Łóżko dla dziewczynki

Dziś  chciałam  wam  pokazać  , że  naprawdę  nie  trzeba  wydać   majątku     , by  ładnie   umeblować  dziecięcy  pokój ...
Strasznie  chciała  bym  wam  już  pokazać   cały   , ale   nie  dam  rady  :(((  Brakuję  jeszcze   paru  rzeczy..
Dziś  kolej  na  Natalkowe  łóżko :)
Kiedy  myślałam  o   Pokoiku  małej  księżniczki  wiedziałam  , że   łóżko  będzie   drewniane   troszkę  w  starym  stylu .  Przeglądałam    różne  strony  z  nowymi  łóżkami  tego  typu . O  ile  łóżka  w  miarę  mi  się  podobały ,  to  ceny  tych łóżek  podobały  mi  się  mniej . Samo  łóżko , bez  materaca ,   to  koszt  1190 !
Kocham  moje  dziecię  nad  życie   ,  ale   tyle  za  łóżko   nie  dam  .
Tym  bardziej   , że  nie  wiadomo  czy  będzie  w  nim  spać  !!
Co  więc   mogłam  zrobić  ? Moje ukochane  Olx .
Traf  chciał   , że     bardzo  podobne  łóżko znalazłam  :)  i   to  całkiem  blisko  nas   .
Jedynym   minusem  był  kolor   , a  w  sumie  jego  brak !!
Wiecie  miało   pasować  do  mebli  !
 Łóżko   kosztowało   całe   150 zł   i  muszę  dodać  ,było  ładniejsze  od  tamtego  nowego !!
Szybko   pojawił  się  pomysł  przemalowania  . Przecież  tyle  mebli  zostało  już  w  ten  sposób  przez  nas  odnowionych .
Decyzja  zapadła  kupujemy !!
 I  tak     zostaliśmy    szczęśliwymi  nabywcami   księżniczkowego  łóżka  naszej  Natalki :)

Łóżko   nie  było   w  złym  stanie  ( zobaczycie  poniżej ) mało   parę  zadrapań  i  jedną   deska  była  delikatnie  uszkodzona  przy    łączeniu  . (od  za mocnego  skręcania   ) . Mogło  by  zostać  takie  drewniane   , ale  bardzo  podoba  mi  się dziecięca    pościel , poduszki   na  białym  . Ja  poprostu  uwielbiam  wszystko  co  jest  białe :)

Łóżko  zostało    przeze mnie    wyczyszczone   szlifierka oscylacyjną  . Mąż    go  ładnie  pomalował  pistoletem   do  malowania  .  Farba  to    ta  sama  , którą  malowaliśmy  pozostałe  meble .

Tak  o  to  mamy  łózko   nie  za  1190 zł     tylko  za  450 zł   z  materacem  ( który  był   jeszcze  w  promocji ) !!!      
 Można  ?    A  pewnie  że  można :)

A  teraz  czas  na   metamorfozę :)


                                                                          Przed !!!



                                                                              Po !!!




         
                                         Cała  seria  maminych  poduszek  i  pomponów  :)

Wystrój   tego  kącika  jeszcze  ulegnie  małym   zmianom   ,   kiedy  tylko  mój  mąż   się    na   zlituje   hi hi  Bo  to  co  sobie  zaplanowałam  , bez  jego  pomocy  jest  niemożliwe !!






Nasze  łóżko  od  tamtego  nowego  różni  się   teraz   , tylko  tym   kwiatuszkiem   .  Co   mnie  sie  bardzo  podoba :) 

I  co  myślicie ? Udowodniłam   , że  można     mieć  coś   tańszego  i  nie  koniecznie  gorszego ? A       macie  jeszcze fotkę  i  stronę     tego  NOWEGO  ,  co  byście  sami  zobaczyli     :) KlIKNIJ TU


Dajcie  znać  jak  wam  się  podoba :) 
   
                                                                           Sybilla 

31 komentarzy:

  1. Ty wiesz ze mi się podoba. :) Nie mieli jeszcze jednego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Ale pewnie znajdziesz coś dla siebie :))) znaczy Zosi :)Ściskam

      Usuń
  2. Piękne - zdecydowanie ładniejsze od tego nowego - ten kwiatek wygląda uroczo! :) Fajny z Was twórczy team :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki powiem Mojemu M , co by mnie lepiej słuchał jak o coś proszę he he . A z tym łóżkiem masz racje :)))

      Usuń
    2. Już nie mogę się doczekać zdjęć całego pokoju :)

      Usuń
  3. No pięknie pięknie i jeszcze raz pięknie!! Zrobione rewelacyjnie i ten kwiatek.. Ach super jesteście;) a podusia łezka bajeczna,chce taka;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mogę Ci zrobić podobną , bo to było z mojej sukienki , a tej już nie posiadam ;) hi hi hi

      Usuń
  4. Dałaś czadu, ale super kurcze! No i udało zrobić, Ci się zdjęcie "przed" hihihih. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozo :) Przecież Ty nie lubisz różowego ;p. Bo wiesz trochę musiało odstać , to zdążyłam :)

      Usuń
  5. I cóż ja mam napisać;) cały miód bym na ciebie wylała, żeby ciebie zasłodzić;) Wymarzone miejsce do spania małej księżniczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Malwinka :) Jestem tylko ciekawa czy będzie chciała spać w nim sama :/

      Usuń
  6. Piękny pokoik, a łóżko naprawdę ślicznie wygląda i będzie służyło małej Księżniczce:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam taką nadzieję ... chyba ze znowu przyjdzie do w nocy do mamy . Pozdrawiam

      Usuń
  7. Szczerze Wasze lozko jest duuuzo Piekniejsze jak tamto :)))) Szczesciara Mala :))) Cuuudny kacik juz teraz ma :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mnie też podoba się dużo bardziej i tak jak mówiłam , nie trzeba wydać majątku .Ściskam mocno

      Usuń
  8. Ślicznie! Mam taki sam pomysł z metamorfozą swojego łóżka :) Również chciałabym je pomalować na biało i chyba jestem coraz bliżej tego rozwiązania ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) Czekam więc na metamorfozę u ciebie :)Pozdrowionka

      Usuń
  9. Woooooooow! Jestem zachwycona! Ale słodko. Ja mojemu juniorowi kupiłam na Olx ikeowskie łóżko z litego drewna za 50 zł. Nie malowałam bo chłopakowi podobały się ciemne dechy. Dziewczyny też mają z OLx-a łózka z proszkowanej stali - dwa w cenie jednego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A więc właśnie , bardzo dużo ludzi robi tego typu zakupy . Dziwię się tylko tym , którzy się tego wstydzą .Przecież to nic złego . Szczerze ! Gdyby takie łóżko na śmietniku leżało to bym poszła i wzięła :))) Ściskam

      Usuń
  10. Piękne! Lubię prostotę i minimalizm :)
    Ja niedługo będę na etapie szukania łóżka dla synka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) ale chyba muszę powiedzieć ,że w całości tego pokoiku już nie wygląda tak minimalistycznie . Starałam się jak mogłam by nie przesadzić ,jednak czy mi się to udało , tego nie wiem :) Pozdrawiam

      Usuń
  11. Przepiękne to łóżko i nawet jak dla mnie ładniejsze jak to ze sklepu :) Metamorfoza wyszła Wam genialnie, a kącik razem z podusiami wygląda uroczo i oczywiście dziewczęco, czyli tak jak trzeba.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinia dzięki :) Przekaże mojemu M , bo dzielnie walczył by je równo pomalować :) Słodkość kojarzy mi się z małymi dziewczynkami , więc musi być cukierkowo :)) Ściskam

      Usuń
  12. Absolutnie przepiękny pokoik! Idealnie w moim guście :D Też juz się przymierzałam do zakupu tych materiałów na all, i do uszycia pościeli, zasłonek i miękkich ozdóbek :) Teraz widzę, że to wspaniały pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Pewnie że wspaniały ! Nie wahaj się tylko kupuj i szyj ! Wiesz ile będziesz miała radości na widok uśmiechu Twojego dziecka kiedy będzie spędzał czas w tym pokoiku , w który włożyłaś tyle serca :)Pozdrawiam

      Usuń
  13. Z dnia na dzień Twoja inwencja twórcza i zmysł artystyczno-estetyczny zaskakują mnie coraz bardziej.

    W skrócie: cuda robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz tylko , taka prawda jest , że sama to ja bym nie nawojowała . Dobrze , że ma mi kto pomóc. Serio pomysłów w głowie , to ja mam dużo ,muszę zapisywać bo zapominam :) A mojemu "M" to już czasem ręce opadają :) ściskam

      Usuń
  14. po prostu bombowo, jestem pod mega wrażeniem. jak się chce to się udaje. super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właśnie , wystarczą tylko chęci ! :) Samo to się nic nie zrobi. A tak sama mam ochotę tam pospać :) Pozdrawiam

      Usuń
  15. Magiczne wnętrze :) tylko tyle jestem w stanie napisać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger