Szyjątka na wydaniu ...

 Dzień dobry  wszystkim  ...
  Mam czasem tak  ,  że  budzę i wiem  !!!
Wiem  ,że   to jest właśnie Ten dzień  , który spędzę przy maszynie  , na malowaniu  ,  albo jakimś innym kreatywnym zajęciu ...
 Nie ważne  , czy jest posprzątane   ,  ugotowane  itp.
 Kanapki raz na jakiś czas ,  na obiad też można zjeść ;)
Tylko trochę głupio  i wstyd ,  jak ktoś przychodzi    , kiedy dom masz do góry nogami  (tak mam najczęściej ) !!!
Ponosi mnie ...i to bardzo  ! Jak na to mówią  ? WENA  ...
Coś w tym jest  ...
 A jeszcze  , jak  czyta się  tak wiele miłych słów , pod swoim  adresem   ...
Motywujące  i to bardzo  !!!

 Jakiś czas temu pisałam  wam  , że   Sabinka   z bloga  Śmietankowy Dom    ,  przysłała mi   pościelkę    swojej  córci   i poprosiła   ,  bym coś   dla niej  uszyła  ...
Spodobało jej się    to  , że może  zachować  sobie  pościel  na pamiątkę    , ale w nieco innej postaci  ...
 To co dla niej uszyłam   ,  chyba się jej podoba :)
 W zamian  dostałam   piękne  rzeczy !!  (pokażę  w specjalnym poście  ) .
No   i   ciepło mi się na serduchu  zrobiło  ,  kiedy   poprosiła mnie  o kolejne  :)
W paczce oprócz   cudeniek   był jeszcze kocyk  ,  z którego miała  powstać  podusia ...
Powstała    :)     Sabinka   zamówiła  jeszcze   wianuszek  ...
Dopiero będzie się szył  ...

Fanów   mojego szycia  przybywa  :)))
Bart  z  żoną idą  na wesele   i    Madzia   poprosiła  bym poduchę  jakąś   odszyła    , co by  z    kwiatkami  nie szli ...
Miło się tak dla innych szyje  ...
Wiedząc   , że dziecku  radość sprawisz   , Bratową  zadowolisz  ,  komuś  dom przyozdobisz :))

                                      Uwaga   !!! Teraz  nieskromnie  się pochwalę ...

  W pierwszej  paczce  dla   Sabinki  i małej Zu   było ...

Zajączek   to  prezent   dla  Zuzi  ,   bo dzieciaki    uwielbiają   dostawać  przede wszystkim    zabawki :))
Reszta to  dla nich dodatek  . ..



 Skrzyneczka  to robota  Sabinki    ,  ładna prawda ?  I zdjęcia też   :)


    A   w drugiej    będzie  ta poducha   i wianek  , co to dopiero uszyć się ma  .  Jak znam  życie , to nie koniec  :))





 Teraz czas na  prezentacje  zamówienia Madzi  :)  Weselna wersja   serduszka  ...
Dodam że  na  żywo   jest  ładniejsza  , te małe serduszka  tak pięknie połyskują ...



                                                              A tu obie  poduchy  ...



Jak wam się podobają  ?
Może macie  się ochotę powymieniać   ? Ręcznie robiona maskotka  ,  poducha    lub coś  innego ,  za coś   fajnego  ?
A  morze chciały byście tak po  prostu   ,  piszcie  jakoś się dogadamy  :)

Adres  : domekzalasem@op.pl 

                                                             Pozdrawiam   Sybilla 

29 komentarzy:

  1. Masz talent, kiedyś się do Ciebie zgłoszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Z chęcią coś Ci odszyję :))) Miłego dnia

      Usuń
  2. ale cudownosci szyjesz !
    dodaje :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miło mi Cię gościć ... Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ah te moje rzeczy od Ciebie wszystko takie cudowne!!!Chcę jeszcze jeszcze, więcej więcej, cały dom chcę przyozdobić Twoimi rzeczami hahaha! Na pewno zgłoszę się po resztę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie czym w piecu palić hi hi hi . Babo szyję dalej :)) Pozdro , jak mówi mój Dawiduś

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się poducha "Home" - a szczególnie ten motyw z serwetką i serduchami. A w ogóle wszystko mi się podoba. Zdjęcia super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sielski klimat :) Ja też bardzo ja polubiłam ...

      Usuń
  5. U mnie raczej kiepsko z szyciem - coś potrafię, ale wiadomo... Jeśli byłabyś zainteresowana spódniczką tutu, to się możemy jakoś dogadać :) Jednak dopiero w maju, bo teraz czeka mnie masa pracy, potem wyjazd, do tego codzienność...
    Szyjątka jak zwykle cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tra ta , ta, ta !! COŚ TAM a kto mi mówił , że produkcja ze skarpetek kiedyś była ? Chętnie się zamienię za spódniczkę , ale jak dorzucisz coś ze skarpetki :)))) hi hi hi ... Tylko co byś chciała ? Ps. Gdzie się Pani wybiera

      Usuń
    2. Cieplutka Turcja mnie wzywa pod koniec kwietnia :)

      Jeśli to propozycja bez ram czasowych, to coś ze skarpety wykombinuję :)

      A co bym chciała? Mam roczną bratanicę, wiec na pewno jakiś miły przytulak się znajdzie :)

      Usuń
    3. A nie zabrała byś mnie i całą moja rodzinkę ?:)
      Tak , pewnie że bez ram czasowych :) Na coś od słynnej MatkiPuchatki warto poczekać :)
      Ja chętnie coś dla malutkiej uszyje :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Jak zwykle pięknie Ci to wyszło. A pomysł z poduszką zamiast kwiatów na ślub bardzo mi się spodobał. Otwieraj dziewczyno sklep i zarabiaj na tym! :)
    Cium!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jesteś :) Chętnie bym takowy otworzyła , ale najpierw z chałupką sobie musimy poradzić ... Wiesz ze to studnia bez dna , a sklepik też mało nie kosztuje ...Ale dzięki za wiarę we mnie :) Miłego dnia dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te twoje szyjątka!!!szkoda ze mi maszyna padla;/uwielbiam ludzi z pasja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te wszystkie Twoje szyjątka. Nie umiem się zdecydować co mi się bardziej podoba! ;) Szyj, szyj, bo naprawdę super rzeczy tworzysz! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kinga ...Motywujące to bardzo :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Chciałabym być Zuzią...A te Twoje dzieła- tak tak to najprawdziwsze dzieła sztuki- coraz piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jeśli byś coś kiedyś chciał , wiesz gdzie mnie szukać :)
      Puki co uczę się wciąż , i coraz więcej przyjemności z tego czerpię :) Miłego weekendu :)

      Usuń
  11. Piękne wszystko to się nazywa mieć wenę :D i z takich powodów też mogłabym jeść kanapki na obiad :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to nawet jeść bym wtedy nie musiała :) Tylko gorzej z całą ekipą :)) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  12. Te poduchy dla nowożeńców - wymiatają!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie skromnie powiem ,że mi też się podoba :) Niestety nie umiem uchwycić jej całego uroku na zdjęci . Na żywo ,ponoć jest jeszcze fajniejsza :)

      Usuń
  13. Cudowności!!! U Ciebie zawsze można oko nacieszyć:) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana jesteś :) A u Ciebie zawsze można coś ciekawego poczytać ;)

      Usuń
  14. Piekne szyjatka :))) Suuper i podusie i Krolisia :))) Serduszka Piekne :)) Zycze Ci Pieknego Slonecznego Weekendu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dzięki Agatko :)Fantastycznie , że robię coś co nie tylko mnie się podoba :) Miłego wieczoru

      Usuń
  15. Tyle w Tobie pasji i pozytywnych wibracji. Aż miło mi będzie tutaj do Ciebie powracać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie będzie miło Ciebie gościć :))) Dzięki za miłe słowa :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger