Podkładki techniką Decoupage ...

 Miało  być   wczoraj  ! Miało  być  o    pysznych  domowych  gofrach  ...
 Jednak  nie  będzie   :( pech  chciał  , że  spaliłam    gofrownice !!!
 Włączyłam  ,  pogrzała  , nalałam  iiiii    tylko  ślinka  nam  poleciała ....
Obiecuję  jednak  , że  jak  tyko  kupimy :) post  się  pojawi ...
Mam   cicha  nadzieję   , że  na  jednym  urządzeniu  się  zakończy  :)
Ech ...
Dziś  więc   pozostaniemy  w   klimacie  kuchennym  . ..
No   dobra  kuchenno-salonowo-tarasowym :)))

Już  od  bardzo  dawna   podobają  mi  się  rzeczy     ozdobione    techniką  Decoupage  .
Kiedyś  oglądałam  takie  rzeczy   u  mojej  znajomej   Beatki ,   zdolna  kobietka  !!!
Postanowiłam  już   wtedy , że  spróbować  kiedyś  muszę ...
Właśnie  nadszedł  ten  czas :)  Ku  mojemu  zaskoczeniu  , nie  jest  to   takie     strasznie  trudne  , jak  myślałam   (wtedy).
Troszkę  poczytałam  , po oglądałam   ,  podstawy   ogarnęłam :)
Wiadomo  ,  idealne  to  to  nie  jest    i  dłuuuugo  jeszcze  nie  będzie  !!!
Jednak   jestem  zdania  ,  że  człowiek  całe  życie  się  uczy  ,  że rozwijać   musi :)
 Taka  ze  mnie  istota  dziwna   !  Szybko  się  nudzę  robiąc   w  kółko   to  samo  !
 Więc  kombinuję   , szyję  ,   coś  tam  namaluję , przyozdobię  ...
Robię  to ,  na  co    właśnie  mam  ochotę  :)
Dobra  małą część  , maleńką  część :)   bo  chciała  bym  robić    dużo   więcej !
Zobaczcie    jak  wyszło   to  moje  małe  spotkanie   z  Decoupage :)

 Podkładki   z  myślą  o  tarasie   ,  który   mam  nadzieje  uda  nam  się  choć  częściowo   skończyć .
Na pewno  będzie    latem  dużo  kwiatów   ,   będą   ratanowe  fotele      , słońce ,  śniadanko  o poranku  ,  kawka   i  te  moje   kwieciste  podkładki   :)    Mmmmm   marzenia   :)










   A  tak  prezentowały  się  wcześniej   , jak  dla  mnie  też  ładnie  :))
 Na szczęście  mam  ich  więcej  !!!



Już  niedługo  pokarze  wam  , co  jeszcze  można   zrobić   z  takich  talarków     drewnianych :) 

 A  te  jak  wam  się  podobają  ? 
  Podkreślam   że są  to  moje  pierwsze   prace   techniką  Decuopage :)
 wypiły  byście  kawke  ,herbatkę  na  takim  podstawku :) ? 


                                                                Pozdrawiam   Sybilla 


23 komentarze:

  1. Śliczniutkie Ci wyszły! A to farbkami namalowałaś? I kolejne drzewko ścięte z Waszego przydomowego lasku? ;) Ja bym chętnie wypiła kawkę na takiej podstawce - może mnie kiedyś zaprosisz jak już taras skończycie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabrakło mi słów!!!!Wyszło Ci jak z bajki!Ah jak cudnie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja Ci tu mam napisać , pewnie okiem fachowca widzisz jakieś niedoróbki :))) Ściskole

      Usuń
  3. Jadzia chętnie Cię zaproszę jeśli tylko będziesz w Polsce , gdzieś blisko nas :) Mamy kupę tego drzewa z przed budowy , coś trzeba z nim robić :) Część na placyk zabaw , albo coś innego czeka . Podkładki to klej serwetka i farby kredowe :) Ciesze się , że Ci się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki , też pewnie byś się obkupiła :)

      Usuń
    2. Nie muszę kochana bo sama działam parę lat z drewnem, decoupage itp,mała przerwa przez dziecko ale wracam do gry.już niedługo foty i u mnie z mojej produkcji!

      Usuń
  5. masz wielki talent :)!

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/04/kolekcja-letni-czyli-co-wpado-mi-oko-do.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakieś fatum chyba... Ja ostatnio spaliłam ciasto szpinakowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha ha ... To chyba falami przeszło :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ... i te kolorowe i te w wersji surowej :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyszło :) Ja się zastanawiam skąd wszyscy biorą te talarki? Chyba muszę sprawdzić gdzie jest jakaś wycinka i podgadać czy za uśmiech dostanę chociaż jeden krążek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) mnie te talarki mąż robi ,ale zawsze możesz się zapytać w stolarni albo tartaku :) Miłego dnia

      Usuń
  10. ooo i Suuper Sliczna nowosc :)) I powaznie nie jest to takie trudne ?? :) Podkladki sa Przesliczne :)) Baardzo mi sie podobaja :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No może łatwe do końca nie jest ,ale nie takie trudne jak myślałam :) Ja dałam radę więc warto spróbować , może się uda !!! Miłego dnia :)

      Usuń
  11. Śliczne to wyszło, te kolorki pastelowe tak słodko się komponują. Po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Nie miałam nic w takim kolorze i stylu więc teraz nie zazdroszczę nikomu , bo mam :)))) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Podkładki tak mnie urzekły, że nabrałam ochoty na kawę na tarasie :) jednak nie umiem takich kwiatuszków wymalować :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie :) to serwetka Decoupage ma to do siebie że wszystko wygląda jak namalowane :) Chcesz mogę się podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju, miałam lekką przerwę w czytaniu blogów, wchodzę do Ciebie a tu tyle twórczości zdąrzyłaś naprodukować kochana. :) Te podkładki widziałam już na Fejsie. Jestem nimi zachwycona. Przecudowne są, totalnie w moim stylu! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki kochana :) Ja też jakoś czasu na czytanie znaleźć nie mogę , to chyba ta wiosna :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger