana też powstanie :) Wieje u nas strasznie więc o zadaszenia części pomyśleliśmy . I deszcz wtedy nie straszny :) Pomyślcie dobrze , zaplanujcie wszystko . Pewnie ze 100 jeszcze razy się wam odmieni , ale co tam jak to takie miłe . Ależ jestem ciekawa jak wyjdzie to wasze gniazdko :)

      Usuń
  3. No dobra! Przyznaj się skad wiedziałaś , że ja marzę o przerobieniu tarasu????? No skad?? mam dość duży taras, małe zasoby finansowe i marzenie, by stał się on przytulny, praktyczny i kolorowy :) Adres? Okolice Poznania.....daleko masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOOOOOooo kurcze :) Ja w okolicach Kielc :))
    Wiesz wróżka Sybilla , szklana kula i te sprawy hi hi hi .
    No patrz , mamy podobne marzenia :) A tak serio to myślę , że niewielkim nakładem finansowym , swoją pracą , też można coś fajnego zrobić ... Szkoda że tak daleko , wpadła bym :) coś byśmy razem zmontowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde czułam, że jesteś daleko :( Miałabys u mnie duze pole do popisu, bo taras naprawdę duży :)

      Usuń
  5. Już nie mogę doczekać się Waszego tarasu :) Dziś udało mi się wyskoczyć z mężem (bez dzieci) na zakupu balkonowe ;) i już jutro zaczynam małe malowanie i tym samym drugi etap metamorsozy balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz , że ja też :)) Ale na to przyjdzie mi jeszcze poczekać !! pomarzyć zawsze można :) Mówisz zakupy bez dzieci :))) Och to odpoczęłaś Co ? I pewnie świetne rzeczy zakupione ... Chwal się szybko :) pozdrawiam

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że jutro uda mi się pomalować skrzynie na doniczki - a co za tym idzie jakieś zdjęcia :) Jutro jak dam radę wrzucę pewnie metamorfozę skrzyni :)

      Usuń
    3. A Wy teraz taras macie? :)

      Usuń
    4. Tak mamy , tylko nie wiem czy to tarasem nazwać mogę :) Czeka nas jeszcze masa pracy przy naszym domu ... Działamy z pokojami na górze , potem przyjdzie pora na roboty zewnętrzne :) Dużo tłumaczenia do rana by mi zeszło :) Czekam na twoją odsłonę :) i skrzynkę , też mnie dopadła skrzynko-mania !!!

      Usuń
    5. Znam ten ból robienia wszystkiego po kolei ;) Człowiek chciałby wszystko już teraz, no ale niektórych rzeczy nie da się przeskoczyć ;)

      Usuń
  6. Piekne inspiracje :)) Juz teraz wiem ,ze bedzie u Was Cuuuudnie :))) U nas teraz wolne sie zaczelo i dzisiaj bylo Piekne slonko ,to korzystamy :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystaj ,korzystaj witamina D bardzo potrzebna :)))
      Mam nadzieję ,że chociaż na jesień damy radę z tym tarasem .Aaa... zobaczymy , wszystko ma swoje miejsce i czas :) ściskam

      Usuń
  7. Ja niestety nie mam tarasu, jedynie balkon ( też jeszcze nie gotowy zresztą) ale posiadanie takiegoż uważam za coś wspaniałego;)
    http://sztukadziecka.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balkon też można pięknie urządzić :) Ja to bym wszystko już natychmiast chciała , ale cóż zrobić kiedy tak właśnie się nie da ....Pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękne te wszystkie inspiracje, gdybym miała taras to bym nie wiedziała na co się zdecydować. Ale na razie ten dylemat jeszcze mi nie grozi. Może kiedyś...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jakbym chciała taki duży piękny tarasik mieć, z kominkiem i fotelikami! Na razie mamy tylko duży pusty ogródek w tym naszym wynajmowanym domku, ale mąż właśnie stół z ławką samodzielnie zbija :) Więc będzie gdzie siedzieć, bo na razie to tylko spacerujemy po trawce z Izunią. Wiosna nas nie rozpieszcza w tej Irlandii i co 5 minut to słońce, to deszcz, ale jak tylko słoneczko wychodzi, to od razu na ogród wychodzimy. Ostatnio nawet pokazywałam u mnie kawałeczek tego naszego ogródka - zapraszam Cię Sybilla do obejrzenia :) Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger