Metamorfoza półki i lampki nocnej ...

Wiosna  przyszła   , ciepło    się zrobiło  i u nas  sporo się dzieje ...
Nie  będę  się  tu rozpisywać  tylko  powiem  , że  dzień  mógłby    się  nie  kończyć ...
Dlatego  dzisiaj   tak  na  porędce   , pokaże  wam    małą  metamorfozę    półeczki  i  lampki  , mojej małej   dziewczynki :) 
Od  BABCI  kochanej  dostała   ,co  by  jej   w   nocy  przyświecała   i  złe  sny    odganiała  ...
Półeczka  na  skarby  zawiśnie  nad łóżkiem ...
Wszystkie  prezenty  były  piękne  same    w  sobie  , jednak    do  pokoju  nie  bardzo  kolorystycznie  pasowały  ...
Wzięłam  więc  sprawę  w swoje ręce  i  zobaczcie  co wyszło :) 


Oczywiście   się pośpieszyłam  i   zdjęć  typowych przed  nie  zrobiłam    ,  lekko  w  trakcje   nadrobiłam :)  proszę  o ...



















 Zaczęłam  od    umycia     tych rzeczy   ,  nie   zmatowiłam   powierzchni    ponieważ  całość malowałam   farbami  kredowymi    ,   ponoć  nie  trzeba  ( jeśli  się mylę   , proszę   o wiadomość ) . Następnie   całość  umalowałam  na  biało    ,  dwie  warstwy  .Po wyschnięciu   wzięłam  się  za malowanie  mniejszych  elementów  .   Gdy  już    elementy  zostały  pomalowane   , małą   gąbką     przetarłam  brzegi  .  Całość   pociągnęłam   woskiem    ...  Taki  efekt   powstał :)  
 
Za  jakiś  czas  pokaż    je  w  Natalkowym pokoju :) 
Czeka  nas  jeszcze  metamorfoza  szafy  , łóżka   i takich  tam   mebli  .
Spokojnie  wszystko to też  zobaczycie :) 

A puki co  , jak  wam  się podoba ? 
 Metamorfoza  się  udała  ,czy  może  lepiej   było wcześniej  ? 


                                                                     Sybilla 

22 komentarze:

  1. Znam te farby I lubię je. Pastelowe kolory które wybrałaś też boskie. Teraz jest ładnie I w Twoim klimacie. Lubię jak prężnie działasz:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana , Ja lubię jak coś się dzieję :) Sabinka dzięki za wsparcie !!!

      Usuń
  2. W mojej ocenie teraz komplecik wygląda lepiej, choć oczywiście w wersji przed też się fajnie prezentował. No ale z moim bzikiem na pastele - wersja po - podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córcia ma bzika na różowy :))My kobiety lubimy delikatne kolory :) Pozdrawiamy

      Usuń
  3. Piękne pastele!! Śliczności! Ja też ostatnio tworzę i dobrze mi z tym pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula I tak ma być !!! Nie mam ostatnio czasu i jakoś się opuściłam w odwiedzaniu innych :( Ale nadrobię zobaczę co tam słychać u Ciebie :)

      Usuń
  4. Pastele są cudowne. Od razu wprowadzają taką lekkość i słodycz do wnętrza :) Pięknie Ci to wyszło - masz, Kochana, talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz to wszystko z miłości :)Zawsze chciałam mieć dzieci i zrobić dla nich piękne pokoiki !!! Więc działamy NARESZCIE !!

      Usuń
  5. Jak dla mnie teraz jest lepiej. Wyglądają tak bardziej dziewczęco. :) Czekam na Twoją metorfozę szafy, bo przecena to samo wyzwanie.
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idę malować tę szafę :) Ty Moniczko dobrze wiesz jak się meble maluje !! Taki piękny kredens u was stoi . ściskam

      Usuń
  6. Piekny komplecik :)) Duzo lepiej ,jak przed malowaniem :) Pozdrawiam Weekendowo Slonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czeka mnie jeszcze szafa i parę mebli :) Cieszę się ,że to co robię i innym się podoba . Myślę że i córcia będzie zadowolona :)

      Usuń
  7. Pieknie wam to wyszlo po prostu cudownie !!!

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/04/harmonella-dla-kobiet-ktore-chca-zyc-w.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Patrycja :)))) Nie będę skromna i powiem ze mnie też się podoba :)))) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Wyszło genialnie i oczywiście podoba mi się bardziej po pomalowaniu. Jakoś tak teraz lepiej mi to pasuje do fajnego, dziecięcego pokoju, ma to coś :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz mam nadzieję że nie przesadzę , ma być dziewczęco pastelowo , ale rzeby tej słodkości nie było za dużo . Mnie też się bardziej teraz podoba , choć wiesz pewnie że lubię bardzo drewno :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Powtórzę się- ale co innego mogę powiedzieć- cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że się powtarzasz :) dzięki !!!

      Usuń
  11. Lubię biały kolor i generalnie jasny wystrój wnętrz. Ale jakoś mnie to odrobinę przeraża, wszystko przemalowywać na biało. Znam przypadki że ktoś kupuje nowe meble i potem od razu przemalowuje je na biało. O co kaman? To chyba trochę dziwna moda. Co nie zmienia faktu że umiejętności masz i szafka odmalowana jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas to jedyny pokój w domu , w którym będzie takie zestawienie kolorów :) Nasza Nati chciała wszystko na różowo !!! Doszłyśmy do porozumienia :) Będzie pastelowo , cukierkowo , dziewczęco , w końcu to pokój trzyletniej dziewczynki ... Ale masz racje przemalować nowe meble , to już chore . My malujemy baaardzo stary komplet mebli :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger