Jak odnowić szafę ...

  Cześć  wszystkim  :)
  Widzieliście    już  metamorfozę    półeczki   i  lampki  z  misiem   ,    szafki   domku ,   szafki  nocnej  .
Teraz  przyszedł  czas  na  szafę  , którą    mogliście  zobaczyć (niedokończoną wtedy  jeszcze )  w  poście o  ekipie  budowlanej   TU  .
Dziś  już  czeka  na   ciuszki  nowej  właścicielki :)
 Właścicielka    zakochana  po  uszy    w  lamie   z    kolekcji   Maki Mon Ami    Dawida  Wolińskiego poprosiła  , bym    jej   taką   gdzieś   namalowała  .  O  poduszce  już  nie  wspomnę  ,  trzeba  będzie  zakupić :)))
 Życzenie    spełniłam     i  umieściłam   modnisię   na  szafie  właśnie :)
 Myślę  że  dobrze  się  tam  prezentuje .
Nim  jednak    do  tego  doszło   , czekała  nas  praca   przy  odnowieniu  szafy   .

Szafa    z  tych   starych  na  wysoki   połysk    , została  potraktowana  przeze mnie   ponoć  Szlifierka   Oscylacyjną    . Co  możecie  zobaczyć  poniżej  . ..
 Następnie  wkroczył  mąż    z  pistoletem     i  farbą  w  kolorze  białym (emalia  akrylowa    do   drewna  i  metalu )  .  Gdy   wszystko  wyschło , zabrałam  się  za  lamę .
Powstała    przy  pomocy   farb  kredowych   ,  gąbki     o  której    już   pisałam  i  pędzli .
Kiedy  lama  była  gotowa    , krawędzie  tą  samą  gąbką   pomalowałam  metodą   "Tapowania "(  dellikatne  stukanie )  w  celu  postarzenia  szafy .
Wszystko  zostało   zalakierowane ...

Zleceniodawczyni    była   w   zachwycona    na  widok     koleżanki  Lamy :)  
Sami  zobaczcie    jak  wyszło :)

Tu  przed  ,  prawda  że  piękna ;)

 
A  tu już  podczas      tworzenia  LAMY




                                                                Metoda   TAPOWANIA


                                                                    i  gotowe  brzegi


 
Mimo  iż  pokuj  jeszcze  nie  gotowy   , chciałam    pokazać  wam  tę  szafę :)   Walizka  , kosz  na  zabawki ,  poduchy    ,skrzyneczka   ,  króliczek  , spódniczka    też   są  mojej  roboty ...
  Tylko  muszę  wam  powiedzieć  , że  gapa  jestem  straszna   ,  źle  zamykałam  drzwi    i  wyszło  tak  jak   by   były  krzywe   ,  ale  to  tylko  mój  błąd  !! W  rzeczywistości  jest   dobrze  ,    widać  na  zdjęciach   podczas   pracy :)  Właśnie  dlatego  noszę  okulary !!!!  :)  




                                                                      Wnętrze   szafy ...






Tu   pamiątka  i  podpis  właścicielki   :)  Tak  pomagała  Tacie  malować :)
Nie  mogłam  tego  zamalować :))




Takim  o  to  sposobem  mam  komplet  mebli    do  Natalkowego  pokoju  ...
   Wielokrotnie pisałam  ,  że  jeśli     się  tylko  chce  ,  to  z  niczego  można  zrobić  coś :)   Dodam  ,  że  nie  trzeba     wielkiego  nakładu  finansowego   :) A  tak  swoja  droga ...Ciekawa  jestem  ,  ile  za  taka  szafę , taki  komplet   musiała by  było  zapłacić ...

Co  myślicie   ?  Daliśmy  radę   ?  

23 komentarze:

  1. Zdecydowanie daliście! Piękne te meble udało Wam się kupić. Pasowałoby idealnie do naszego łóżka w sypialni.
    Dawkujesz to napięcie z tymi pokojami. :) Ale dam rade, wytrzymam jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie pokazała bym wszystko od razu , ale niestety nie ma wszystkiego :( Wymyśliłam sobie jeszcze ,że dywan zrobię sama , bo to co mi się podoba nie na moją kieszeń , a pozostałe hmmm... Na przesyłki czekam wciąż !!! Dziś doszły materace :) wiec dalej działamy :) Wytrzymaj jeszcze troszkę :) A z tymi meblami to wiesz one w kiepskim stanie były , Na fotkach tak nie widać . W paru miejscach nawet szpachla poszła ,ale znając was pewnie byście świetnie sobie z tym poradzili :)

      Usuń
  2. Piekny Komplecik stworzyliscie :)) Co do lamy jak tak fajnie wyszla na szafie ,to moze po prostu ja namaluj na poszewce sama :)) Pokoik juz teraz Pieknie sie zapowiada Suuuper :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga żebym to ja umiała tak na tkaninach malować ... A kupie jej chociaż jedną :))) Fajnie że Ci się podoba :) Chciała bym już skończyć te pokoiki:) Ściskam

      Usuń
    2. :)) No tak mozesz jedna kupic pewno :))) Jeszcze troszke i zapewne skoncza sie remonty :)) Alee i obawiam sie ,ze i tak z czasem znowu zaczniesz cos do nich wymyslac hihi :)) Buziaki :))

      Usuń
    3. Oj remonty to jeszcze potrwają trochę , jeszcze sypialnia , pracownia , taras , cały ogród :))) i tak dalej , dalej i dalej :) Ale masz racje pewnie i pokoje nie raz metamorfozę jeszcze przejdą :)

      Usuń
    4. :)) Nie zazdroszcze Ci tych remontow ,co konca nie widac :)) No ale sa tego plusy i minusy jak zawsze :)) Pieknej Slonecznej Soboty Wam Zycze :)) U nas wczoraj bylo 30 stopni w plusie ,dzisiaj zapowiada sie podobnie :P

      Usuń
    5. Minusem to na pewno jest sprzątanie , chociaż ostatnio odpuściłam trochę . Zwariowała bym na pewno ! A plusy hmmm... Uwielbiam coś robić , przerabiać :) Dobrze ze mąż złota rączka to mogę :) Ty mi dziewczyno powiedz z kąt Ty bierzesz te wszystkie pomysły , na te piękne rzeczy ? No szydełkować to ja nie potrafię i zawsze podziwiam :)

      Usuń
  3. Pięknie wyszło.Aż dziw bierze że tak można wspaniale odnowić.Ja u siebie pomalowałam stare krzesło technika decoupage.Wszyscy w domu są zachwyceni.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :))) Takie krzesło to pewnie piękna rzecz :)) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Myślę, że kupno gotowej szafy sporo by Cię kosztowało... Pięknie to zrobiliście :) Ja się ciągle zastanawiam nad kupnem szlifierki :D tylko nie mam o tym zielonego pojęcia i nie wiem jaką kupić ;) Wy ją w pokoju malowaliście tym pistoletem? bo się zastanawiam, jak to można zrobić w domu :) P.S. a stopy księżniczki się domyły? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mąż mówi że szlifierki i inne tego typu narzędzia najlepsze są z firmy MAKITA :) Hi hi hi tak w domu ją malował :) ale wiesz nasza sypialnia to goły beton i wielkie drzwi balkonowe . Mógł wiec sobie na to pozwolić :) W normalnych warunkach to nie możliwe . Zostaje jedynie garaż . Stópki się domyły , po szybkiej reakcji z mojej strony :) Spokojnej nocy :))))

      Usuń
    2. Garażu nie mam, ewentualnie balkon - tylko co na to sąsiedzi? :P a firmę szlifierki sobie sprawdzę :)

      Usuń
  5. Cudo! Nie spodziewałam się, że z takiej szafy można zrobić coś tak pięknego. A lama na tej szafie wyszła Ci obłędnie! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło wiesz :) Kiedy tylko zobaczyłam ten zestaw mebli , miałam 1000 pomysłów na jego odnowienie :) Jeszcze czeka przerobiona toaletka , ale materiału barak :)Z lamy mówiąc nieskromnie , jestem dumna jak paw :))) Poduszkę musimy dokupić ...ściskam P.s fajnie ze odnalazłaś mnie na Insta ... Szybciej się dowiem co tam zmalowałaś :))

      Usuń
  6. Oj, z pewnością bym tak ładnie nie namalowała:) A te stópki są przesłodkie.
    Całość prezentuje się pięknie, a ile w tym serca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) Wiesz myślę że stópki największą pamiątką będą dla Natalii właśnie :) Muszę przyznać ,czasu mi troszkę zajmuje ten pokój :) ale jak dziecko się cieszę ...

      Usuń
  7. No bomba wprost!!! :) co post to dajesz mi odwage zeby kupic takie starocie i odnawiac:) na pewno sie zdecyduje na takie rozwiązania:) cudenko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zdania , że te stare meble oprócz duszy , są jeszcze dobrze wykonane !!! To nie ten badziew co w sklepach teraz( rozpada się w rękach ) choć ten nasz komplet wymagał sporo pracy ,ale też sporo lat służył pewnej Pani :) Więc jak najbardziej polecam :) Jeśli tylko macie ochotę je odnawiać :)

      Usuń
  8. Cudna szafa Wam wyszła! Właścicielka na pewno będzie zadowolona :) A te małe stópki słodkie! Dobrze że zostawiłaś na pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :)) Właścicielka już doczekać się nie może , kiedy zaśnie w swoim osobistym pokoju . No powiem Ci , jak tylko zobaczyłam te stópki wiedziałam że zostaną na wieki :)))

      Usuń
  9. Szafa zyskała nowe życie! Jest nie do poznania. Brawo!
    Te stópki mnie pozytywnie rozbroiły <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Te stópki podobają mi się najbardziej !!!

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger