Tośka i Stefan

Szyję i przestać nie mogę ...
Radość  ogromna i przyjemność  mam ...
Może  One  nie idealne  , nie proste , ta noga za krótka , ta ręka za szeroka  ,a ucho odstaje ...
Dzieci tego nie wiedzą , nie patrzą czy  guzik krzywo przyszyty .
"O PIESEK mamusiu , taki bez ogona -fajny "  , "Daj szybko tego kotka , połozys   Ją  tu na podusi "
Jak Ja się cieszę  , widząc  moje dzieci w naszym łóżku (kanapie ) ,  tulące  wszystkie moje szyjątka :)
Ciesze się  ,gdy widzę Natalkę karmiącą  liska , Dawidka biegającego z  traktorkiem ,  a na nim pieska ...
Są jeszcze na tapecie plastikowe lalki barbie , albo lego .
Jednak   szyjątka  , też ważne miejsce  w zabawie zajmują ...
Nie są to drogie markowe zabawki ! Są to  od serca  uszyte ,najlepiej jak potrafię  prezenciki    szmaciane .
Od mamy dla DZIECI ....

Kilka dni temu  napisała do mnie  sympatyczna ,pozytywnie zakręcona  artystka , Mama    małej Zuzi .  Sabinka  z bloga Śmietankowy Dom  .Cudne miejsce , pełne ciepła , i pięknych   rękodzieł !!!
Poprosiła bym  uszyła coś  , z pościelki małej  ZU :) Ona w zamian  podaruje mi coś od siebie :)
Paczkę wczoraj odebrałam ..
Dumna jak paw  , podejmuję wyzwanie :))))
Komuś się spodobały te dziwadła moje :)))

A dziś prezentuje  kicię  Tośkę i  pieska  Stefka .
Szyłam je dwa dni .W pierwszy nic mi nie wychodziło ,
zrezygnowana pracę odłożyłam ...
Drugi był lepszy !  I tak Stefka w spodenkach z rękawa i Tochę  zmajstrowałam :)
Zobaczcie ...









I jak dałam radę ? proszę o szczera opinię ...
To już przedostatnie  szyjątka  ,które wam pokazuje .
Czas na świąteczne  jajka ,króliczki ,baranki  ....
No i mam   zamówienie  do zrealizowania :))))


Pozdrawiam ciepło Sybilla

14 komentarzy:

  1. Świetne!!! I ten aranż do zdjęcia, genialni modele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))) Modele rzeczywiście świetni , bo nieruchomi :)Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Śliczne i wszystko tak estetycznie podane;)
    kreatywniejemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miałam całkiem niezłych modeli :)))) POzdrawiam

      Usuń
  3. Fantastyczne! Myślę, że wielu maluchom spodobają się! To para bardzo eleganckich stworków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , na razie mam dwójkę stałych odbiorców :)))

      Usuń
  4. Są przepiękni! :) I połączenie materiałów wybrałaś cudnie. My z Blanką uwielbiamy szmaciane zabawki. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :) Szmacianki mają coś w sobie ... Ciuszki mi się już kończą , pora pomyśleć o prawdziwym materiale .Pozdrawiam was Cieplutko całą dzielną trójkę :)

      Usuń
  5. Cóż mogę dodać? Są Cudne:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję ,troszkę się przy nich namęczyłam , jakoś nic mi nie wychodziło ... Więc ciesze się że się jednak podobają :) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo menu jeju! Dzięki. Piękne szyjątka! Czekam na moje!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj :) myślę że niedługo dostaniesz paczuszkę :) ściskam

      Usuń
  8. To ogromna radość, kiedy dzieciaki zachwycają się naszymi "dziełami" i z ochotą przystępują do zabawy. Uwielbiam te chwile:). A Twoimi szyjątkami sama bym się pobawiła:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki:) może kiedyś będę miała zaszczyt uszyć coś dla was :) Tobie Aniu ciężko dorównać :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Pozdrawiam Sybilla.

Copyright © 2016 Domek za lasem , Blogger