Dzień Mamy

Choć  dzień  MAMY   wypada  26  maja   . Ja     świętuje  jutro :)
Czasy   kiedy  po  kryjomu    mój  mąż  szykował   prezent   dla  mnie , od  dzieci   już  minął ..
Było  mi  wtedy  bardzo  miło   , nie ukrywam   ale ....
Teraz  dumnie    idę  do  szkoły   ,  oglądać   występy  moich  dzieciaków :)
Pamiętam  , że  kiedy  Ja  byłam  w   szkole   to  był  najważniejszy  dzień  .  Czekało  się  na  mamę   ,  patrzyło  się  czy  na pewno  laurka     nigdzie  nie  zginęła  i  ten  kamień  w  brzuchu  ,  co  to  przed  występem     się  miało   ech....
Jutro  moje  dzieci     , to  wszystko   przeżywać  będą   . ..
A  ja  pewnie  się   wzruszę  strasznie  , tylko  obym  płakać  nie  zaczęła :)
Takich  Mamuś  jutro   pewnie    mnóstwo  będzie ...
Toż to   nasze  święto   będzie ...

Dziś  mam  dla   was     taką  krótką  opowiastkę   ,  kiedyś  znalezioną    w  internecie  ....
Bardzo  mi  się   spodobała  :)   i  bardzo  mnie  wzruszyła  ...
 
                                 DLA  WSZYSTKICH  KOCHANYCH   MAMUŚ  ...

Pewnego  razu  było  dziecko  gotowe ,żeby  się  urodzić .Więc  któregoś  dnia  zapytało  Boga :
-Mówią , że  chcesz  mnie  jutro  posłać  na  ziemię , ale  jak  mam   tam  żyć , skoro  jestem  takie  małe  i  bezbronne ?
-Spomiędzy  aniołów   wybiorę  jednego  dla  Ciebie . On  będzie  na  Ciebie  czekał  i  zaopiekuję  się   tobą  .
-Ale  powiedz  mi  , tu   w  Niebie  nie  robiłem  nic   innego  tylko  śpiewałem  i  uśmiechałem  się , to  mi  wystarczyło ,   by  być  szczęśliwym ?
-Twój  anioł  będzie  Ci  śpiewał  i  będzie  się  też    do  Ciebie  uśmiechał  każdego  dnia . Będziesz    czół  jego  anielską  miłość  i  będziesz  szczęśliwy .
- A  jak  będę  rozumiał , kiedy  będą  coś  do  mnie  mówić , kiedy  nie  znam   języka   którym  mówią  ludzie ?
-Twój  anioł  powie  Ci  więcej  pięknych  i  słodkich    słów  niż  kiedykolwiek    słyszałeś  i  z  wielką  cierpliwością  i  troska  będzie  Cie  uczył  mówić .
-A  co  będzę  miał  zrobić  jak   będę  chciał   porozmawiać  z  Tobą ?
-Twój  anioł  złoży  Ci  ręce   i  nauczy  Cie   jak   się modlić .
-Słyszałem  ze  na  ziemi  są  też  źli  ludzie  , kto  mnie  obroni ?
-Twój  anioł  będzie  Cię   chronić , nawet  jeśli  miałby  ryzykować  własnym   życiem
-Ale  będę  zawsze  smutny , ponieważ  nie  będę  Cię  więcej  widział .
-Twój  anioł   będzie    wciąż  mówił  Tobie  o  Mnie  i  nauczy  Cię  , jak  do  Mnie   wrócić , choć   Ja  i  tak  zawsze   będę  najbliżej  Ciebie ..

W  tym  czasie  w  niebie  panował  duży  spokój , ale  już  dochodziły  głosy  z  ziemi  i  dziecię   w  pośpiechu   cicho  zapytało :
-O  ,  Boże  ,   jeśli  już  zaraz   mam   tam  podążyć  powiedz  mi  proszę   imię  mojego  anioła .
-Imię  Twojego  anioła  nie  ma  znaczenia   , będziesz  do  niego  wołał  :  "MAMUSIU " :)

Myślę  ,że  nic  więcej    pisać  nie  muszę  .
Może   tylko    byśmy  pamiętali   o  naszych   ANIOŁACH   każdego  dnia   ,  a   26 maja   uczcili  wyjątkowo !!!


Kilka  zdjęć   z  moim  udziałem  (które  znalazłam )  :)  Jakoś  nie  bardzo  lubię  robić  sobie  zdjęcia  !   Te     są  z  czasów   kiedy  jeszcze  Nati  była  bardzo  mała :)          






Ja    26  maja  biegnę  do  swojego  anioła  z  kwiatami  :)  Też  pamiętajcie  :)

A  wy,  kochane  mamy   ,   idziecie  na  przedstawienie   specjalnie  dla  was ?  A może     wasze  pociechy   są  jeszcze   malutkie   i  wystarczy  Wam  buziak ?

 Na pewno     jesteście  kochane  bardzo  mocno  !  Nie  za  coś   , a pomimo   czegoś .


                                                                   Pozdrawiam  Sybilla 

17 komentarzy:

  1. To najpiękniejsze słowa jakie czytałam:) A słowo MAMA z ust dziecka choć czasem powtarzane setki razy dziennie denerwują to jest jak miód wylany na matczyne serce:) Buziak od swojej kruszynki łagodzi każdy ból. Pozdrawiam wszystkie szczęśliwe mamy i te przyszłe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się tak podobają :) I masz rację wystarczy że się przytuli pocałuje i powie Mamusiu a mi miękną kolana , nawed jeśli jestem zła jak osa :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) aż się zakręciło w oku, co prawda sama nie mogę nic na ten temat powiedzieć hmm niestety, ale to naprawdę super się czyta. Życzę Ci cudownego Dnia Mamy :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz , że kiedy Ja czytałam to po raz pierwszy , to też mi się ta łezka kręciła :) Wiesz myślę , że na wszystko przychodzi pora :) A jutro na pewno będzie wiele wzruszeń :)

      Usuń
  4. Ten tekst zawsze wywołuje u mnie mega wzruszenie. Ile razy bym go nie czytała:) Fajni Wy jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , Ty też jesteś fajna :)) Mam to samo , kiedy go czytam :) pozdrowionka

      Usuń
  5. O jaki cudny tekst! Wzruszyłam się, naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tekst Piekny :) Co do wzruszania sie ech czesto mam ,ze ide jak taka twardzielka na jakies spotkania do przedszkola ,czy szkoly :) W ostatnia sobote bylam z mala na biegach noo po prostu nie dalam rady :) Moja mala kruszynka przebiegla , pokonala swoj bieg pieknie :)),a ja no coz jak zwykle wymieklam hihi Prezenty od Tatusiow sa bardzo mile ojj tak :) Ale to co daja nam dzieci ojj to Cale Nasze Wspolne Zycie :) Kochana Mamusiu Zycze Ci Pieknego Dnia Mamy z Dziecmi wlasnie :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chcialam dodac Piekne zdjecia :)))) Buziaki :))

      Usuń
    2. Aga dałam radę nie płakać , ale były momenty w których oczy mi się zaszkliły .Nic mnie tak nie wzrusza jak dzieciaki . Ich sukcesy , uśmiechy , opowieści o tym co robiły ... Gratuluję Twojej córeczce wytrwałości i ukończenia biegu :))) Napisz jak Ci minął Dzień Mamy :)

      Usuń
  7. Uwielbiam tę historię o dziecku, które było gotowe do przyjścia na świat, powiem więcej: spisałam ją kilka dni temu na kartce i podaruję mojej mamie razem z 365 powodami, dla których ją kocham :) A to wszystko w dziko zafarbowanym słoiku - dziko, bo zanurzyłam go w lakierze do paznokci :D

    Wszystkiego dobre, Mamusiu :) Zdjęcia cudne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dostała piękny prezent !!! Musisz ją bardzo ,bardzo kochać . Wiesz , powodów to by się jeszcze znalazło pewnie 10 razy więcej , tylko weź to spisz :) A pomysł z dzikim słoikiem też super !!! Planuję tak szklanki przyozdobić , tylko muszę mieć choć jeden komplet takich samych :)
      A zdjęcia ... Dzięki , naprawdę jakoś nie specjalnie lubię sobie je robić a nawet nienawidzę ! Napisz jak Ci minął dzień Mamy :)

      Usuń
  8. Cudny tekst :) Ja byłam rok temu pierwszy raz na przedstawieniu dla mam, zryczałam się ze wzruszenia :) W tym roku juz szkoła, a oni sie nie bawią w takie rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma Mamy , której by się ON nie spodobał :)) No szkoda że nic nie zorganizowali :( U nas cała szkoła świętowała . Jednak myślę , że w domu to nadrobiliście :)) Buziak

      Usuń
  9. Piękny tekst.Ja na każdym występie moich córek miałam łzy w oczach. Ostatnio moja młodsza, czternastoletnia już córka,występowała w szkole,a matka miała jak zwykle zaszklone oczy. Nie przeszło mi to z wiekiem i nabytym doświadczeniem :)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , piękny :) Wiesz kochana ja myślę ,że Ty po prostu jesteś już taka wrażliwa ,dobra a przede wszystkim jesteś cudowną Mamą :)) A to z wiekiem nie przechodzi :))Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger