Skarby ...

 Początek  tygodnia   zaczyna  się  pracowicie   ...
 Kolejny  mebel   pomalowany  ,  odnowiony   :) Następne  czekają ...
 Jednak  dziś  nie  o  tym   ...
 Kto  częściej  mnie  odwiedza  wie   ,  że  w  soboty   jeśli  tylko  mam  komu  powierzyć  swoje   pociechy , jeździmy  na   pchli  targ  , po  skarby  ...
Mogę  śmiało  już  z tego  zrobić  jakiś  cykl   np  . " Starocie  z   pchlich  targów  "  albo   "  Poszukiwaczka  skarbów  "  he he he ...
A jak  by  zebrać  je  do  kupy   ,  sklep  jak  nic  mogę  otwierać :)
Kobiety   uwielbiają   godzinami  chodzić    po  sklepach  ,  w  poszukiwaniu  modnych  fatałaszków  ...
Ja    po   gratach  , starociach  ... Chyba    to  trochę dziwne  , co  myślicie ?
Jestem  w  swoim  żywiole  , nie  straszny  mi  deszcz  , mróz    !!
Kiedy  widzę  coś  fajnego   , mój  ślubny    mówi   , że   oczy  mi  się  zaczynają  błyszczeć   :)
 Dla  jednych  to  śmieci  których  trzeba  się  pozbyć ,   dla  mnie    skarb  lub  ,  podstawa  do  zrobienia  czegoś  fajnego  ...
  W  tym  tygodniu    pojechaliśmy  po różnego  rodzaju   skrzynie   , walizki  , koszyki ...
 Już  nie  pamiętam ! Może   wspominałam  wam  o  tym   , że   nasz  Dawidek  kocha  się  w  takich  właśnie   skrzynkach   ...
  Ja   chcę  tą  miłość  wykorzystać   do  stworzenia  czegoś  ciekawego  w  jego  pokoju !!!
No  nic , wydało  się  !Powoli  działamy  z  pokojami  dzieci  :)
 Nie  bardzo  chciałam  mówić , żeby  nie  było  jak  z  ta  łazienka , której  do  tej  pory  wam  nie  pokazałam !!!  Powód  ?  Chcę  wam  ją  pokazać  kiedy  będzie  w  pełni  skończona   ,   brakuje  jeszcze  parę  rzeczy  , które  będą  się  robić   równocześnie  z  pokojami   .
Musicie  uzbroić  się  w  cierpliwość  ,  bo  prawie  wszystko  robimy  , przerabiamy  sami  .
 Więc  jakiś  czas  to  zajmie  ...  Obiecuję  jednak  , że  metamorfozy   ,  uszytki   itp.
będziecie   widzieli  wcześniej :) a  nóż  może   was  zainspirujemy ,  do  zrobienia  czegoś  własnoręcznie :)))  Wracając   do  tematu   , oprócz  skrzyń  kupiliśmy  jeszcze  parę  rzeczy   :)
Głównie  do  pomalowania   odnowienia   ...

                                                             Zobaczcie   !!!



 Wózek  dla  Nati  , musiałam  kupić    !!! Kosztował  całe  20  zł  .  


Foteliki  bujane   , za  nowe  takie    nawet  nie  chcę  pisać  ile  musiała  bym  zapłacić  , a  tu  za  grosze  !!  Coś  koło  15  zł  ! Myszka    to  miłość  Natalki   , to  jak  tu  dziecku  nie  kupić :))) 




Skrzynie   , będzie  ich  parę  :))  Szkoda  że  nie  było   kufrów  takich  dużych  , oczywiście  w  dobrej  cenie  :( walizek  starodawnych  też  nie  spotkałam  . .. Dawidek  jednak  cieszy  się   właśnie  z  tych  , i   pokoju  nie  może  się  doczekać żeby  wszystkie  klocki  ,   bronie   w  nich  pochować  :)




Serducho   i pudełeczko   po   Chińczyku  , do Natalkowego  pokoju  na  małe  skarby    , oczywiście  mama  coś  z  nim  zrobi  :)   Drewniane     kieliszeczki    , wazoniki    będą  do  zabawy ...



Są  też  deseczki     do   przetarcia  papierem    ściernym , może    jakiegoś  malunku  , się  zobaczy  :)


 Jeszcze   filiżaneczki    , trzeba  wyparzyć   i  już !!!  Ta  biała  jest  boska  ! porcelanowa ...


 Ach   zapomniała  bym  o  koszykach     wiklinowych   .  Na  coś  tam  będą :)  Dwa  jak  nowe  jeden  trzeba   odszykować ...


Co  myślicie  ?
 Spodobało  się  wam  coś ?
Czy  raczej  jesteście  przeciwni    starociom ?


                                      Cały  Domek    za  lasem    pozdrawia  :))))


37 komentarzy:

  1. Ale cuda!! skrzynki walizki, deski to moje marzenia :) Kiedyś zacznę chodzić to pchlich targach - na razie (z różnych względów) nie mam takiej możliwości :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała możliwość odwiedź takie miejsce , może i Ty znajdziesz skrzyneczki , walizki i sporo desek ,które tak bardzo byś chciała :) Tylko dodam że trzeba dobrze szukać :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Pchli targ - uwielbiam. Te skrzynie są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo podobają :) i ponoć stają się modne ! Ale wyczułam :))

      Usuń
  3. no chyba Cie okradne!!!! hihi no cuda wprost!!!! zazdro...;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, po raz kolejny zresztą.. Ale cudowności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyśleć , że dla kogoś to śmieci .Mnie one tak cieszą i widzę , że nie tylko mnie by ucieszyły :) pozdrawiam

      Usuń
  5. Te bujane foteliki mnie urzekły, wszystko jest cudowne. Gdzie ten targ się mieści? U nas w Zielonej Górze nie ma takich cudowności, choć stale na nie poluje. Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak ładnie określam to miejsce , to zwykła giełda samochodowa na której są starocie przywożone z Niemiec ,Anglii ... Może uda Ci się jakąś znaleźć obok Ciebie :) Ja mieszkam na drugim końcu polski :(

      Usuń
  6. Ten wózek jest przeboski! Dla mojej Izy też taki chcę :) Nie mieli dwóch na tym targu? :) A te foteliki bujane - słodkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu pomyślałam , że Ci się On na pewno spodoba :) Niestety nie mieli :( bo bym z chęcią kupiła

      Usuń
  7. Jejku gdzie Ty jeździsz na taki targ? Same cuda! Te foteliki bujane, marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na giełdę do Sandomierza :)) Ja marzę ale o takim dużym :),no bo malutkie już mam hi hi hi

      Usuń
  8. Te maleńkie foteliki bujane....przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko je zobaczyłam , zapałałam miłością :) Do ceny również :))

      Usuń
  9. Piękne skarby udało Ci się upolować. Wózek przesłodki, za taką cenę to niezła gratka. Kosze wiklinowe świetne, szczególnie te najmniejszy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś widziałam podobny gdzieś na jakiejś stronie , jest ich w sumie pełno ,ale za taką cenę nie znajdę :) kosze zawsze się przydają :)

      Usuń
  10. Znowu upolowałaś cudeńka :) Super! U nas brakuje takiego porządnego pchlego tagu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma jakiejś giełdy samochodowej ? Bo to tam jest najwięcej tych rupieci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same piękne rzeczy, a w dodatku otwierają tyle możliwości! :D A te filiżanki - cud, miód i malina normalnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDA! A wózek i bujane foteliki po prostu wymiatają!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. NOOOO :) to wisienki na torcie :)) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow ale cuuudenka znalazlas :)))) Wozeczek ,foteliki bujane cuuudo :))))) I tez cala reszta Slicznosci :)) Pozdrawiam Cie Slonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak bym miała więcej kasy , to zagraciła bym cały dom :))
      Moze dobrze że jej nie mam hi hi hi

      Usuń
  16. Skrzynie są rewelacyjne oj będą cuda z tych skarbów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,skrzynie będą odjazdowo wyglądały u syna w pokoju :)

      Usuń
  17. same cuda :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/04/avent-kolekcja-limitowana-kim-bede-gdy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj Sybilla, w tej kwestii tez jesteśmy podobne. Ja tez wole giełdy, targi staroci od galerii handlowych. :)
    Świetne łupy!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj Sybilla, w tej kwestii tez jesteśmy podobne. Ja tez wole giełdy, targi staroci od galerii handlowych. :)
    Świetne łupy!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale nakupowałaś !!!!!Wszystko no wszystko bym przygarnęła!!!!!! Mam plan, jak wpadniemy do Was pewnie na kolejną wiosnę (jak się u siebie ograniemy) to...pojedziemy sobie na taki ten Twoj bazar giełdę..nakupujemy a potem będziemy siedzieć na tarasie pić kawkę i gapić się na to!

    OdpowiedzUsuń
  21. ha ha ha :) Ty mi tu nie opowiadaj , że dopiero na przyszłą wiosnę . Dwa dni znajdziecie żeby wpaść do nas !!! Giełdę zaliczymy na pewno , tylko strach ze wszystko mi wykupisz !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeja, taki piękny wózek za 20 zł! A normalnie takie latają po 300. Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  23. istne cuda!
    niesamowite i ten wózek i foteliki no i te małe drewniane deski i miseczki i kubeczki:) bardzo by mi sie przydały:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger