Jak ozdobić puste ściany ...

 Witajcie  kochani  :)
 Długi  weekend    u  nas wciąż  trwa  ...  W  sumie   to  tylko  dla  dzieci    ,  korzystają  z   ciepła  i  słoneczka ...
Ja   coś  tam  robię  jak  zawsze  :)))
Dziś   pokażę  wam   , jak  można    fajnie  ozdobić  ściany   dziecięcych  pokoi .
Bardzo  podobają  mi  się  na  ścianach  wszelkie  grafiki  , obrazki  ,   maty ...
 Sobą  bym  chyba  nie  była   , jeśli  nie  spróbowała  bym  własnych   sił  w  tym  temacie ...
 Tak  właśnie  powstały  trzy  propozycje .

Pierwsza  to    zwykły  rysunek  , namalowany  przeze mnie  farbami  . Zawisł    w   bardzo  modnej  teraz   antyramie .  Do  zrobienia  takiej  antyramy   potrzebne  wam  będą  :
- 2    listewki (  docięte  na  wymiar  obrazka , plakatu ) ,
- 4 pineski,
-  sznurek  jutowy .
 
Jak  zrobić ? Nic  łatwiejszego  .
Sznurek  jutowy     ucinamy   ,  w  zależności   od  tego  jaką  długość  chcemy   . Zawiązujemy  supełki  na  końcach   , na  listewce   równiutko    kładziemy   plakat   i   przyczepiamy  go  razem  ze  sznurkiem  pineską  .. Tak  jak  poniżej




                                                                              Gotowe



Druga  to  mata  jutowa   . Kupiłam  kiedyś     na  targu  staroci  ,  wiedziałam  ,  że  do  czegoś  się  przyda  :) .  Jeśli  nie  macie  ,  możecie  kupić  sobie    worek  jutowy     , koszt  to  coś  około   12  zł  .   Wtedy  trzeba  uciąć   ( taki  rozmiar  jaki  chcecie )   i    zrobić  sobie  taka  ramkę     jak  powyżej   . Albo   zrobić  zakładkę  centymetrową  na   górze  i  dole  maty  zszyć   i   włożyć  do  środka  dwa  kijki  (listewki ) . A  jeśli  macie  coś  podobnego  ,    to  potrzebne  wam  jedynie : 
-  mata , 
-sznurek  jutowy ,
-marker  olejny   , lub  do  tkanin 

 Ja  napisałam  dziecku   alfabet    , ale  wy  możecie   co  tam  się  wam  podoba    np .  słówka  jakieś  ,    wierszyk ,     czy     postać  .     U  mnie    by  zawiesić   wystarczyło  tylko  zrobić  pętelki  na  sznurku   założyć  na  wystające  kulki  i   do  ściany  przyczepić . 

                                                                
                                                                            Gotowe :)



Kolejny  i  już  ostatni  plakat    to  miś   :)  Co  nam  będzie  potrzebne ? 
 - czarna  kartka  z  bloku  technicznego  ( może  być  każdy  inny  kolor )
-farba  do  ścian  +  pędzel  ,
-miś  maskotka  (  dobrze  kiedy    miś   jest     z  długim  włosiem ) 



 Co   z  tym  zrobić ? 
 Misia  wystarczy  pomalować  ,    odbić  na   kartce    :)  Ja  dodałam  jeszcze     nosek  z   cyrkonii  ,oczka   z  koralików  i  materiałową  kokardkę  . Wy  kochani  możecie  np.    namalować   :) 



                                                                            Gotowe :) 


Miś  zawisł   chwilowo  nad  łóżkiem   , ale  pewnie  zmieni  jeszcze  miejsce     ,  na  zdjęciu  nie  bardzo   widać  mu  oczka   , ale  są      musicie  mi  uwierzyć  na  słowo  :)  Ach...  miałam  wam  jeszcze  powiedzieć  ,że  o  misia  nie  ma  się  co  bać  ,  wystarczy  szybko   uprać :) 
Wszystkie  te  nasze  plakaty  maty  itp.  zawisną  na  haczykach  ,  ale  do  tego  potrzebna  mi  męska  ręka  , co  by  równo  było  :) 

Mam  jeszcze  parę  pomysłów   na  plakaty  , ale  to  już  w  innym  poście ...

  Co  myślicie  o  takich  samodzielnych  plakatach ,    ozdobach  ścian  ?     Jeśli macie   jakieś   ciekawe  pomysły   piszcie   chętnie   wykorzystam  ..
  
                                                                     
                                                                           Sybilla 

18 komentarzy:

  1. Pomysłowe to! Alfabet na tej macie chyba tez znajdzie kiedyś miejsce w pokoju Zofii. Pomysł mi się strasznie spodobał.
    Cium

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci że do Dawidkowego pokoju pasuje fajnie :) I jest praktyczny . Jesteśmy na etapie nauki literek ,czytania ,pisania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z odbiciem pluszowego misia zarąbisty! :) Szkoda tylko upaćkanego misia, ale plakat superrrr!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Spokojnie ,miś się doprał :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pomysł z alfabetem kiedyś wykorzystam:)) super pomysł!!podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne pomysły, wszystkie ozdoby bardzo mi się podobają. Proste, a bardzo efektowne! :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , tylko żeby umieć malować tak jak TY ech...Ściskam

      Usuń
  6. Fajne pomysly;)ale gdybym pomalowala misia mojej córy to już bym tu nic Ci nie napisała; )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HI HI HI :) Spokojnie , miś się dopiera bez problemu :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Super pomysły!
    U mnie zawsze musi coś wisieć na ścianach, ale nie jestem specjalnie oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga , ja już się doczekać nie mogę Twojego Domku :)Będzie cudnie !!! Ściskam

      Usuń
  8. Suuper plakaty :))) Wszystkie obrazki :)) Z misiem gdzies juz widzialam diy , ale Twoj misiu ciekawszy bo dostal oczka ,nosek ,kokardke :)) Piekne wszystkie plakaty :)) Musze cos z dziecmi porobic w tygodniu ,cos pomyslimy i moze cosik sie zrobi razem :))
    Co do dnia mamy ,to ja w rozjazdach bylam :) Dzisiaj dopiero wrocilismy :) Buuziaki :))) Milej jeszcze niedzieli Wam Zycze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Nie udało mi się tak ładnie go odbić ale jeszcze raz spróbuję :) My również uwielbiamy spędzać razem czas ,dlatego tak czekamy na Niedzielę :) Gdzie Tym razem byliście ? Ściskam

      Usuń
  9. Brawo Ty! :) Zdolniacha jesteś :) Misiek wymiata - nieźle go potraktowałaś ;) Ale wyszedł naprawdę pięknie :) U dzieciaków ściana jeszcze częściowo do zagospodarowania, więc może skorzystam z Twoich pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Szkoda tylko , że nie odbił się tak ładnie. Musze jeszcze raz spróbować ... Ściskam

      Usuń
  10. Pomysł z misiem jest meega! :) Wygląda to fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł z tym miśkiem, choć szkoda by mi było poświęcić maskotkę córki ;-) My mamy na ścianach kilkanaście różnych ramek do zdjęć i w każdej jest albo zdjęcie, albo napis, albo rysunek Olgi ;-) a zrobienie tego też wiele nie wymaga, zamówiłam takie ramki w jednym miejscu fotosklep55.pl, wybrałyśmy z córcią kilka zdjęć jakie chciała by mieć w pokoju. a do pozostałych wybrałyśmy kilka z jej rysunków z zajęć plastycznych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger