WIELKANOCNY WIANEK ...

  Cześć wszystkim :)
Ja dziś z szybką wizytą ...
Jako że  rozkłada mnie choroba    , post jutrzejszy  na dziś przekładam !
 Mam jednak nadzieję , że  leżeć w łóżku nie  będę musiała  , bo po niedawnym   przymusowym  leżeniu  ze złamaną nogą ,   opory mam  !!! Nie małe !!!
 No nic  ...
 Dziś pokazuję wam  wianek  :)
Tak  o to cały pastelowy komplet WIELKANOCNY  powstał . ..
Jeszcze tylko   przybranie  stołu  ...
 Na te święta  taki troszkę minimalizm  !
Po  Bożym  Narodzeniu   w mocnych barwach ,  miałam ochotę na coś delikatnego .
Oczywiście nie wspomnę  , że nic  innego nie mogłam dostać   ,  pisałam wam ostatnio :)
Stół  oczywiście   , też wam pokażę ...
Postaram się szybko   ,  co byście  coś dla siebie przechwycić mogli , lecz muszę zakupić  jeszcze parę niezbędnych   rzeczy ....
Mam nadzieje  że choróbsko  pozwoli ...
DOBRA   , bo miało być szybko :))) Mało pisania  , więcej   zdjęć !
Poniosło mnie  ostrzegam :))








Dodaj napis




Jak  wam się podoba wianuszek ? Tak po cichu wam powiem  , że po świętach  będzie On w nieco innej stylizacji :)
A jak wam się podoba cały komplet ?
               
                                                        Pozdrawiam  Sybilla

20 komentarzy:

  1. Laska wszystko cudne chociaż różu nie lubię:-). Zamawiam wianek- rewelacja. Zaskoczyło mnie że to nibyjajo takie size plus:-) Czekam na foty liska

    OdpowiedzUsuń
  2. No przecież wiem , wiem :) Dlatego pytałam jaki kolor ma być :) Lisek już jutro Ci fotkę wyślę ...Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda wianki :) Całość pięknie się prezentuje. Tak się zastanawiam, czy Twoje dzieciaki potrafią się powstrzymać przed ciągłym macaniem tych cudeniek? Moja chyba by nie wytrzymała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci , że w ogóle ich nie obchodzą ... Zabawki tak ,skończyć nie bardzo mogę :) Jak szyłam do Śmietankowego domu , musiałam po nocach ,albo jak w szkole były ,bo bym wysłać nie mogła ! Natalka by nie dała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik;) wianek niby prosty niby skromny ale jednak robi wrażenie. Ja mam w planach zrobić wianek świąteczny dla siebie, jednak czasu wolnego u mnie jak na lekarstwo, a święta tuż tuż. Pozdrawiam Malwina lassosnowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No wianków to Ty się narobiłaś :)) Nasz taki skromny , bo po świętach w troszkę innej aranżacji wystąpi :) Do Natalkowego pokoiku docelowo powstał ...
    Ciesze się ,że Ci się podoba ... Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj w gronie! Też mnie choroba rozbiera. Wianek cudowny, najlepsze jest to, że możesz go używać cały rok, wystarczy, że dodatki zmienisz.
    Cium!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zdrówka nam obu :))) Tak ,wianuszek po świętach się zmieni ...
      Jakoś tak łatwiej mi szyć dla dziewczynki ... Jeszcze raz zdrówka :)

      Usuń
  8. Piękny wianek. Wszystko zgrane kolorystycznie, bardzo ładne. Taki wianek to fajna baza do działania :) Miłej niedzieli i dużo zdrówka, bo wiosnę trzeba witać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też tak o wianku pomyślałam ,lubię sobie zostawiać furtkę otwartą :))) Zdrówko się rzeczywiście przyda :) WIOSNA !!! ogródek niebawem ...Miłego dnia

      Usuń
  9. Cuda- chciałoby się powiedzieć- Cuda Wianki! :) Super pomysł i wykonanie. Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi dzięki kobietko :) Miłej wiosennej niedzieli :)

      Usuń
  10. Molto bella e raffinata, complimenti!!!!!
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. No to nie pozostaje mi nic innego , jak tylko podziękować :)Miłego dnia :)

      Usuń
  12. Już nudna się robisz... :P Wszystko takie ładne i ciągle ładne... :D Nawet nie trzeba się wysilać z komplementami bo jest po prostu ślicznie. Super pomysł by później wianek zmieniał "stylizację". :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TY małpo :)))))) To ja tu się staram .... Nie no dobra żart :))) Cieszę się , ze doceniasz moją pracę :) Wiesz że ja lubię kombinować , biały kolor to dobra baza do wielu projektów ... Ściskam mocno !!!

      Usuń
  13. My już za rok pewnie będziemy na swoim i kulę oraz wianuszek zrobię koniecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę więc szybkiej przeprowadzki :) Jak mieszkałam u mamy , często myślałam co bym zrobiła ,jak to będzie , co jak ustawię ... kobiety lubią planować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger